Gok over opbrengst...?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pietweber
    Banned
    • Sep 2012
    • 112

    #1

    Gok over opbrengst...?!

    Korting op 420shop
    Nou kwa er vandaag een vriend bij me langs en vertelde me dat je nu al ongeveer kunt zeggen hoeveel gram je van een plant kan afhalen in deze 3de week bloei,. Ook even de vraag aan jullie om te kijken of het ongeveer gelijk is aan wat hij zei,. Het is een PP, ongeveer 2 mtr hoog, staat nu in de derde week bloeiImageUploadedByTapatalk1348755169.361363.jpg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Gok over opbrengst...?!

    Ja ik denk dat het wel gelijk is aan wat hij zei.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Pietweber
      Banned
      • Sep 2012
      • 112

      #3
      Hier misschien een duidelijkere fotoImageUploadedByTapatalk1348755634.942623.jpg

      Comment

      • Pietweber
        Banned
        • Sep 2012
        • 112

        #4
        Lr2,
        Sorry! Hij zei 500/700 gram

        Comment

        • Ayrton S
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2012
          • 297

          #5
          Re: Gok over opbrengst...?!

          In de 3e week?
          Nog een weekje aan kijken en voor de kilo gaan

          Comment

          • Ventje
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 960

            #6
            Re: Gok over opbrengst...?!

            Wat een flauwekul
            Volgens mij ga je heel weinig oogsten als hij nu nog 6 weken moet

            Ajo
            ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            • Pietweber
              Banned
              • Sep 2012
              • 112

              #7
              Waarom?

              Comment

              • Pietweber
                Banned
                • Sep 2012
                • 112

                #8
                Net met een microscoop van 12 euro en een iphone wat plaatjes geschoten,.
                Wel wat moeilijk om het microscoopjr en je iphone recht te houden en een mooi plaatje te schieten,. Maar toch
                Wel lacheImageUploadedByTapatalk1348764799.489473.jpgImageUploadedByTapatalk1348764818.046036.jpgImageUploadedByTapatalk1348764834.847052.jpg

                Comment

                • Heribei
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 1140

                  #9
                  Zet je hem op uv stand, zie helemaal geen kleur van trichs behalve blauw/paars... Ik denk 70-80 gram.

                  Maar als ie nog 6 weken moet heb je nog heeeeel veel kans op rot dus ik wens je succes.
                  Succes.

                  Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                  Comment

                  • Pietweber
                    Banned
                    • Sep 2012
                    • 112

                    #10
                    ImageUploadedByTapatalk1348767177.353831.jpg

                    Krijg geen betere foto als dit,. Sorry!
                    Best lastig om je phone stil te houden

                    Kleur is transparant wittig

                    Denk trouwens geen 6 weken nog hoor,
                    Denk eerder max 4

                    Maar waarom bang voor toprot?
                    Last edited by ceBep; 27 September 2012, 19:34. Reden: bewerk je bericht, niet multiposten a.u.b.

                    Comment

                    • dekilo
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Jul 2012
                      • 53

                      #11
                      Re: Gok over opbrengst...?!

                      omdat het voor de plant te koud is en schimmels floreren bij koud weer.

                      Comment

                      • Pietweber
                        Banned
                        • Sep 2012
                        • 112

                        #12
                        Hmmm ,. Ok, wat kan ik daar aan doen? Overdag buiten en savonds binnen?

                        Comment

                        • Heribei
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2011
                          • 1140

                          #13
                          En het is geen ideal soortje als het gaat om resistencie, ik zeg op ze vroegst 3 weken... Maar zou als het weer mee zit 4-5 aanhouden.

                          Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                          Comment

                          • Pietweber
                            Banned
                            • Sep 2012
                            • 112

                            #14
                            Ok,. Maar binnen zetten savonds met kacheltje aan??,. En stel nog 3 weken,. Dan echt maar rond de 75 gram?

                            Comment

                            • Heribei
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2011
                              • 1140

                              #15
                              Licht = gewicht & thc
                              Warmte vind je plant fijn maar is niet het belangrijkste.

                              Binnen zetten is niet verstandig, ik zou het zelfs niet eens doen als ik jou was, lekker laten staan want ze moet wel goed kunnen bloeien want je wilt nu echt geen tijd verliezen (bloei remmen)


                              Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...