Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BlackDev
    Advanced Stoner
    Member
    • Nov 2012
    • 65

    #1

    Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

    Korting op 420shop
    Goedenavond,

    Zoals mensen misschien hebben gelezen in dit topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-met-sproeiers ga ik binnenkort 2 planten in de tuin nemen. Alleen in dat topic zeg ik de Think Different van Dutch Passion te nemen, alleen nu is er dus een nieuwere soort van Dutch Passion, de AutoXtreme (linkje: http://www.dutch-passion.nl/nl/zaden...dutch-passion/), alleen is het slim voor mij om als beginner een plant te nemen die nooit is getest op buitenkweek door iemand anders dan het bedrijf dat ze produceert?

    Love and peace
  • jord023
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2012
    • 4

    #2
    Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

    je kan het gewoon doen, het is een autoflower dus kan niet zo heel veel misgaan.

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

      Juistem, iemand moet de eerste zijn. Wie niet waagt, die kan beter een gazon zaaien
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • bangbang10
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2012
        • 62

        #4
        Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

        Oorspronkelijk geplaatst door LR2
        Juistem, iemand moet de eerste zijn. Wie niet waagt, die kan beter een gazon zaaien
        +1....
        Last edited by bangbang10; 18 April 2013, 17:49.
        Buitenkweek 2013:
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

        Comment

        • BlackDev
          Advanced Stoner
          Member
          • Nov 2012
          • 65

          #5
          Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

          Sorry voor wat sloom reageren mensen! Tja, ik ga t gewoon doen denk... #YOLO #SWAG!

          ... sorry voor die uitspatting, ik ben niet nuchter meer op het moment en teveel met mensen geweest die YOLO en SWAG riepen vandaag ...

          Comment

          • bangbang10
            Advanced Stoner
            Member
            • May 2012
            • 62

            #6
            Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

            Oorspronkelijk geplaatst door BlackDev
            Sorry voor wat sloom reageren mensen! Tja, ik ga t gewoon doen denk... #YOLO #SWAG!

            ... sorry voor die uitspatting, ik ben niet nuchter meer op het moment en teveel met mensen geweest die YOLO en SWAG riepen vandaag ...
            Jaa... okeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
            Buitenkweek 2013:
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

            Comment

            • bonnetje
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Mar 2013
              • 10

              #7
              Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

              Gewoon doen !
              Zag op de website van Dutch passion een mooi resultaat.


              3 maanden kweek en echt een top resultaat

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

                Dat is wel een binnenkweek plant. Dat telt niet in de buitenkweek. Kan goed zijn dat hij de helft kleiner blijft. Binnen kun je namelijk 18 uur van begin tot eind hardcore belichten, buiten zit je maximaal aan 16 uur ofzo op de top van het seizoen. En dan heb je nog bewolking, regen etc.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • BlackDev
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Nov 2012
                  • 65

                  #9
                  Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

                  Als ik de helft van die plant krijg, ben ik heel erg blij hoor

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #10
                    Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

                    Lekker in 15+ L potten per stuk, goede N-rijke grond en dan moet dat makkelijk te doen zijn. In mijn handtekening zie je een link naar mijn kweekverslag van 2012. Daarvoor gebruikte ik een grondmix van 3/4 potgrond, 1/4 wormencompost, kleikorrels en een handje voedingskorrels in de potten, naast wat dood bladmateriaal. Die Amnesia zijn flinke autoflowers geworden, al helemaal voor een 9 liter pot waar ze met z'n tweeën in stonden! Dit jaar ga ik voor het dubbele, door er maar één per pot te doen.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • BlackDev
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Nov 2012
                      • 65

                      #11
                      Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

                      Ik heb besloten ze in de volle grond te zetten, maar bedankt voor de tip die gaan ik doorgeven aan een vriend die ze wel in potjes gaat zetten !
                      Last edited by BlackDev; 29 April 2013, 06:45.

                      Comment

                      • Smowkie
                        Elite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2011
                        • 2684

                        #12
                        Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

                        Veel geluk man :d In volle grond gaan ze wel knallen, mogen ze vrij hoog worden? Grtzz

                        Comment

                        • BlackDev
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Nov 2012
                          • 65

                          #13
                          Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

                          Ach dat kan wel, mezelf maakt het niet veel uit dat mensen weten dat ik blow en m'n ouders volgens mij ook niet. Voor dieven hoef ik niet zo bang te zijn want ik woon op een eilandje dus als er een vreemd iemand aan mn planten gaat zitten dan merken de buren het wel... daarnaast heb ik een grote zwarte hond :p

                          Comment

                          • Jori1993
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Jul 2011
                            • 90

                            #14
                            Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

                            Ik heb dezelfde zaden,
                            ga ze ook in volle grond zetten.
                            Ben benieuwd naar het resultaat.

                            Ga je ze ook nog voeding geven in volle grond of niet?

                            Comment

                            • BlackDev
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Nov 2012
                              • 65

                              #15
                              Re: Dutch Pasions AutoXtreme buitenkweek

                              Ik heb die van mij vanmorgen binnen gehad en ga ze zo in de grond stoppen denk ik! Ik ga ze geen voeding geven nee, de grond hier is erg voedingsrijk

                              Comment

                              Bezig...