Buitenkweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Buitenkweek
Heb je nu een mannetje of een vrouwtje uitgetrokken?
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment
-
Re: Buitenkweek
Ja, logisch als de plant buiten staat en de natuurlijke lichtcyclus op 12/12 staat momenteel...zonde dat je dit zaadje hebt laten ontkiemen. Ik had 'm lekker laten liggen tot pakweg mei 2014 en dan 4 maanden later een oogstfestijn van jewelste ervan gemaakt. Maargoed, tsja...Comment




Comment