Buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Faa
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2013
    • 113

    #91
    Re: Buitenkweek

    Niemand die mij kan helpen..?

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #92
      Re: Buitenkweek

      Succes met je sativa' de enige manier om erachter te komen,is bij de bij de oksels.Waar je de spriet ziet en kijk of je er een klein v vormpje ziet van 2witte pistels (zijn zeer klein).
      Maar je sativa vraagt zowiezo om meer voeding ook!
      Ik zouw haar maar 12/12gaan zetten als je nog een leuke oogst wil,en zo kom je er ook veel sneller achter.
      Of het een hij of zij is.




      Staff

      Comment

      • Faa
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2013
        • 113

        #93
        Re: Buitenkweek

        Ja ben haar nu een weekje aan het verduisteren geweest misschien moet ik gewoon nog wat geduld hebben.. De geur is allesinds zwaar toegenomen

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #94
          Re: Buitenkweek

          Als ze een week verduisterd is al,dan moet je dus ook nu al pistels waar kunnen nemen!
          Goed kijken na de sprietjes die schuin na boven wijzen.
          Daar moet je een v vormpje van 2 dunne pistels kunnen waarnemen.
          Als dat niet zo is,zouw ik me toch maar eem beetje zorgen maken.
          Kijk ook eens bij de oksels of er geen boebels komen.

          Comment

          • Faa
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2013
            • 113

            #95
            Re: Buitenkweek

            Pfff omkappen dan..?

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #96
              Re: Buitenkweek

              Geduld.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #97
                Re: Buitenkweek

                Heeft hij niet QnQ...helaas.

                ik kijk iedere dag mee en zodra ik werkelijk iets zie, dan zeg ik het echt wel.

                We zitten echt niet op het forum om een ander zijn oogst te laten verzieken.
                Gewoon rustig afwachten.
                Last edited by Escargot; 30 August 2013, 10:10.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #98
                  Re: Buitenkweek

                  Denk een vrouw heb geduld
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Faa
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2013
                    • 113

                    #99
                    Re: Buitenkweek

                    Ik vond toch ook dat ze alle eigenschappen had van een vrouwtje. Ik hou jullie op de hoogte

                    Comment

                    • Faa
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2013
                      • 113

                      #100
                      Re: Buitenkweek

                      image.jpg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      image.jpg

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #101
                        Re: Buitenkweek

                        Als ik het goed zie, denk ik op de bovenste foto een pistel te zien, kan je nog een foto maken, scherp dit keer op exact dezelfde plaats.....
                        Alleen heel scherpe foto's.....

                        leen anders even een camera van iemand.
                        Dat ding is werkelijk hopeloos of.........je bent gewoon niet zo'n goede fotograaf.
                        Gelukkig komt dat wel vaker voor.
                        Laten we dan in ieder geval wel gaan zorgen dat je een hele goeie kweker wordt.

                        Stel me niet teleur....
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • Faa
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2013
                          • 113

                          #102
                          Re: Buitenkweek

                          Ik post dit allemaal en trek mijn foto's met iphone5.. Het is tenslotte maar een gsm he.
                          Pistels zijn goed nieuws zeker? Diegene van de 2de foto was wel een hele grote..
                          Bovenste top trouwens al redelijk aan het vormen
                          Last edited by Faa; 31 August 2013, 19:28.

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #103
                            Re: Buitenkweek

                            Ja daarom vind ik het vreemd dat je nog geen pistels ziet.

                            Ben u ons in het ooitje aan het nemen meneer
                            Volgens mij plaats je over een tweetal weken, ineens een foto van een adembenemende top.......
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • Faa
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2013
                              • 113

                              #104
                              Re: Buitenkweek

                              Als ie zo blijft doorgaan kan ik misschien nogwel een leuk oogstje binnen halen voor de 1ste keer kweken

                              Comment

                              • Escargot
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4984

                                #105
                                Re: Buitenkweek

                                Natuurlijk ga je een leuke oogst binnen halen.
                                Daar ben ik juist bang voor.

                                Je moet jezelf een beetje remmen in je enthousiasme

                                Je bent ongeduldig en ongeduld krijg je slechte wiet van.
                                Straks komen de kriebels pas echt, als de plant in de bloei staat, maak je bast maar nat.

                                Dan wordt je geduld nog regelmatig op de test gebracht.
                                Je zult ook gaan denken, de adviezen van ons allemaal naast je neer te kunnen leggen.
                                Je wil iedere dag oogsten, dit ondanks dat je weet dat het te vroeg is

                                Geloof me, dit tijdstip gaat komen, hebben we allemaal achter de rug, jij zegt nu van niet..........

                                Ik hoop dat ik ongelijk heb, echter.....
                                Toch vind ik je een leuke enthousiaste gozer hoor, maak je geen zorgen.

                                Echter wat dit betreft, kan ik koffiedik kijken
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...