Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Buitenkweek

    Nik bazelt niet, Nik is een erg bedreven en behulpzaam kweker.

    Activity Faa.jpg

    Dit zegt toch genoeg.

    Het enige wat je doet is vragen stellen op dit topic en dit topic alleen.
    De vragen zijn voor de hand liggend en allemaal zeer makkelijk te vinden op het net.
    Uit niets blijkt dat je zelf een beetje je best doet om de oplossingen te vinden.

    Ik gaf je een aantal vragen,
    Vragen over een kweekverslag waar iemand van ons, een hoop tijd en moeite in gestoken heeft.
    Een kweekverslag die start op 2 Januari.
    Als deze kweker zo gemotiveerd is om op 2 Januari zijn tuin om te spitten...
    En vervolgens dit uitgebreid documenteert.
    Denk je dan niet dat zo'n verslag op zijn minst interessant genoeg is.
    Iedereen op dit forum weet direct over wie ik het heb.

    Al de tijd dat je op dit forum zit stel je hier vragen.
    In de zelfde tijd, had je actief mee kunnen lezen met een ervaren forumlid.

    Je had tussendoor vragen kunnen stellen en deze zouden te harte genomen worden.
    Dit alleen maar omdat de topic starter ziet dat jij er moeite voor doet.
    Probeer het eens, kom achter je playstation vandaan en zie dat kweken echt leuk is.

    Even wat voorbeelden.

    Thripsen schade.GIF

    Bijvoorbeeld deze foto staat in mijn kweekverslag.
    Komt de schade je bekend voor?

    Zwart blad.GIF

    Deze in het zelfde kweekverslag.
    Komt dit je bekend voor?
    Als dat geen duidelijk "negrothai" Pheno is,weet ik het niet meer.

    Veel succes
    Last edited by Escargot; 1 November 2013, 05:48.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Re: Buitenkweek

      We just love The negrothai's escar, binnenkort ook in mijn binnentuin te vinden.

      Maare fa als je gwoon geen moeite wil doen om iets over deze plant, of gelijk welke planten te weten te komen ga je moeten blijven naar de coffeeshop gaan.

      En als je hier geen tijd op wil door brengen koop je dan een boek over cannabis kweken of desnoods over snelgroeiende eenjarigen in serreteelt.

      Opties genoeg dus maar je moet het wel een beetje willen en er een beetje tijd insteken.,
      Je gaat toch ook naar de dokter als je vinger zwart begint te zien & wacht toch niet tot die is afgestorven?
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        Re: Buitenkweek

        Als de calyxen donker kleuren bij buitenplanten kan dat heel goed het begin van schimmel/rot zijn.
        Donkere blaadjes komt gewoon door de lagere temperaturen, da's niks bijzonders, doet elke plant.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: Buitenkweek

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Als de calyxen donker kleuren bij buitenplanten kan dat heel goed het begin van schimmel/rot zijn.
          Donkere blaadjes komt gewoon door de lagere temperaturen, da's niks bijzonders, doet elke plant.
          Ik dacht dat schimmel van de binnekant van de bladeren in de toppen begon te komen?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
          Nik bazelt niet, Nik is een erg bedreven en behulpzaam kweker.

          [ATTACH=CONFIG]203424[/ATTACH]

          Dit zegt toch genoeg.

          Het enige wat je doet is vragen stellen op dit topic en dit topic alleen.
          De vragen zijn voor de hand liggend en allemaal zeer makkelijk te vinden op het net.
          Uit niets blijkt dat je zelf een beetje je best doet om de oplossingen te vinden.

          Ik gaf je een aantal vragen,
          Vragen over een kweekverslag waar iemand van ons, een hoop tijd en moeite in gestoken heeft.
          Een kweekverslag die start op 2 Januari.
          Als deze kweker zo gemotiveerd is om op 2 Januari zijn tuin om te spitten...
          En vervolgens dit uitgebreid documenteert.
          Denk je dan niet dat zo'n verslag op zijn minst interessant genoeg is.
          Iedereen op dit forum weet direct over wie ik het heb.

          Al de tijd dat je op dit forum zit stel je hier vragen.
          In de zelfde tijd, had je actief mee kunnen lezen met een ervaren forumlid.

          Je had tussendoor vragen kunnen stellen en deze zouden te harte genomen worden.
          Dit alleen maar omdat de topic starter ziet dat jij er moeite voor doet.
          Probeer het eens, kom achter je playstation vandaan en zie dat kweken echt leuk is.

          Even wat voorbeelden.

          [ATTACH=CONFIG]203425[/ATTACH]

          Bijvoorbeeld deze foto staat in mijn kweekverslag.
          Komt de schade je bekend voor?

          [ATTACH=CONFIG]203426[/ATTACH]

          Deze in het zelfde kweekverslag.
          Komt dit je bekend voor?
          Als dat geen duidelijk "negrothai" Pheno is,weet ik het niet meer.

          Veel succes
          Je zit altijd te zeggen datk niks lees terwijl dat ik hier al heel wat uren heb afgelezen. As gy dieje commentaar wil blijven geven geen probleem ik vraag al niks meer. Dacht dat het toch de bedoeling was van dit forum maarja klein foutje van mij zekers

          Comment


            Geen Zinnig ding zien.

            Sorry, ik ben zelf ook schuldig door vanaf het eerste moment je bij te staan en veel te lang doorgegaan met hulp bieden.

            Probeer een beetje duidelijker aanwezig te zijn op de kweekverslagen van anderen.
            Reageer, laat zien dat je er bent.

            Als je een situatie ziet, die voor jou treffend is, geef je een compliment.
            Als je over een probleem leest, vraag je de handelswijze die iemand heeft toegepast.

            Dat is een forum.
            Leren, complimenten geven, vragen stellen van alles een beetje.
            En een kweekverslag aanmaken waarin je mensen benoemd die je geholpen hebben.

            Het is hard om dit te horen, verander jouw houding een beetje.

            Je sprak een beledigend woord naar LR2 die jou ook gewoon wilde helpen.

            Zo maak je geen vrienden.


            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              Re: Buitenkweek

              Hallo allemaal
              Ik wil jullie even wijzen op de eerste reacktie van Escargo in dit topic

              Leuk dat je je even voorstelt, vragen beantwoorden doen we graag.
              Daar staat echter wat tegenover.
              Foto's uploaden, wij zijn hier namelijk gel op foto's.
              Als ik wat zie, kan ik iets vertellen.


              Dan wil ik graag Escargo wijzen op dat dit een forum is en dat dit Fa zijn topic is
              Hij mag hier vragen in stellen zo veel hij wil tis namelijk zijn eigen topic.
              JIJ hoef niet op elke vraag een antwoord te geven hoor Escargo en je hoef hem ook geen preek te geven over da hij vragen stelt
              Want dat is waar je zelf om vroeg op de eerste dag dat je ZIJN topic binnen wandeld.

              Fa op een forum mag je vragen zoveel jezelf wil daar is het een forum voor als andere mensen da niet aan staat is da hun probleem
              Ze MOETEN niet antwoorden het mag.
              Trek je er niks van aan en stel je vragen gewoon

              Gr Bella
              God was never on your side..

              Comment


                Re: Buitenkweek

                Maar geef toe, mr is wel eigenwijs.
                sigpic

                Comment


                  Re: Buitenkweek

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Hallo allemaal
                  Ik wil jullie even wijzen op de eerste reacktie van Escargo in dit topic

                  Leuk dat je je even voorstelt, vragen beantwoorden doen we graag.
                  Daar staat echter wat tegenover.
                  Foto's uploaden, wij zijn hier namelijk gel op foto's.
                  Als ik wat zie, kan ik iets vertellen.


                  Dan wil ik graag Escargo wijzen op dat dit een forum is en dat dit Fa zijn topic is
                  Hij mag hier vragen in stellen zo veel hij wil tis namelijk zijn eigen topic.
                  JIJ hoef niet op elke vraag een antwoord te geven hoor Escargo en je hoef hem ook geen preek te geven over da hij vragen stelt
                  Want dat is waar je zelf om vroeg op de eerste dag dat je ZIJN topic binnen wandeld.

                  Fa op een forum mag je vragen zoveel jezelf wil daar is het een forum voor als andere mensen da niet aan staat is da hun probleem
                  Ze MOETEN niet antwoorden het mag.
                  Trek je er niks van aan en stel je vragen gewoon

                  Gr Bella
                  Thx man apprecieer ik!

                  Comment


                    Re: Buitenkweek

                    eigenwijze ettertjes moeten
                    ofwel aanvaarden dat zij zo worden genoemd en doorgaan met experimenteren tot ze wel worden gewardeerd
                    ofwel oprotten ..

                    nah, ik hebbe gezeg !!



                    [edit: bewijslast elvendertig: thanks man antwoorden tegen een vrouw: tot zover mijn zaak tegen de ongelezenheid van deze (k)wiet]

                    Comment


                      Re: Buitenkweek

                      Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
                      Maar geef toe, mr is wel eigenwijs.
                      Zonder partijdig te willen zijn geef ik Bella enigzins wel gelijk.

                      Indien je iemand eigenwijs vind, reageer dan gewoonweg niet maar iemand een preek geven op een openbaar forum... Tjah... beetje laag.

                      Nuja, elk zijn manier zeker? Relax en ...
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        Re: Buitenkweek

                        Hij vraagt toch om tips.

                        Van alle hulpen begeleiding die ik hem gegeven heb is dit tot nu toe de beste.

                        Ik heb het bericht 2 keer gelezen, daarna dit hele topic tot 2 keer aan toe.
                        Daarna nog een keer mijn bericht.

                        Ik zal je eerlijk zeggen Donna ik sta voor de volle 100% achter het beschrevene.

                        Dit is bij verre, het beste advies wat ik tot nu toe op het forum gegeven heb.

                        Ik heb de beste jongen niet berispt, terecht gesteld, onheus bejegend of namen toegeworpen.

                        Het enige directe kritiek dat ik gaf is de lijn die begint met "uit niets blijkt.."
                        Het volgende is wellicht de foto's.

                        Ik kan wel zeggen dat ik misschien hard was en de waarheid vertelde.
                        Daarin ben ik wellicht schuldig.

                        Ik vraag dan ook even een ieder om het hele topic door te lezen en daaruit een menig te vormen.

                        Ik was namelijk al heel erg lang vriendelijk en behulpzaam tegen deze jongen.
                        Tussen neus en lippen door, heb ik hem het zelfde meerdere keren vermeld.

                        Lees de verslagen.
                        Bekijk de foto's.
                        Zoek het op google
                        Zoek het met de forum zoekfilter.

                        Als ik het tussen neus en lippen door zeg, is er niets aan de hand.

                        Pas nadat hij tot 3 keer toe een ander forumlid onheus behandelde,
                        gaf ik hem een opsomming van alles wat ik al eerder heb verteld.

                        Is dit ongepast?

                        De waarheid.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: Buitenkweek

                          Inderdaat je lees hem de LES in zijn eigen topic .
                          Dat hij vragen stel wil niet zeggen dat JIJ persee moet antwoorden en hem afzeiken
                          Maar ik denk je ben blind zo veel mensen hier ie mij wel snappen en jij wil het niet snappen das het hele probleem

                          Gr denk het was wel duidelijk dus eindeverhaal we zijn oftopic
                          God was never on your side..

                          Comment


                            Re: Buitenkweek

                            FORUM: openbare plaats waar je vooral kan debatteren, en discussieren .. en ja er is plaats voor vragen

                            echter jij doet geen van beidde, bovendien beperk je jezelf tot enkel vragen stellen .. sommigen zakt de moed hun in de schoenen om een zoveelste keer hetzelfde te moeten lezen, laat staan te beantwoorden ..
                            vorige keer gaf ik erg goed bedoelde commentaar

                            ofwel aanvaarden dat zij zo worden genoemd en doorgaan met experimenteren tot ze wel worden gewaardeerd
                            mijn vermoeden is dat je zelfs de goed bedoelde uitspraken niet kan onderscheiden van de inyourfacewaarheden die soms pijnlijk om horen kunnen zijn.
                            debat en discussie verlangt inspanning van beidde zijden ..

                            vind je het raar dat als jij je slechts een weinig inspant mensen kregelig gaan reageren?

                            na mijn eerste repliek kreeg ik gelijk de fameuze 'graaf doen achter mijn pc' repliek waaruit voor mij bleek dat je zelfs uit twee zinnen het zinnige en het onzinnige niet kan herkennen vandaar mijn tweede kinderlijke 'tata' bericht ..

                            forummen is een hobby, netzoals kweken een hobby is, voor je hobby heb je wat over, geld, tijd, inspanning ..

                            het is al vaker gezegd: jij bent vrij om te doen en laten wat je wil MAAR als jij geen rekening gaat houden met anderen,
                            als jij geen rekening gaat houden met gedragscodes
                            en niet goed gaat lezen wat men antwoord op je vaak (inderdaad vaak) belachelijk simpele vragen, ja dan ..

                            dan vind ik het niet raar dat er meer en meer stugge reacties komen op jouw zo vrij als een vogel gestelde verwonderingen.

                            neem het ons dan ook niet kwalijk als we korter van stof en lont worden..

                            nog een fijne dag verder.
                            en mijn excuses dat ik toch nog eens antwoord nadat mij was duidelijk gemaakt dat niet meer te doen.

                            Comment


                              Re: Buitenkweek

                              Ik heb vluchtig het hele topic bekeken.
                              TS hebben wel een recht, maar niet alle rechten.
                              TS, in deze kwestie ontbreekt aan empathie, reageert kort en zonder duidelijke inhoud of repliek.
                              TS, die een paar maanden lid is toont geen respect voor de helpers van leden die meer ervaren zijn.
                              Een sanctie is op zijn plaats.
                              Veel gestelde vragen over het forum
                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL
                              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                              Comment

                              Bezig...
                              X