Wietplant te vroeg getopt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • PyroNL
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 259

    #1

    Wietplant te vroeg getopt?

    Korting op 420shop
    Hey, ik heb 4 plantjes staan en we besloten er alvast eentje te toppen,
    maar nu zag ik op een andere site deze foto, en dat heeft mijn plantje nog niet.
    wietplant_toppen2.jpg

    En hier een foto van mijn getopte plantje waar de nummers 3 nog niet aan zitten.
    IMAG0507.jpg


    De rest wacht ik nog ff mee
    IMAG0510.jpg


    Gr. PyroNL
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: Wietplant te vroeg getopt?

    Nog even en die plantjes rijken tot aan de maan.
    Waar staan die plantjes? Ik vermoed voor een venster ofzoiets....
    Buiten zetten die handel, mijn plantjes taan al 2m buiten zijn autoflowers wel. Welke soort is dit?

    Dus het eerste wat je doet is je plantjes buiten zetten.
    Om dan te beantwoorden op je vraag, ja wat te vroeg getopt. Normaal komen die scheuten er nog wel maat bij de andere wacht je beter tot node 4 of 5. Zonder de lobblaadjes gerekent.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • PyroNL
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 259

      #3
      Re: Wietplant te vroeg getopt?

      Het zijn waarschijnlijk new purple power, of er kan nog een onbekend zaadje van de shop bij zitten, skunk.
      En ze moeten inderdaad naar buiten, staan nu voor het raam overdag maar ze gaan al lekker snel.

      Oke dus het zou nog goed kunnen gaan?
      dat hoop ik dan maar

      Comment

      • reiko
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 455

        #4
        Re: Wietplant te vroeg getopt?

        Plantjes staan te nat, je hebt teveel strek.
        Ikzelf top op de vijfde internode.
        Doe zoals Thugz zegt en mssn komt het nog goed ?.....Als ik u was zou ik ze nog eens verpoten en je dames tot aan de lobblaadjes ingraven, zo zal je meer wortels aanmaken.
        Grtz
        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

        Comment

        • PyroNL
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 259

          #5
          Re: Wietplant te vroeg getopt?

          Ja ze staan nogal nat, ik had ze namelijk al water gegeven en toen kwam een maat
          nog met wortel stimulant aanzetten.

          Ze zijn trouwens al zowat tot aan de lobblaadjes ingegraven, kan er zo nog wat grond bij doen.

          Ik ga ze in ieder geval buiten zetten overdag en maar hopen dat het getopte plantje nog wat gaat aanmaken.
          Last edited by PyroNL; 27 April 2014, 22:16.

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #6
            Re: Wietplant te vroeg getopt?

            Zaai ff snel nog een nieuw auto flower gewoon buiten! Die zijn als bonenstaken wat een strek man!
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • Cookaap
              Elite Grower
              • Dec 2011
              • 2730

              #7
              Re: Wietplant te vroeg getopt?

              Je kan wiet probleemloos toppen vanaf de 3de node inclusief de lobbaadjes.

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Wietplant te vroeg getopt?

                vanaf de eerste node ook al, maar dan wacht je een maandje voordsat er wat gebeurt. De vogels doen het hier voor mij, scheelt weer wat werk.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • Cookaap
                  Elite Grower
                  • Dec 2011
                  • 2730

                  #9
                  Re: Wietplant te vroeg getopt?

                  Klopt lr2, maar dat zie ik toch wel als een probleem :p vandaar "je kan wiet probleemloos toppen"

                  Comment

                  • PyroNL
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 259

                    #10
                    Re: Wietplant te vroeg getopt?

                    Ik ben niet zo bekend met die termen, maar wat ik heb gedaan kan dus geen kwaad als ik het goed begrijp?

                    Zet iemand van jullie ze trouwens snachts al buiten? of zal ik ze alleen overdag buiten zetten.

                    gr
                    Last edited by PyroNL; 28 April 2014, 19:12.

                    Comment

                    • thugz
                      Amazing Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4284

                      #11
                      Re: Wietplant te vroeg getopt?

                      volledig buiten vanaf zaailing al
                      25-04.jpg
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment

                      • PyroNL
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 259

                        #12
                        Re: Wietplant te vroeg getopt?

                        Ondertussen is hij nog wat groter geworden en er verschijnen al bolletjes waar ik had getopt
                        gelukkig maar

                        Comment

                        • PyroNL
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 259

                          #13
                          Re: Wietplant te vroeg getopt?

                          -----

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #14
                            Re: Wietplant te vroeg getopt?

                            Bolletjes ? foto
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Nik
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 2207

                              #15
                              Re: Wietplant te vroeg getopt?

                              Ik denk dat ie gezwollen calixen bedoelt...
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment

                              Bezig...