Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

Kan ook.
    En kan ook verrassend zijn.
    Maar tot in de perfectie selecteren is meer dan mooi en mooi.

Comment

ik heb niet veel ervaring met greenhouse seeds
      kan wel zeggen dat hun service super is en de super lemon haze zaden die ik had groeiden als kool!
      over de andere soortjes kan ik niet veel zeggen, alleen de sweet mango autoflower was ik ook zeer tevreden over, maar die kwam van growerschoice.nl (oorspronkelijk van greenhouse)
      groetjes!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Valt me op dat bij niet goed kiemende zaden er meteen naar de breeder van de zaden wordt gewezen en men nooit leest van mensen die de hand in eigen boezem steken en toegeven dat ze het kiemen verprutst hebben.

Comment

dat is altijd de 1ste die de schuld krijgt flint
            'n slecht zaadje kan er altijd bij zitten maar als iemand anders dezelfde zaden wel boven de grond krijgt.....
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Afgelopen 2 jaar heb ik alleen maar greenhouse gekweekt.. Jack herrer, super lemon haze, bigbang, church.. Nergens problemen mee.. Alleen door eigen toedoen een paar verprutst.. En geduld is vaak ook een probleem. Als er na 4 dagen niks boven komt gaan er vaak liters water in, of er volgt een klopjacht naar het zaadje.. Gewoon lekker laten gaan..
              En ontkiemen in watten of pleepapier vraagt rot.. Waarom gebeurt dit ?
              En er zullen vast wel eens een paar slechte zaden tussen zitten, maar een hoop word zelf verprutst denk ik..
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

Comment

Is het ook niet gewoon een beetje de Hollandse kift? Als iemand het goed doet dan moet die neer gesabeld worden? En/of dat als je de grootste bent (en er gaat altijd wel eens wat mis) dat je dan ook meer klachten zult hebben.

Heb zelf ook niet zo veel ervaring met Green House seeds, maar De Bing Bang was wel gewoon goed en de Flowerbomb Kush is een van de lekkerste wietjes die ik gerookt (en geroken) heb. Bracht niet veel op, maar een plant die in 6 weken afgebloeid is had ik zelf ook anders moeten behandelen neem ik aan. Sowieso stonden ze bij mij veel te koud.

Ik vind hun site geweldig. Vol informatie over de planten en filmpjes met achtergrondinformatie en kweekverslagen. Zo heb je toch veel beter een idee van wat je koopt en de bloeitijd is gerekend vanaf de omschakeling naar 12/12.

Ik ben dan zelf precies het tegenovergestelde van wat MWay zegt (en niet doet in het geval van DNA Genetics). Geef mij maar een geweldige informatieve site zoals die van Green House of DNA Genetics bomvol informatie van de kweker dan dat iemand zogenaamd beweert een "perfecte" selectie te hebben toegepast en dat is het. Wat is "perfect" dan? Het hangt er maar net vanaf waar je naar op zoek bent. Korte bloeitijd, grote oogst, veel CBD of juist veel THC, veel THCV, veel terpenen etc etc etc. "Perfect" bestaat niet zonder gedetailleerde informatie wat "perfect" inhoudt.

Sowieso moet je voor een "perfecte" selectie al gauw 100 planten neerzetten en daar de perfecte" ouders uit kiezen. Een kleine zaadboer gaat daar nooit de ruimte voor hebben. Laat staan het geld of de apparatuur voor het meten van de "perfectie" van de ouders.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Het is gewoon kut, dit jaar heb ik zaadjes van Greenhouse gekocht, kheb ze gewoon zaosl anders tussen de watten gelegd, en zelfs na 3-4 dagen nog steeds niks, en als er dan uiteindelijk iets uit het zaadje komt is het een half bruin klein worteltje... Fucked up... Terwijl zaadjes die ik nog had liggen van Sensi seeds van vorig jaar, die stak k ook gewoon tussen de watten, en na 1 nacht was er al een worteltje van 5 mm aan! Daar zit kracht achter... Alleszins koop ik nooit meer iets bij Greenhouse, ik wil echt geen slechte reclame maken, maar het moet gezegd worden... Dan zijn ze wel nog zo vriendelijk om een 5-Pack gratis her op te sturen, maar komen deze gewoonweg weer niet uit zoals het zou moeten...

En op vlak van buitenkweken, raad ik nogmaaals aan: Early Skunk is the shit!
                  Last edited by x snowboard; 1 June 2014, 13:27.

Comment

Over dat rotten... Je zegt het zelf al.... "Als ik dan na 3-4 dagen... "
                    Dat kan ook niet, 3-4 dagen in die watten.. dan rot het ook...
                    Ik begrijp niet waarom mensen dat zo graag willen.. In watten..
                    maar das mijn mening.. Ik gooi me zaden in een glas water. En zodra ze zinken, en er dus leven in zit, doe ik ze in een pad.. Ik wacht niet op wortels die ik kan beschadigen of die kunnen gaan rotten...
                    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                    (running)

Comment

Comment

1 nachtje tussen de watten, en daarna (normaal gezien) het zaadje met een mooi uitgekomen wit worteltje direct in mijn 70L kuipen... Zo ging het vorig jaar toch alleszins erg goed... Maar als ze geen worteltje vertonen...dacht ik, ik laat ze nog een dagje tussen die watten... Misschien lag daar inderdaad mijn fout... Kweet het niet

Comment

Zaden leven en ademen dus. Onderwater verrekte moeilijk.

Comment

Beste kan je ze idd gewoon in vochtige grond potten waar je eventueel huishoudfolie kan over doen en gaatjes in prikken, de truc met de watjes die ik voorheen toepaste is ook al is zo uitgedraaid!

Als je ze wil voorweken kan je dit in een glas water doen, als je na 20-24 uur nog geen pen ziet zaai ze gewoon... Komen heus wel boven

Comment

Als je ze in een glas doet zinken ze,
                              wanneer ze gaan ontkiemen drijven ze

Comment

bij mij gaat het zo goed als nooit mis als ik ze tussen zon make up watje leg totdat er een klein worteltje uit komt, ookal is het maar een halve milimeter
                                en dan in de vochtige potgrond
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                                X