Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare strepen/vlekken op bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rare strepen/vlekken op bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo
    Mijn wietplant vertoont een aantal rare witte(beetje roze) vlekken op een aantal bladeren
    Weet iemand misschien wat er aan de hand is? Thnx!
    1401716524446.jpg

    De achtergrond van mijn planten kun je vinden in het topic waarin ik mijn eigen voorstel

    Hier een foto van een gezonde plant:
    1401791980212.jpg
    Weet iemand miss wat voor soort het is? En of het een indica of sativa is? Bedankt alvast!

    #2
    Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

    Lijkt me verdroogd blad door teveel zon en/of te lage luchtvochtigheid. Misschien een plant die kort geleden in de zon gezet is?

    Die bladeren lijken op sativa, omdat ze slank zijn. Ik heb zelf echter ook dat soort slanke bladeren gehad op een Ketama wat weer een pure indica zou moeten zijn.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

      Teveel voeding?
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

        kan een kaliumtekort zijn

        Comment


          #5
          Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

          Oke bedankt, na het geven van wat voeding is het al aan het verminderen idd, nu heeft een andere plant een probleem, alle onderste bladeren verbranden, misschien teveel voeding of wat denken jullie?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Weet iemand misschien wat dit te betekenen heeft:
          1401971975776.jpg

          Comment


            #6
            Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

            Nouja, zeg, wat doe je met je planten dat je zoveel problemen hebt?
            Hier heb je alle info die je zoekt
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

              Als je goed had gelezen had je kunnen zien dat ik die planten in die staat gevonden heb

              En het probleem staat er niet bij

              Comment


                #8
                Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

                Dat zijn die planten die "gestolen hebt van een andere kweker" ik herinner mij dat topic nog. En dat was toch al een tijdje geleden. Dus ik vermoed dat het op 1 of andere mannier toch jouw input os hoe die planten eruit zien....

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  #9
                  Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

                  Ik ben er achter gekomen dat mijn luchtvochtigheid extreem laag is(25%)
                  Heb nu een aantal flessen gevuld met water en tot 1/4 ingegraven, weet iemand misschien een beter idee om mijn lv te verhogen? Thnx

                  Comment


                    #10
                    Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

                    Ook weer niemand die helpt.....

                    Comment


                      #11
                      Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

                      "weer"? Ik zei toch al dat ze last van te droge lucht/te hoge blad temperatuur? LV verhogen buiten is niet echt te doen. Die planten wennen er wel aan.

                      Maar goed, we hebben geen flauw idee wat je allemaal met die planten uitvreet.

                      Die lichte bladeren in de top staat gewoon uitgelegd in de bladprobleemoplosser. Specifiek welke van die 3 tekorten het is is niet makkelijk te zeggen van een foto met een plant die hier overduidelijk al weken last van heeft, maar gewoon bijvoeden met een complete voeding is toch het enige wat je dan kan doen.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

                        Ow sorry, je had t idd al verteld, bedankt
                        De lichte bladeren in de top kwam door te weinig licht
                        Al mijn problemen zijn aan het oplossen
                        Bedankt voor de hulp!
                        Nog 1 vraag, is er misschien iemand die mij kan vertellen om wat voor soort het gaat?

                        Ps: de lv is al snel omhoog gegaan na die regen en warmte van afgelopen dagen
                        Mijn plantjes staan allemaal in de volle grond en ik geef ze om de 2 dagen HESI Hydro groei voor op steenwol(vriend van me heeft veel ervaring en zij dat die voeding wel goed moest zijn)
                        Last edited by joris4; 10 June 2014, 21:45.

                        Comment


                          #13
                          Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

                          Je vriend met ervaring helpt je niet? Ziet hij niet wat er mis is met je planties... Of welke soort

                          Geeft je beetje voeding voor ander medium...

                          Maar jij was de plantendief die tientjes op blaadjes plakt

                          Suc6

                          Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

                            ik heb geen respect voor een plantjes dief,
                            dus ik ga mijn kennis niet met jouw delen.

                            succes gast

                            Comment


                              #15
                              Re: Rare strepen/vlekken op bladeren

                              Als je niks nuttigs te zeggen heb, hou dan gewoon je mond

                              Heb al gezien dat de meeste van jullie wanhopige kwekertjes zijn die heel de dag op zo'n forum zitten.
                              En als er dan iemand 25 planten uit het niets vind en meeneemt zijn ze jaloers
                              En ja ze waren toch van iemand anders, maar so what?
                              Het is uiteindelijk illegaal.

                              Comment

                              Bezig...
                              X