Hulp Verduisterschema

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tinus12
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Apr 2014
    • 10

    #1

    Hulp Verduisterschema

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal

    Ik wil morgen beginnen met verduisteren, alleen vraag ik mijn eigen af welke tijd ik het beste aan kan houden.
    Heb net het lichtschema bekeken van 2014.

    Als ik morgen zou beginnen komt de zon op om 05:24
    Op het einde van mijn project komt de zon pas om 07:15 op

    Welke tijden kan ik dan het beste aanhouden ??

    Greetz Tinus
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Hulp Verduisterschema

    Van 08:00 tot 20:00? Aangezien je toch verduistert, maakt het niet uit wanneer de zon op komt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • odyssee
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Feb 2011
      • 416

      #3
      Re: Hulp Verduisterschema

      Snap geen bal van je vraag
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

      Comment

      • Tinus12
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Apr 2014
        • 10

        #4
        Re: Hulp Verduisterschema

        hoi odyssee

        Ik zal het beter proberen uit te leggen.

        Ik wil vanaf morgen mijn plantjes gaan verduisteren (buiten)
        Ik heb daar een hokje voor gemaakt wat ik over mijn planten kan zetten.
        maar deze wil ik er savonds ook weer afhalen als het donker word zodat ik dat smorgens niet hoef te doen.

        Dus nu was mijn vraag welke tijd ik het beste aan kan houden
        Omdat morgen de zon rond 05:24 opkomt en over 2.5 / 3 maand(EN) ( 8 tot 12 weken bloei) de zon om 07:24 pas opkomt.

        Ik hoop dat het nu duidelijker is

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #5
          Re: Hulp Verduisterschema

          Tel telkens 12 uur vanaf dat de zon opkomt, verduister ze dan na die 12 uur, dan is het nog licht buiten, als het donker is haal je je zeil eraf zodat ze in de ochtend terug vanaf opkomst zon licht hebben.
          Zo hoef je er enkel 's avonds mee bezig te zijn.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • Tinus12
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Apr 2014
            • 10

            #6
            Re: Hulp Verduisterschema

            thnx ganjax

            als ik het goed begrijp schuif ik mee met de zonsopkomst?

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Hulp Verduisterschema



              en als het donker is haal je dat hok eraf. whatsdeprob?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • odyssee
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Feb 2011
                • 416

                #8
                Re: Hulp Verduisterschema

                Aha nu ben ik mee zoals Ganjax het zegt
                Iedere dag 12 uur bijtellen vanaf s 'morgens bij zonsopgang dan zit je goed

                su6
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #9
                  Re: Hulp Verduisterschema

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tinus12
                  thnx ganjax

                  als ik het goed begrijp schuif ik mee met de zonsopkomst?
                  Jep Tinus
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  Bezig...