Hallo kenners, neem aan dat mijn eerst foto toprot is ofniet? Is ondertussen al weggeknipt maar mij 2e vraag luidt: mijn trichomen zijn al redelijk wazig, bekeken met loep. Maar toppen voelen nog redelijk zacht aan. HOE ver denken jullie dat ie is? Alvast bedankt
Toprot? Trichomen wazig
Collapse
X
-
Re: Toprot? Trichomen wazig
3 is toprot, zonder twijfelEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: Toprot? Trichomen wazig
oke duidelijk als ik naar foto 3 kijk moet je nog wel even.
het beste is natuurlijk wachten tot 3/4 amber is maar het weer is gewoon klote nu.
ikzelf zou nog wachten en het beste er uit halen en kijken wat het weer en je planten doen.
goed in de gaten houden dus!!
hier nog een handige link:
Comment
-
Re: Toprot? Trichomen wazig
Ik heb bij mijn 3 buiten plant al twee kleine stukjes rot weg gehaald.
Dat was op twee plaatsen die nauwelijks zon krijgen oa door alle bladeren er boven.Lets not criticize but legalizeComment








Comment