Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

redden verzopen buitenplant sativa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    redden verzopen buitenplant sativa

    Korting op 420shop
    HELP!! ik had geen waterafvoer in mijn pot..(beginnende kweker) nu is mijn haze plant verzopen. Valt deze nog te redden?? Ik geef geen water meer. Heb gaten onderin de pot gemaakt en ouwe kranten onder de pot om overtollig water weg te trekken. Wil mijn kindje niet vermoorden. help!
    Attached Files

    #2
    Re: redden verzopen buitenplant sativa

    Als de wortels nog gezond zijn, komt dat wel goed. Je zal wat schade blijven zien (dood blad blijft dood blad)maar dat maakt niet uit.
    Gewoon laten staan en geen bladeren weghalen. Op de foto lijkt je plant wel droog omdat de steeltjes ook hangen. Voel de aarde is bovenaan en steek je vinger onderin de pot , hoe voelt de aarde ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: redden verzopen buitenplant sativa

      Hoe dan ook in de schaduw laten staan de komende dagen. Verder wat stemma zegt.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: redden verzopen buitenplant sativa

        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        Als de wortels nog gezond zijn, komt dat wel goed. Je zal wat schade blijven zien (dood blad blijft dood blad)maar dat maakt niet uit.
        Gewoon laten staan en geen bladeren weghalen. Op de foto lijkt je plant wel droog omdat de steeltjes ook hangen. Voel de aarde is bovenaan en steek je vinger onderin de pot , hoe voelt de aarde ?
        Stemma. Dank voor je reactie. De emmer waar hij in staat stond vol water. Door onkunde / weersomstandigheden. Ik heb net nig gevoeld met mijn vinger en de toplaag begint eindelihj droger te worden. Des te dieper des te natter. Maar ik denk dat ik morgenavond kan beginnen met water geven. Het was gister echter net een moeras. Dus denk dat hij genoeg water heeft gehad. Kan het zuin dat de toppen zijn gaan hangen door teveel water opname en dus te zwaar zijn? De bladeren voelen totaal niet droog aan. Zijn indica zusje staat er nog prima bij gelukkig.

        Comment


          #5
          Re: redden verzopen buitenplant sativa

          Ik ben bang voor wortelrot.. Zie je verticale strepen over de stam die duidelijk een andere kleur hebben?
          Voel daarnaast eens rond de basis van de stam, net boven de grond; als er slijmerig spul loskomt, dan moet je gaan zitten bidden voor een goede afloop.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: redden verzopen buitenplant sativa

            Ben bang voor wortelrot idd. Heb besloten maar een stekje te maken. En verek. Het werkt mama staat er nog triest bij maargoed toch 4 stekken kunnen maken. Hehe
            Attached Files

            Comment

            Bezig...
            X