HELP!! ik had geen waterafvoer in mijn pot..(beginnende kweker) nu is mijn haze plant verzopen. Valt deze nog te redden?? Ik geef geen water meer. Heb gaten onderin de pot gemaakt en ouwe kranten onder de pot om overtollig water weg te trekken. Wil mijn kindje niet vermoorden. help!
redden verzopen buitenplant sativa
Collapse
X
-
Re: redden verzopen buitenplant sativa
Als de wortels nog gezond zijn, komt dat wel goed. Je zal wat schade blijven zien (dood blad blijft dood blad)maar dat maakt niet uit.
Gewoon laten staan en geen bladeren weghalen. Op de foto lijkt je plant wel droog omdat de steeltjes ook hangen. Voel de aarde is bovenaan en steek je vinger onderin de pot , hoe voelt de aarde ? -
Re: redden verzopen buitenplant sativa
Hoe dan ook in de schaduw laten staan de komende dagen. Verder wat stemma zegt.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: redden verzopen buitenplant sativa
Stemma. Dank voor je reactie. De emmer waar hij in staat stond vol water. Door onkunde / weersomstandigheden. Ik heb net nig gevoeld met mijn vinger en de toplaag begint eindelihj droger te worden. Des te dieper des te natter. Maar ik denk dat ik morgenavond kan beginnen met water geven. Het was gister echter net een moeras. Dus denk dat hij genoeg water heeft gehad. Kan het zuin dat de toppen zijn gaan hangen door teveel water opname en dus te zwaar zijn? De bladeren voelen totaal niet droog aan. Zijn indica zusje staat er nog prima bij gelukkig.Als de wortels nog gezond zijn, komt dat wel goed. Je zal wat schade blijven zien (dood blad blijft dood blad)maar dat maakt niet uit.
Gewoon laten staan en geen bladeren weghalen. Op de foto lijkt je plant wel droog omdat de steeltjes ook hangen. Voel de aarde is bovenaan en steek je vinger onderin de pot , hoe voelt de aarde ?
Comment
-
Re: redden verzopen buitenplant sativa
Ik ben bang voor wortelrot.. Zie je verticale strepen over de stam die duidelijk een andere kleur hebben?
Voel daarnaast eens rond de basis van de stam, net boven de grond; als er slijmerig spul loskomt, dan moet je gaan zitten bidden voor een goede afloop.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: redden verzopen buitenplant sativa
Ben bang voor wortelrot idd. Heb besloten maar een stekje te maken. En verek. Het werkt
mama staat er nog triest bij maargoed toch 4 stekken kunnen maken. Hehe
Attached FilesComment








Comment