Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een aantal vragen..... SOUR DIESEL DNA GENETICS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een aantal vragen..... SOUR DIESEL DNA GENETICS

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Planten staan er naar mijn idee goed bij, bijna allemaal mooie bladeren.. Laatst een paar uitgedroogde/gele bladeren aan de onderkant van de plant verwijderd (gingen er met groot gemak vanaf) op mooie dagem als vandaag geef ik ze 3 liter water, als ik ze de volgende dag bekijk is de aarde bijna weer kurkdroog en de potten voelen licht aan.. Hoor graag of het goed is zoveel te geven? Bekenden zeiden ook dat ze niet van heel veel water houden maar als ze alles gebruiken moet dit toch juist goed zijn? Planten zijn nog steeds aan het groeien maar ik ben bang dat ze te laat de bloei in gaan? Moet ik dit nu al opwekken door te verduisteren of gewoon nog door laten groeien? Zaadje is geplant op 23 April.. Ook hebben wij de plant geprobeerd te fimmen alleen weten wij niet of dit nu wel of niet is gelukt, hoe kan ik dit makkelijk zien? Voor de groei heb ik terra leaves for growth cycle gebruikt van ata en nu overgestapt op atami b'cuzz soil nutrition 1-component.. Planning is nu om om de drie dagen tussen 2-3 ml te geven. Ook zijn er enkele bladen die een heel klein beetje krom trekken en droge randen hebben, wat kan dit zijn? Voor de rest heb ik geen last van beestjes, er zitten alleen wat lieveheersbeestjes in maar dit is juist goed toch? Ik heb ook ergens gelezen om 's avonds de bladeren te benevelen, is dit echt goed? En is het beter om in etappes handwarm water te geven, eerst een heel klein beetje en daarna de rest zodat de wortels open gaan staan.. dit had ik ook ergens gelezen? Hoor graag of jullie nog tips hebben!!!!!!!!!

    Peace
    Attached Files

    #2
    Re: Een aantal vragen..... SOUR DIESEL DNA GENETICS

    Ze zien er heel mooi uit dus teveel water heb je zeker niet gegeven, het is natuurlijk gewoon zo dat een plant met dit warme weer vaak meer water nodig heeft!.
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Re: Een aantal vragen..... SOUR DIESEL DNA GENETICS

      Weeg je lichte potten.
      Zet ze eens 'n uur of drie in een emmer water.
      Weeg ze daarna nog eens.
      Elke kilo die er bij is gekomen telt voor een liter water. Zoveel mag je de blijven geven als die pot weer licht wordt.

      In etappes is altijd beter, eerst een flinke scheut, dan een half uur later de rest. Het zijn niet de wortels, maar de aarde die zijn spons-capaciteit verliest als die te droog wordt.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Een aantal vragen..... SOUR DIESEL DNA GENETICS

        Bedankt, dat snap ik.. Hopen op een mooi eerste resultaat

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Weeg je lichte potten.
        Zet ze eens 'n uur of drie in een emmer water.
        Weeg ze daarna nog eens.
        Elke kilo die er bij is gekomen telt voor een liter water. Zoveel mag je de blijven geven als die pot weer licht wordt.

        In etappes is altijd beter, eerst een flinke scheut, dan een half uur later de rest. Het zijn niet de wortels, maar de aarde die zijn spons-capaciteit verliest als die te droog wordt.
        Thanks, zal dit morgen eens proberen! Is het goed om de bladeren te benevelen doormiddel van een kleine planten spuit?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View Post
        Ze zien er heel mooi uit dus teveel water heb je zeker niet gegeven, het is natuurlijk gewoon zo dat een plant met dit warme weer vaak meer water nodig heeft!.
        Mooooi, bedankt!

        Comment


          #5
          Re: Een aantal vragen..... SOUR DIESEL DNA GENETICS

          Neuh benevelen is buiten niet nodig. Ze vangen het dauw in de ochtend, en de regen als het regent. Meer water heeft het blad niet nodig.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Een aantal vragen..... SOUR DIESEL DNA GENETICS

            enig idee wat het probleem is met zo'n blad? Beter weg halen of laten zitten?


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Een aantal vragen..... SOUR DIESEL DNA GENETICS


              Nog een foto van de wat mindere bladeren, oorzaak?


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment

              Bezig...
              X