Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

    Korting op 420shop
    Beste leden, ik heb al wat op het net zitten neuzen en ook op het forum maar vind niet echt het antwoordt op mijn vraag, ik vroeg me af of het nu nog mogelijk was een AF te zaaien en deze dan eventueel af te bloeien in de kas? Of is het ook mogelijk deze zijn volledige cyclus nog buiten te laten doen?
    alvast bedankt!!

    grtz astars!

    #2
    Re: Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

    Het kan, volgens mij wel. Als de temperatuur boven de 10 graden blijft, zou het goed moeten zijn. Maar de kans op een vochtiger en kouder klimaat is nu groter, daarom beter eerder in het seizoen.

    En het ligt ook een beetje aan de soort, Indica doet het beter in ons klimaat als de Stativa. De laatste is voor rond de evenaar. Dus zo laat in het seizoen zal de Stativa sneller voor problemen zorgen.

    Ik zou het gewoon eens proberen
    Last edited by ip20; 26 August 2015, 10:06.
    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

      Zou nog net kunnen al zal dat geen grote opbrenger worden met de nu al rap teruglopende lichturen buiten. Als je er niet al te veel van verwacht zou je dus nog een poging kunnen wagen. Veel normale buitenplanten worden ook pas in oktober/november geoogst.

      Planten van buiten naar binnen brengen is vragen om problemen met beestjes en het blad zal niet aangepast zijn aan de nieuwe lichtomstandigheden. Dus of binnen of buiten.

      Comment


        #4
        Re: Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

        Het kan maar is zeker niet optimaal.
        Zorg dan wel in ieder geval. Dat de grond goed is.
        Goede voeding krijgen anders word het niks
        -De Perfecte Guerilla Kweek
        -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

        Comment


          #5
          Re: Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

          Dank voor jullie reacties!! Aldoende leert men dus we geven het nog een poging! al is het maar dat ik er meer kennis uit opdoe!

          1x 60day Lemon Auto
          1x Auto Blueberry Diesel

          here we go! ��

          Al dat ik nu ga twijfelen of ik ze niet gewoon voor in de kas ga houden maar dan moeten die wel constant op 18/6 staan of heb ik het hier mis?

          grtz

          Comment


            #6
            Re: Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

            Je gaat in een kas toch niet bijverlichten, ben je mal
            Heeft weinig zin, tenzij je van die dikke HPS lampen erop kunt knallen. Anders strekt de boel maar totdat ze omvallen.
            Maarja, dan kun je ze net zo goed binnen zetten..

            Gewoon lekker proberen, op natuurlijke wijze. Dan leer je het meest. Als je gaat zitten stunten met trucjes, dan weet je nooit zeker of het nu door je trucje veroorzaakt werd, of door de natuur.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

              Ik had het op de tent LR2 sorry.. Gewoon de volledige cyclus in de tent draaien, maar dan is het beste op 18/6 heb ik gelezen en dat vind ik maar wat onnozel, ik hou de zaadjes wel voor volgend jaar.
              Heb me vandaag suf gezocht of een auto op 12/12 de moeite is maar niet echt een duidelijk verslag van gevonden ofzo dus moeilijk te weten. Aangezien de bloemen het meeste groeien in de nachturen dacht ik dat dit wel in de AF z'n voordeel kon spelen maar heb hier niet echt bevestiging van gevonden op het forum of het net.

              Comment


                #8
                Re: Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

                Waarom niet gewoon uitproberen? Het zijn maar 2 zaadjes.
                Is een leuk leer moment voor jezelf en voor iedereen hier.
                -De Perfecte Guerilla Kweek
                -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                Comment


                  #9
                  Re: Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

                  AF op 12/12 in een tent gaan meer strekken en minder opbrengen. AF doet het binnen het beste als die de gehele run op 18/6 of 20/4 staan.

                  Als je nu buiten nog AF zaait dan krijgen die dus ook nagenoeg meteen 12/12 en minder uren. dus die gaan nu buiten ook strekken en niet al te veel meer opbrengen + kans dat ze rot zijn voor ze rijp zijn.

                  Comment


                    #10
                    Re: Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

                    Enige wat je dan leert is dat september te laat is voor autoflowers.

                    Gewone zaden daarentegen....?........!........
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Is het nog mogelijk nu een AF te zaaien?

                      Dat dacht ik dan ook ja, ik zou er msn wel iets kunnen uit opsteken maar ik zal er op het einde van de run niet echt iets aan overhouden en dat is wat jammer voor de zaadjes.
                      Ik had wat verslagjes gevonden op YouTube ivm AF's op 12/12 maar heb zelf te weinig kennis om te weten of dit de moeite is, ik hou ze gewoon voor volgende zomer en begin straks gewoon een nieuwe rit in de tent.
                      Ik probeer ng vanalles uit nu aangezien ik ng nooit binnen heb gekweekt, eerste keer verloopt redelijk naar m'n eigen bescheiden mening , wat te vroeg in bloei getrokken en wat last van rouwvliegjes maar daar is in de laatste weekjes niets meer aan te veranderen. Heb er 4 die het behoorlijk doen en 2 waarvan ik niet veel meer verwacht wegens overvoeding in de eerste voedingsweekjes. Die laatste 2 zijn Dieseltonic's en heb gemerkt dat de lamp hier echt niet te dicht op mag, ik las dat deze het beste op een meter van de lamp staan?? Blaadjes hebben nogal afgezien en denk niet dat er ng genoeg fotosynthese kan plaatsvinden nu om mooie toppen aan te maken. Maar zoals ik al zei, ik ben een leek, en leer graag bij dus commentaar is altijd welkom hier! Alvast bedankt voor de info allen, erg gezellig hier!

                      Comment

                      Bezig...
                      X