Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pk booster of Normale bloeivoeding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pk booster of Normale bloeivoeding?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!
    Ik heb 2 white widows buiten staan.
    Deze gaan binnenkort de bloei in.
    Ik kweek guerilla dus ik kan maar 1keer in de week bij mn planten komen.
    Ik heb 13-13-13 kunstmest korrels gestrooid voor in de groei en ze doen het hier erg goed op.
    Maar aangezien die korrels nog niet zijn uitgewerkt(neem ik aan want ze zijn nog zichtbaar)
    is het dan wel nodig om een volledige bloeivoeding te kopen?
    Is het dan niet beter om een PK booster te pakken om de PK wat omhoog te krikken aangezien er nog N in zit?
    En hoe zou ik mijn plant het beste kunnen voeden? Alles van 7 dagen in 1keer geven en dan 7 dagen niets?(omdat ik dus eens in de 7a8 dagen daar kom)
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

    #2
    Re: Pk booster of Normale bloeivoeding?

    Ik zou geen bloeivoeding kopen..
    PK booster is volgens mij hetzelfde als bloeivoeding, alleen dan is er wat meer omheen geluld.

    Punt blijft: je kweekt guerilla, de kans bestaat dat je planten gejat of geruimd worden. Dan ben je alles kwijt en heb je voeding voor niets gekocht. Kans bestaat ook dat de bloeivoeding bladproblemen gaat veroorzaken. Die kun je buiten in het bos niet zo makkelijk bijsturen.

    Ze komen niets tekort met de huidige voeding, en ze trekken zelf wel uit de grond wat ze nodig hebben.

    Alles van 7 dagen in een keer geven, is nogal gek. Je gaat ook niet 21 maaltijden in een dag eten, en dan de rest van de week niets. Dat kan je lichaam niet aan. Bij planten ook niet. Dan brandt je letterlijk de wortels onder ze vandaan.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Pk booster of Normale bloeivoeding?

      PK boosters buiten gebruiken is vragen om toppen vol schimmel
      de natuur bied alles wat de plant nodig heeft dus bijvoeden is eigenlijk klinklare onzin

      en zoals LR2 het al mooi uitlegt; je gaat geen 21 maaltijden per dag eten...
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Pk booster of Normale bloeivoeding?

        Bakje met natte watten en dan gwn in t licht zetten zodat t warm word en donker zodat die ontkiemt

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Pk booster is voor een goede Af bloei met mooie kristallen en dichtere toppen bloei voeding moet je geven als de plant net begint met bloeien dan ondersteun je de bloei en deze boost dan automatisch als je dikke toppen hebt gooi je er pk13/14 bij en afharder ��

        Comment


          #5
          Re: Pk booster of Normale bloeivoeding?

          @ LR2 nee bloeivoeding bestaat uit NPK. PK Booster alleen uit PK. Ik zat aan PK booster te denken omdat de P en K waardes beide hoger moeten zijn in de bloei. Vooral P. Mijn planten worden sowieso niet gejat. Geruimd kan altijd. Maar ja wat moet ik dan een plant kweken zonder opbrengst? Guerrilla kweken is nou eenmaal risicovol maar ik ga toch voor die oogst. Ik wil niet gwn een plantje kweken en er dan niks vanaf halen. De plant word gehinderd in de bloei als deze niet de goede verhouding NPK voedingsstoffen heeft. In de grond waar ze in staan komen ze wel degelijk tekort. Ze zijn laatst in 3 weken letterlijk 3 keer meer gegroeid dan ik geen voeding gaf. Dus nee deze grond waar ze in staan is niet voldoende.

          @Angel777 waarom zou ik van PK booster schimmel krijgen. Leg mij dat eens even uit aub.
          -De Perfecte Guerilla Kweek
          -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

          Comment

          Bezig...
          X