Guerilla kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bossman
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Feb 2014
    • 433

    #1

    Guerilla kweek

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Heb op een wandeling in een bos in de buurt nog al verdachte planten gevonden (30+)

    WP_20150829_001[1].jpgWP_20150829_002[1].jpgWP_20150829_003[1].jpgWP_20150829_004[1].jpgWP_20150829_005[1].jpgWP_20150829_006[1].jpg

    Wat ik mij afvraag,zou het rookbaar zijn of is het hennep ?
    Heb zelf geen ervaring met hennep dus vraag ik het maar eens
    Zal volgende keer wat betere foto's nemen!

    Greetz.
    - Fast Bud
    - Royal Dwarf Auto
    - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto
  • BeginGrow
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2014
    • 173

    #2
    Re: Guerilla kweek

    Hmm ze groeien wel echt recht omhoog. Om er achter te komen. Laat wat afval achter bij de beste plant en kijk of het word weggehaald in 1a2 weken. Zo ja dan komt er dus iemand langs en is het misschien een guerilla. Zo nee dan komt er dus niemand en is het hennep. Of de persoon is te lui om het op te ruimen. Je kan natuurlijk ook gewoon het proberen te roken. Maar als dit een guerilla kweek is is dat nogal vervelend voor de grower. Want jij zou het ook kut vinden als je wiet werd gejat.
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

    Comment

    • Bossman
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 433

      #3
      Re: Guerilla kweek

      Ja natuurlijk maar zo een hoeveelheid,zijn er meer dan 30
      Zal wat meer foto's nemen binnenkort.
      - Fast Bud
      - Royal Dwarf Auto
      - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Guerilla kweek

        Tis van iemand anders vermoed ik
        God was never on your side..

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #5
          Re: Guerilla kweek

          AFBLIJVEN !!

          Aan de rand van een maisveld, is door iemand anders gezet.


          (wel mooie foto's met die blauwe lucht)
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Francoisca
            Wicked Stoner
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 251

            #6
            Re: Guerilla kweek

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Guerilla kweek

              Yep, afblijven, die zijn niet van jou.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • BeginGrow
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2014
                • 173

                #8
                Re: Guerilla kweek

                Misschien ff wat achterlaten dat hij weet dat ie het beter moet verstoppen
                -De Perfecte Guerilla Kweek
                -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #9
                  Re: Guerilla kweek

                  Ik zou de boer even informeren. Als die besluit om ze uit zijn grond te trekken, kun je altijd vragen of jij ze mag hebben.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #10
                    Re: Guerilla kweek

                    Volgens mij zijn dat zijn eigen planten

                    Comment

                    • BeginGrow
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2014
                      • 173

                      #11
                      Re: Guerilla kweek

                      De boer informeren...
                      Hmm als dat de mijne waren zou ik het niet leuk vinden als iemand de boer zou informeren.
                      En om dan te vragen of jij ze mag hebben
                      Lijkt mij niet echt een strak plan om dat te vragen.
                      Weet de politie wel gelijk waar die moet aankloppen voor 30 plantjes.
                      -De Perfecte Guerilla Kweek
                      -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Guerilla kweek

                        Dit is de reden waarom zoveel guerillakweekjes mislukken : Omdat mensen niet met hun jatten van andermans spullen af kunnen blijven.

                        Je hebt ook nog kans dat er ergens een camera hangt zodat de boer/bromsnor kan achterhalen van wie die planten zijn.
                        Bovendien is niet iedereen die 30 wietplanten zet een klein verlegen jongetje.
                        Als jij daar net bezig bent als de eigenaar van de planten langskomt kan dat nog wel eens vervelend aflopen.
                        Gewoon afblijven en wegblijven daar.
                        Als je zelf geen wiet kan kweken koop je het in de shop.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • Francoisca
                          Wicked Stoner
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2014
                          • 251

                          #13
                          Re: Guerilla kweek

                          "Wat je niet wilt dat er met jou gebeurt (een ander met jou doet), doe dat ook niet bij een ander".
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                          Comment

                          • soulrebel
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2014
                            • 1606

                            #14
                            Re: Guerilla kweek

                            Wie weet is ie aan het meegluren hier zou me niet verbazen,dat een kweker wel ergens een acount op sites als JD heeft
                            En zie ie te wachten met zijn tweeloop tussen het landgoed haha

                            Comment

                            • Goldleaf
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Mar 2015
                              • 83

                              #15
                              Re: Guerilla kweek

                              Gewoon laten staan, maar hou ze wel in de gaten. Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ....! Wie verliest nou een aantal zaden per ongeluk? Maar blijf er af! Of je heb zaden of een oogst?
                              Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                              Comment

                              Bezig...