Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

    Korting op 420shop
    Dag medekwekers ik ben gisteren 2 zakken lightmix van plagron gaan kopen (zie foto)image.jpg
    Ik had dus de bedoeling om men hele kweek in een 15l pot te doen met de lihkt mix ,
    waarop ik te horen kreeg dat het minder voeding bevat dan de gewone potgrond die je overal kan kopen...

    ik hoorde dus van iemand op dit forum dat ik de lightmix moet mengen met een schep bio supermix van plagron (zie foto) image.jpg

    mijn vraag is dus hoeveel van de bio super mix mag ik precies in een 15 l pot lightmix mengen? In L of %

    graag snel en DUIDELIJK antwoord , voor de rest nog een leuk kweekseizoen!!!!!

    #2
    Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

    Hallo ?

    Comment


      #3
      Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

      Staat op de verpakking, waar kom je niet uit ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

        Wat is het beste voor je planten , een hele kweek in batmix of een hele kweek in gewone universele potgrond van albert hein (of andere winkel) ?

        Comment


          #5
          Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

          Geen van beide ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

            Nu stel je weer een andere vraag. Door kweekverslagen te lezen zie je wat men graag gebruikt. De een zweert bij potgrond, de ander bij batmix en weer een ander bij lightmix.
            De ene strain is vergeeflijk voor over of ondervoeding de andere plant reageert daar heftig op. Zoals je ziet is er geen duidelijk antwoord te geven behoudens dat de planten het liefst een wat luchtige grond hebben, kleigrond vinden ze minder fijn.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

              Normaal weet je wat je op voorhand koopt... Lightmix is potgrond met weinig voeding in, dus na een tweetal weken zal je moeten gaan bijvoeden. Met de terra lijn van plagron of een andere biominerale voedinglijn.
              Die supermix zal je normaal bij de herbshop ni vinden tenzij ze bij plagron de samenstelling wat aangepast hebben. DIe mocht in Belgie niet verkocht worden. En het enige wat die doet is de lightmix wat geschikt maken voor de alga lijn. Dus dan heb je nog steeds voeding nodig. Zet ze in de light mix en koop u 2 flessen voeding.

              Beetje geduld kan overigens geen kwaad. Het kan toch nog vriezen tot 12 mei dus je hebt tijd genoeg.

              Comment


                #8
                Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

                Ben het met Beo eens, koop gewoon een lightmix en een flesje groei en bloeivoeding, dan heb je een leuke basis!

                Voor indoor heb je hier een goedkoop setje voeding om te starten: LINK

                Outdoor: LINK
                Last edited by Michevan; 28 March 2016, 17:14.
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment


                  #9
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

                    Ik snap dat voeding balengrijk is maar daar ga ik dit jaar nog niet mee beginnen , ik heb vorig jaar een og kush plant gehad op het balkon met gewone potgrond uit de colruyt (belgische supermarkt) en de plant groeide perfect en bloeide perfect de opbrengst was 65g DROOG en lekkere wiet zonder ooit iets van voeding te geven , altijd gewoon water

                    waar ik naar op zoek ben is gewoon een kant en klare grondmix waar meer voedingsstoffen inzitten dan de gewone potgrond van de colruyt .

                    ik geef geen voeding hou daar rekening mee , welke grondmix van plagron raden jullie aan ?

                    Comment


                      #11
                      Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

                      Als de grond van colruyt zo goed was waarom dan veranderen?
                      Weet je al welke plant je wil zaaien ?

                      Je kan en plant niet 'vetmesten' wel overvoeden waardoor ze de geest kan geven.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

                        Een fles voeding kost in de aldi of de action 2 euro. Water moet je toch geven, dus waarom geen voeding? Ik kan ook batmix aanraden, maar daar kan je niet in starten want dan verbranden ze. Dan kan jij evengoed zeggen, ja dit jaar ga ik niet overpotten dus geen batmix. Tweede topic openen gaat daar ni direct iets aan helpen. Dus ja, wat Stemma zegt. Pak dan terug die grond. 65 gram buiten van een autoflower zonder extra voeding is toch ni slecht?
                        En een antwoord ivm die supermix had je al. Nee, da gaat ni.

                        Comment


                          #13
                          Re: Plagron light mix en bio supermix belangrijke snelle vraag

                          Never change a winning team. Dus terug naar de colruyt!
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                          Comment

                          Bezig...
                          X