Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia haze stekken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Amnesia haze stekken.

    Nouja, je kunt drie dingen doen nu.

    - Geld uitgeven voor een hok, en gaan verduisteren (stipt tenminste 12 weken lang dat hok 100% donker zien te krijgen, elke dag op dezelfde tijd.) Dan heb je de beste buitenwiet van het forum, dat wel. Echter, als het niet 100% donker is, of je vergeet een dagje (in de brandende zon met een donker zeil) dan heb je dat allemaal voor niets gedaan.
    - Wachten en hopen dat we een warme winter krijgen.
    - Zaadjes kopen die wel voor buiten geschikt zijn, met een bloeitijd van 7-8 weken (tel daar er voor het gemak 2 weken bij tov wat de winkel presenteert). Of autoflowers, tegenwoordig is er prima amnesia-smakend spul, bijvoorbeeld die van Hy-seeds.

    Gezien je ervaring en goed vertrouwen in verkopers, zou ik persoonlijk die stekken weggooien en wat zaadjes kopen. Dat scheelt gewoon een boel gedoe, en de kans op slagen is veel groter. Dat willen we allemaal eigenlijk: gewoon een prima rokertje.
    Daar kun je wel 100 uren in stoppen en hopen dat het goed gaat, maar hoe veel leuker en makkelijker is het om er 10 uur in te stoppen met eenzelfde resultaat.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Amnesia haze stekken.

      DSC01930.jpg

      Comment


        #18
        Re: Amnesia haze stekken.

        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Nouja, je kunt drie dingen doen nu.

        - Geld uitgeven voor een hok, en gaan verduisteren (stipt tenminste 12 weken lang dat hok 100% donker zien te krijgen, elke dag op dezelfde tijd.) Dan heb je de beste buitenwiet van het forum, dat wel. Echter, als het niet 100% donker is, of je vergeet een dagje (in de brandende zon met een donker zeil) dan heb je dat allemaal voor niets gedaan.
        - Wachten en hopen dat we een warme winter krijgen.
        - Zaadjes kopen die wel voor buiten geschikt zijn, met een bloeitijd van 7-8 weken (tel daar er voor het gemak 2 weken bij tov wat de winkel presenteert). Of autoflowers, tegenwoordig is er prima amnesia-smakend spul, bijvoorbeeld die van Hy-seeds.

        Gezien je ervaring en goed vertrouwen in verkopers, zou ik persoonlijk die stekken weggooien en wat zaadjes kopen. Dat scheelt gewoon een boel gedoe, en de kans op slagen is veel groter. Dat willen we allemaal eigenlijk: gewoon een prima rokertje.
        Daar kun je wel 100 uren in stoppen en hopen dat het goed gaat, maar hoe veel leuker en makkelijker is het om er 10 uur in te stoppen met eenzelfde resultaat.
        Ik ga 2 van je adviezen opvolgen na nader inzien.
        Ik ga deze gewoon laten staan en hopen op een warme winter, en verder koop ik er 5 zaadjes van Hy seeds bij.
        Ben van plan die eerst in 3-5 14l potten ga zetten, en daarna in 25l potten.
        Potgrond ben ik van plan bij de welkoop te gaan halen en een 5l emmer met Plagron biosupermix.
        Ik heb nu nog voeding staan ook van Plagron dus dat kunnen die autoflowers dan goed waarderen ga ik van uit?
        Thanks

        4'20

        Comment

        Bezig...
        X