Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginner.!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: beginner.!

    oke thnx wnat mijn bladeren van de 3 planten in potten doen het niet zo goed kan ook liggen aan teveel water (wortelrot) weet niet hoe ik het verschil kan zien..
    Attached Files

    Comment


      #92
      Re: beginner.!

      hello
      deze vraag gaat niet direct over mijn plantjes ofzo maar ik heb een tijdje trg op het forum een filmpje gzn over weed. het was een hollands journaal waar ze een jonge journalost (marrokaan ofzoiet) naar een bekende hollande zanger stuurde mer zo rood lang haar.( een bekende blower) kan er iemand me zeggen hoe dit topic heet of even de link geven? want wil dit graag aan een vriend van me laten zien.
      alvast bedankt.
      grtz
      (heb ook al de zoekfunctie geprobeerd)

      Comment


        #93
        Re: beginner.!

        hoeland duurt zo een voorbloei?
        heb al 2 wkeen geleden wat haartjes gespot maar het komt precies niet goed door. weet iemand hoe dit komt?
        grtz

        Comment


          #94
          Re: beginner.!

          join the club man...
          De haarkes blijven zich overal verspreiden, maar nog geen donsige topjes hoor...
          Da zal voor eind augustus worden man

          Comment


            #95
            Re: beginner.!

            oke thnx DE leffe

            Comment


              #96
              Re: beginner.!

              nu we de voorbloei beginnen te krijgen kan het izjn dat de nieuwe bladeren wat kleiner en smaller blijven??
              want de bovenste blaren willen precies niet echt meer groeien??
              grtz

              Comment


                #97
                Re: beginner.!

                Dat is vrij normaal aangezien je plant nu gaat beginnen bloeien. De voorbloei buiten duurt tussen twee weken en een maand en het begin ervan vind meestal plaats tussen juli en augustus.

                Die kleine blaadjes groeien inderdaad niet meer, maar daar gaan gauw suikerige toppen komen Don't worry man

                Greetz

                Comment


                  #98
                  Re: beginner.!

                  chill kan echt niet wachte man!!

                  Comment


                    #99
                    Re: beginner.!

                    hello iedereen.
                    heb gisteren bij onze sponsor pk13-14 besteld
                    nu is men vraag hoelang gaat het ongeveer duren voor je het krijgt?
                    grtz

                    Comment


                      Re: beginner.!

                      Laatste keer had ik op zaterdag besteld kreeg ik het woensdag .

                      Grtz.

                      Comment


                        Re: beginner.!

                        oke dus eig niet zolang wachten
                        thnx

                        Comment


                          Re: beginner.!

                          hello,
                          lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb maar nu dus trg.
                          nu zie mijn plant in d epot krijgt wat veel gele bladeren toch steeds meer ik geef ze pk13-14 dus een voedingstekort kan het niet zijn nu zat ik te denken aan wortelrot is hier iets aan te doen of niet?
                          grtz

                          Comment


                            Re: beginner.!

                            Gewoon gele bladeren of komt er van dat bruin op? (Foto?)
                            Ze krijgen genoeg water he?

                            peace

                            Comment


                              Re: beginner.!

                              jaja meer dan gng water meestal doe ik tot het vanboven droog is ik steek men vinger erin en dan ja meestal giet ik dan wel.
                              maar het is een put van bijna 100 liter dus vanonder is het miss nog hellemaal nat.
                              bladeren verkleuren eerst lichtgroen dan geel en dan bruin. kan ook zijn geel en aan buitenkanten al bruin.
                              grt
                              Attached Files

                              Comment


                                Re: beginner.!

                                ik zelf steek ff een lange bamboo stok er in zo kan je ook mooi zien hoe nat het nog is. wel voorzichtig natuurlijk niet dat je alle wortels kapot maakt.

                                Comment

                                Bezig...
                                X