Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginner.!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beginner.!

    Korting op 420shop
    hallo iedereen.
    dit jaar is het de erste keer dat ik cannabis ga proberen te kweken dus hulp is altijd welkom.
    ik heb een week of 2 geleden mijn zaadjes geplant en ze zijn ondertussen ontkiemt en zijn al flink aan het groeien maar ik heb een beetje de indruk dat ze wat te snel aan het groeien zijn de steel lijkt wat te dun in verhouding met de lengte. zie maar op mijn foto's. als ze tr snel groeien wat zou ik hier aan kunnen doen?
    Ik lees ook altijd dingen over npk enzo maar is dit echt nodig het mesten of kan je ze ook gwn in de tuin gaan zetten wanneer ze groot genoeg zijn en ze gwn hun gang late gaan en zorgen dat er geen ongedierte op komt?
    mvg laurens
    Attached Files

    #2
    Re: beginner.!

    Uw steeltje wordt zo lang omdat het op zoek is naar licht.

    Het is altijd goed voor je buitenkweek gedurende tijd binnen voor te groeien.
    Als je een serre hebt is dat niet zo noodzakelijk, maar nu is ze niet echt afgeschermd voor wind he, denk ik?

    Anyway, mss heb je thuis nog een tl armatuur of een spaarlamp?
    Knutsel op deze zondag wat in elkaar met zulk licht en plaats de tl of spaarlamp 1cm van je plant af.

    En neen, nog geen voeding Nog bijlange niet makker

    Komt wel goed...

    Comment


      #3
      Re: beginner.!

      ja ik heb gwn de potjes aan het raam gezet. maar misschien kan ik dit inderdaad eens proberen.
      bedankt.
      mvg laurens

      Comment


        #4
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/g...isty-t706.html.

        Het gaat hier alleszins goed, doe zo voort!

        Greetz
        Cannab0y

        Comment


          #5
          Re: beginner.!

          Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
          http://jointjedraaien.nl/wietforum/g...isty-t706.html.

          Het gaat hier alleszins goed, doe zo voort!

          Greetz
          Cannab0y
          als ik ze ingraaf tot onder de loblaadjes is er dan geen kans dat de stengels gaan rotten?

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: beginner.!

              hallo mede-cannabiskwekers.
              ik heb hier nog een paar nieuwe foto's van mijn plantjes.

              Comment


                #8
                Re: beginner.!

                laat maar komen die foto's

                Grtz
                Skanna

                Comment


                  #9
                  Re: beginner.!

                  hier heb je ze
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: beginner.!

                    ziet er mooi uit.
                    Ze zijn nog altijd wat gerokken, maar de blaadjes volgen elkaar mooi op.

                    Wat zijn die blaadjes in je potje grond?
                    Btw: mooi interieur

                    Grtz
                    Skanna

                    Comment


                      #11
                      Re: beginner.!

                      nu heb ik nog een paar vraagjes.
                      ik zet de plantjes smorgens buiten tot savonds en zet ze dan terug binnen, maar kan ik ze ook snachts gewoon buiten laten staan of wordt het dan wat te koud voor de plantjes?
                      en bij sommige forumleden die ook foto's posten groeien hun plantjes precies veel sneller dan de mijn?
                      mijn plantjes zijn nu net geen 10 cm groot.
                      de blaadjes in de potgrond zijn gwn blaadjes van een gouden regen die heeft nu zijn bloeiperiode bijna achter de rug en als mijn plantjes buiten staan vallen er soms wel eens blaadjes in de potjes.
                      mvg laurens

                      Comment


                        #12
                        Re: beginner.!

                        dat je je plantjes laat buitenstaan moet je zelf een beetje zien.
                        Deze dagen is het wel warm genoeg, maar als er een beetje wind is gaan je jonge plantjes misschien makkelijk breken.
                        Ook zijn er nog natuurlijke vijanden: slakken.
                        Nu deze heb je overdag ook natuurlijk.

                        Als het je echt geen moeite kost zou ik ze gewoon mee naar binnen nemen totdat ze wat groter zijn.

                        Dat je plantjes niet zo snel groeien kan afhangen van de soort.
                        Maak je echt niet ongerust. We zijn nog maar begin mei en je plant heeft nog een zee van tijd.
                        Het voornaamste is dat je stammetje eerst wat dikker wordt zodat het plantje niet makkelijk kan breken omdat het zo gerokken is, maar dat komt ook wel goed

                        Grtz
                        Skanna

                        Comment


                          #13
                          Re: beginner.!

                          k bedankt voor de hulp:d ik denk dat ik gwn zo ga voortdoen zoals ik nu bezig ben.
                          en ik zou zelfs niet weten wat voor zaadjes het zijn want een vriend van me heeft ze tussen de weed uit gezocht en hij wist niet welke soort weed het was: dus nog afwachten of het wel vrouwtjes zullen zijn.
                          mvg laurens

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: beginner.!

                              bedankt voor de goede raad
                              nu heb ik nog een vraagje ik heb dus nu al 2 plantjes van rond de 10 centimeter en die gaan dus goed maar ik heb er nog 3 andere die ik later heb geplant dus nog kleiner zijn maar 1 van die 3 wil precies hellemaal niet groeien tegenover de andere 2 kleintjes. en 1 lobblaadje staat bijna recht omhoog hoe komt dit? ik heb er ook nog een foto van dus je kan het zien.
                              en bij nog een andere van de 3 kleintjes zijn de blaadjes wat geelachtig teveel of te weinig water mischien? hier heb ik nog geen foto van.
                              mvg laurens
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X