Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ben je wel eens beboet voor blowen op straat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

    Na uitgaan rook ik wel eens een jointje en ik heb toen wel eens gepraat met een agent.
    Toen ik 17 was en stiekem een joint rookte in een hoek. moest ik het 1 keer weg gooien.

    Comment


      #17
      Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

      Ik zat een keer haze door zo'n pijpje te paffen, dacht de gek dat ik crack aan het roken was op straat, beste man bleek verkouden te zijn haha

      Comment


        #18
        Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

        Vaak zat aangesproken voor het blowen op straat, maar nog vaker dat ze gewoon langslopen zonder enige actie.
        Er is me verder op z'n hoogst gevraagd ergens anders te gaan staan wat ik uiteraard dan opvolg.
        Voor de rest kun je prima een praatje met ze maken, de meesten zijn pas chagrijnig als jij dat bent

        Vindt het verhaal vanuit Haarlem trouwens geweldig, mooie actie
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


          #19
          Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

          neu, nooit problemen mee gehad.
          wel voor "openbare dronkenschap" , "wildplassen" (tegen een politie-auto), "gevaarlijk rijgedrag" (op de fiets, na het omver rijden van een agent die ik niet had gezien), "door rood licht LOPEN" (omdat ik niet meer n staat was om te fietsen", "het passeren van een doorgetrokken streep" (nooit begrepen die boete) en ga zo maar door. Oja : nu ligt er hier een voor te hard rijden (maar ik heb geen auto staan dus daar moet ik eens iets aan doen denk ik).
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

            Nooit op straat geblowd. Daartoe voel ik geen behoefte. Waarom mensen choqueren?
            Ik grossier wel in verkeersboetes, uitsluitend snelheidsovertredingen en te lang parkeren. Overigens is een parkeerboete geen boete maar een belasting. Mijn record is 5 boetes in een weekend.
            Bij Barendrecht op de heenweg, op de A2 op de heenweg. Op de A2 bij de terugweg, bij Barendrecht op de terugweg en een op de rondweg in mijn woonplaats. Mijn kinderen noemden de enveloppen van het CJIB en Tobias (parkeerbelasting) "fanmail".

            Comment


              #21
              Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

              Een keer gepakt met de fiets in de trein zonder kaartje ( het regende ) dus mee naar het buro
              Daar vroeg de agent op een gegeven moment of ik verslaafd was , ja aan cannabis zei ik
              Na een uurtje wachten vroeg ik of ik mocht roken want ik had shag bij me , geen probleem en werd netjes naar een rook ruimte begeleid
              Nu had ik in me pakje shag een mooie voor gedraaide zitten en die heb ik aan gestoken , in eerste instantie stond die agent nog aan de binnen kant van de celdeur maar toen hij zag wat ik opstak stapte hij snel naar buiten met de woorden , jij vermaakt je zelf wel zo te zien

              Een paar jaar geleden ruzie met de buren , politie erbij en praten maar de spanning liep snel op dus ik draai een joint , het was bij me zelf thuis dus was geen probleem tot ik per ongeluk een weckpot pak , daar kwamen ze niet voor maar mocht hem wel gelijk inleveren

              En wat nu mijn thuis is , Curacao , gelukkig nog nooit problemen gehad , roken meestal alleen op prive terrein

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment


                #22
                Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

                Nog nooit wegens bezit of gebruik van wiet op straat beboet of aangesproken, Ik gedraag me gewoon en zorg dat ik niemand ten last ben. Wel zijn de blauwe vrinde hier eens op mijn balkon geweest omdat daar wat groens stond te bloeien. Met een afstandsverklaring was daar toen de baard mee af.

                Comment


                  #23
                  Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

                  Heb nooit een boete gehad, wel regelmatig op aangsproken door die blauwe petten en heb dan ook gewoon bij hun staan blowen. Bij ons in het dorp vinden ze het niet zo erg zolang je het maar niet in de buurt van kleine kinderen doet (de meeste dan). We hebben ook teringlijers in het dorp die het gewoon in beslag nemen. Had een keer net een 5 gram zak gehaald en had er net 2 of 3 uit gedraaid, zat dus nog 4 gram ofzo in. Houden ze mij en mijn vrienden aan, gefouilleerd en al die onzin. Moest ik er afstand van tekenen anders mocht ik mee naar het bureau. WEG 4 GRAM!!!! silver haze

                  Comment


                    #24
                    Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

                    Bij mijs is het 1x in beslag genomen ongeveer 4.5 gram.
                    We warne in renesse op ene camping daar mocht het niet maaja....
                    Toen hadden we de muziek snachs zachjes aan, kwam security stond net een maat van jointje te draaien, dus ja inleveren maar en muziek waren we ook voor die week kwijt.

                    Op straat paar keer aangesproken er over, of als we in een parkje zaten ofzoow.
                    Maar nog nooit door de blauwe inbeslag genomen.

                    Comment


                      #25
                      Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

                      ik kreeg van mn mattie mn jointje terug gepasst, bleken net 2 blauwe mannetjes naar ons te lopen.
                      omdat ik dus de joint vast hield rkeeg ik de boete >.<''
                      +boete omdat ik geen legitimatie had.

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

                          nou ik loop rustig door sittard centrum heen met joint en me mond hoor moetten ze maar tegen kunnen

                          Comment


                            #28
                            Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

                            vorige week in t blowparkje, zwolle een bekeuring... maar voor die 70 euro mochten we em wel oproken
                            en vorigjaar is t een keer inbeslag genomen

                            Comment


                              #29
                              Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

                              Weleens de Politie tegen het lijf gelopen in het centrum van Delft met een brandende J, kreeg het verzoek hem uit te maken i.v.m. eventuale overlast voor omgeving, verder geen probleem.

                              Comment


                                #30

                                Comment

                                Bezig...
                                X