Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ben je wel eens beboet voor blowen op straat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

    Ik smoke al sinds mijn 14e, en tijdens school deed ik toch gemiddeld 3 middagen per week tijdens middagpauze jointje. Aangezien mijn school in het midden van het stad lig, moest ik ook in het midden van de stad blowen. Er waren altijd pleintjes waar iedereen smokte, maar daar kwam dan eerst niemand, maar na 3 weken heeft de politie het door en moest iedereen terug verhuizen. Gelukkig was ik zo slim genoeg om na 2 weken altijd nieuw plekje te zoeken, dus nooit gepakt geweest, wel al enkele keren heeeeel nipt geweest. En ook al enkele keren gefouilleerd met wiet op zak maar dat ze neits vonden...
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #32
      Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

      He el renato, je stond gewoon op een dak te roken ofzo?

      En normaal mogen ze je toch zomaar niet betasten zonder dat er aanwijzingen zijn dat je iets bij hebt? Wel dom van hem dat hij toegaf iets bij te hebben.

      gtz

      Comment


        #33
        Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

        Comment


          #34
          Last edited by Jointjedraaien; 1 May 2011, 12:57.

          Comment


            #35
            Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

            Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
            En normaal mogen ze je toch zomaar niet betasten zonder dat er aanwijzingen zijn dat je iets bij hebt? Wel dom van hem dat hij toegaf iets bij te hebben.
            sigpic

            Comment


              #36
              Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

              Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
              Op is op! Zo kwam er ooit eens eentje naar me en wist hem te vertellen dat 'ie net de trein had gemist'. Hahahahha...kookpunt bereikt...
              Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

              Comment


                #37
                Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

                bij mijn werd mijn zakje wiet in beslag genomen en mijn joint mocht ik niet roken op straat
                had niet meer dan 2 gram bij
                volgens mij gaat hij het zelf op roken met zijn collega

                Comment


                  #38
                  Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

                  Oude topics bumpen is een goeie trend.
                  Ben in praag semi-aangesproken. Zaten knetter te roken op bankje, wout komt aanlopen, knetter neergelegd op bankje, hij pakt 'm, neemt een hijs, legt m terug en wenst ons ene goeie avond.
                  Verder eigenlijk nooit popo's in de buurt gekregen... Kga dan ook niet in drukke stadscentra lopen blowen
                  Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

                  Comment


                    #39
                    Re: ben je wel eens beboet voor blowen op straat

                    laatst was ik in harderwijk samen met vriendin en een vriend, we zouden net een jointje gaan draaien in een steegje, of er kwam iemand naar buiten die naar ons begon te schreeuwen dat we weg moesten..
                    nja achteraf gezien stonden we recht voor een camera. Ik ben wel 3 keren aangehouden met de auto toen we met z'n allen aan het blowen waren, ik moest elke keer een blaastest doen.
                    ik dacht zelf elke keer de lul te zijn omdat het duidelijk naar wiet rook, maar elke keer mee weggekomen. 1 keer zag de politie me wegrijden bij de shop, ik was toen voor 500m vergeten m'n verlichting
                    aan te zetten. ze hadden me natuurlijk gevolgd, ik zag het en dacht shit verlichting. aangehouden, deze keer ook wietrook in de auto, alleen blaastest maar was niks aan de hand dus mocht weer door
                    verder probeer ik geen overlast te veroorzaken met blowen dus ben ik altijd voorzichtig, iedereen zegt altijd dat ik te voorzichtig ben..

                    Comment


                      #40
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...
                      X