Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Huurwoning, 1 plant binnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Huurwoning, 1 plant binnen

    Korting op 420shop

    #2
    Ik zou je niet te druk maken.
    Als je niet tegen vele personen hebt verteld dat je kweekt is de kans klein dat je gepakt wordt.
    En ik ken mensen die gepakt zijn maar dan planten over 50+ planten dan is het niet meer voor eigen gebruik en die werden natuurlijk eruit gegooid.
    Veel succes met de laatste weken

    Comment


      #3
      Rustig doorgaan met ademhalen Blazecake! Zorg dat er niets opvalt voor derden qua geur, licht of geluid en gewoon plezier in je kweekje blijven houden.
      Persoonlijk denk ik dat een rechter jou met 1 plant niet als een grote professionele kweker ziet, maar garanderen kan ik dat niet
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Zeker weten wel dat ze je je huis uitgooien voor 1 plantje al.

        De kans dat ze je pakken is echter nihil dus als je beetje voorzichtig doet overleef je t wel..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #5
          Ik ken niemand die zijn huis is uitgegooid voor het kweken van 1-5 plantjes voor eigen gebruik. Dat ga je altijd winnen, al zit je misschien niet te wachten op gezeik. Lekker doorkweken en rustig slapen. Men moet eens inzien dat het criminaliseren van de hobby kweker voor eigen gebruik niet werkt en ze beter hun tijd aan andere zaken kunnen besteden.
          http://akk.li/

          Comment


            #6
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              Bedankt voor de info allemaal!
              Maakt me wel iets geruster.

              Comment


                #8
                Of het er nu 1 is of 100 je doe iets wat niet mag ....dus reden tot uit huis zetten van je woning en je was van te voor ge waarschuw het staat in je huur contract
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  En toch staat het er niet altijd in... bij mij niet

                  Comment


                    #10
                    Een maat van me soldeert graag, en vergeet regelmatig de soldeerbout. Levensgevaarlijk, maar niemand die het verbiedt. BBQ op het balkon is verboden, maar hij vind van niet.
                    Hij heeft 24/7 een server draaien die 4000Watt trekt. Hij kan het betalen blijkbaar..
                    Maar bij hem is nog niemand iets komen vragen, ondanks dat er in het pand verscheidene kwekerijen zijn opgerold en ondanks dat we daar regelmatig flink zitten te blowen (die geur trekt door het hele complex).
                    Goede band met de buren, af en toe een bak koffie samen. Dat scheelt een boel.

                    Voor een enkel plantje onder T-neon; het zou meer kosten qua manuren aan politie en huiszoekingen, dan dat het op zou leveren aan boetes.
                    Zolang je er niet mee in de spotlight loopt, zou ik me geen zorgen maken.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      Hij heeft 24/7 een server draaien die 4000Watt trekt. Hij kan het betalen blijkbaar..
                      Goei mopke.

                      Comment


                        #12
                        Dat je maar 1 plantje hebt staan zien ze natuurlijk pas als ze binnen zijn.
                        Volgens mij staat er wel iets over in elk huurcontract van na 1980, het hoeft niet specifiek genoemd te worden.
                        Nja, en waar een ander mee weg komt hou ik meestal geen rekening mee.
                        Vraag je aandacht, krijg je aandacht.

                        Simpel feit is; heb je een wietplant in of op het gehuurde (dus ook in de tuin), kan men een uitzettingsprocedure starten.
                        Of men dat doet kan van veel andere dingen afhangen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          En soms moet je gewoon een risico durven nemen, dat maakt het leven spannend

                          Comment


                            #14
                            Wat ik heb gedaan is eerst de buren die zicht zullen krijgen op de buitenplanten erover informeren...
                            Nou graag hoor buurman, krijg ik dan ook een topje? (dit kreeg ik dus te horen)

                            Prima.. als het zo kan.. waarom niet toch?

                            Comment


                            • Stemma
                              Stemma commented
                              Editing a comment
                              Mooi zo! Precies wat onze li. buurman zei

                            #15
                            Wet of niet..

                            Het is inhumaan om mensen die kweken zonder de bedoeling om er geld aan te verdienen en die minder dan 5 planten hebben het huis uit te flikkeren. Te achterlijk voor woorden!
                            Ad usum proprium!

                            Comment

                            Bezig...
                            X