Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belgische cannabiswetgeving

    Ca c'est du kaka. 6 maand effectief toch ni? Beetje uit proportie met de 'overtreding'... Was wsl ergens in Antwerpen? Er zal wel iemand van de buren gebeld hebben zeker?

    Comment


      Re: Belgische cannabiswetgeving

      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Ca c'est du kaka. 6 maand effectief toch ni? Beetje uit proportie met de 'overtreding'... Was wsl ergens in Antwerpen? Er zal wel iemand van de buren gebeld hebben zeker?
      nee in aartrijke/ regio brugge. en moet mijn uitspraak nog krijgen op 03/04 maar ons probatie voorstel werd direct van de kaart geveegd. dus zal zowiezo een geldboete en/of celstraf. mocht het celstraf worden zoals mevrouw de rechter nog al duidelijk liet blijken, ga ik zeker in beroep.... ik zie mijzelf nu echt wel nie tussen een hoopje criminelen in de bak =)

      en het is niet duidelijk wie er getipt geeft. in het dossier staat, naar aanleiding van meerdere bewijzen maar nergens welke deze zouden zijn....
      volgens mijn advocaat zit het dosier vol van de procedure fouten, maar toen we dit standpunt ook aannamen in de rechtbank vonden ze dat het enkel verhaaltjes waren om er vanonderuit te komen...
      tis echt veel te bizzar allemaal!! zelfs van die gast die speed had verkocht aan minderjarigen was zijn probatie goedgekeurd. en tegen hem was ze zo heel medelevend... zelfde als met een andere gast die in een dronken bui brand had gesticht in een ziekenhuis!!! en dan kom ik daar met mijn 1 plant denkende "als die anderen zo licht gestraft worden zal het van mij haast niets zijn" en begint ze me te behandelen als een of andere crimineel...
      en veegt alle voorstellen van de tafel...

      ben gewoon geboren voor het ongeluk....
      1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

      Comment


        Re: Belgische cannabiswetgeving

        jaja maar als ik het hier verkondig dat ze helemaal geen huiszoeking nodig hebben in Be , dan geloven ze me toch niet !! vind het jmmr dat je dit moet mee maken , maar nu zien de mensen die het steeds beter denken te weten , dat ze het mis hadden

        dit is aan de mensen die het steeds beter weten => dus luister ook eens naar iemand anders , er zijn steeds mensen die er net iets meer van weten !!
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          Re: Belgische cannabiswetgeving

          had liever gehad dat ik niet het bewijs was....
          1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

          Comment


            Re: Belgische cannabiswetgeving

            wanneer heeft die 'inval' van de politie plaatsgevonden eigenlijk?

            Comment


              Re: Belgische cannabiswetgeving

              Damn wullox ... Kan bijna niet men ogen niet geloven als ik je post lees... Te belachelijk voor woorden !

              Comment


                Re: Belgische cannabiswetgeving

                Oorspronkelijk geplaatst door Sanders View Post
                wanneer heeft die 'inval' van de politie plaatsgevonden eigenlijk?
                eind augustus 2013... dacht dat ik er niets ging van hebben maar plots 2 jaar na de feiten krijg ik een brief dat ik moet voorkomen....

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
                Damn wullox ... Kan bijna niet men ogen niet geloven als ik je post lees... Te belachelijk voor woorden !
                ik ook niet hoor smowkie... heb de jaren voor het voorval altijd meerdere maar kleine plantjes gehad,nooit geen problemen gehad.... toen dacht ik dat ik "safer" was met gewoon 1 grote te zetten, maar blijkbaar nie he =)
                het gerecht weet ook totaal niet over wat ze het hebben... op de vraag "hoeveel oogst je ongeveer van zo'n plant" heb ik geantwoord "zo'n kleine 40 gram waarop de rechter zei" da's dan wel al een serieuze plant he"
                ze zou eens moeten weten hoeveel ik van die plant ging halen moest hij uitgebloeid zijn

                nuja, dat het maar snel 4april is en mijn uitspraak krijg want momenteel lig ik er letterlijk wakker van...
                1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                Comment


                  Re: Belgische cannabiswetgeving

                  Tijd voor een andere advocaat.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Re: Belgische cannabiswetgeving

                    Oorspronkelijk geplaatst door wullox View Post
                    nee in aartrijke/ regio brugge. en moet mijn uitspraak nog krijgen op 03/04 maar ons probatie voorstel werd direct van de kaart geveegd. dus zal zowiezo een geldboete en/of celstraf. mocht het celstraf worden zoals mevrouw de rechter nog al duidelijk liet blijken, ga ik zeker in beroep.... ik zie mijzelf nu echt wel nie tussen een hoopje criminelen in de bak =)

                    en het is niet duidelijk wie er getipt geeft. in het dossier staat, naar aanleiding van meerdere bewijzen maar nergens welke deze zouden zijn....
                    volgens mijn advocaat zit het dosier vol van de procedure fouten, maar toen we dit standpunt ook aannamen in de rechtbank vonden ze dat het enkel verhaaltjes waren om er vanonderuit te komen...
                    tis echt veel te bizzar allemaal!! zelfs van die gast die speed had verkocht aan minderjarigen was zijn probatie goedgekeurd. en tegen hem was ze zo heel medelevend... zelfde als met een andere gast die in een dronken bui brand had gesticht in een ziekenhuis!!! en dan kom ik daar met mijn 1 plant denkende "als die anderen zo licht gestraft worden zal het van mij haast niets zijn" en begint ze me te behandelen als een of andere crimineel...
                    en veegt alle voorstellen van de tafel...

                    ben gewoon geboren voor het ongeluk....
                    Procedurefouten zijn ook verhaaltjes om eronderuit te komen, maar wel verhaaltjes die rechtsgeldig zijn als het wel degelijk procedurefouten zijn, daar kan geen enkele rechter wat aan veranderen, en al zeker niet als het er meerdere zijn.
                    Normaalgezien dient deze zaak dan geseponeerd te worden.

                    Comment


                      Re: Belgische cannabiswetgeving

                      [QUOTE=wullox;513620] ik zie mijzelf nu echt wel nie tussen een hoopje criminelen in de bak =)]

                      Die "andere criminelen" zijn voor 90% sukkelaars die pech hadden,net zoals jij,er zitten natuurlijk echte tussen maar je bent wel een beetje hard vind ik.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment


                        Re: Belgische cannabiswetgeving

                        Ja, ik zat twee weken geleden nog int gevang.

                        Comment


                          Re: Belgische cannabiswetgeving

                          [QUOTE=Sole mio;513896]
                          Oorspronkelijk geplaatst door wullox View Post
                          ik zie mijzelf nu echt wel nie tussen een hoopje criminelen in de bak =)]

                          Die "andere criminelen" zijn voor 90% sukkelaars die pech hadden,net zoals jij,er zitten natuurlijk echte tussen maar je bent wel een beetje hard vind ik.
                          sorry, had het niet zo bedoeld... had het natuurlijk over die 10% (wat ik wel in twijfel trek of het nie meer is want al de andere zaken die dag waren wel serieuze misdrijven...)
                          maar begrijp wat je bedoeld , je mag niet zomaar oordelen...
                          1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                          Comment


                            Re: Belgische cannabiswetgeving

                            Ge vliegt ni zomaar den bak in he. Zeker nu er geen plaats is. En zal voor ene plant ook wel ni het geval zijn.

                            Wat noemt ge dan pech? Zuipen achter het stuur, iemand omver rijden en er ni mee weg komen?

                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                              Ge vliegt ni zomaar den bak in he. Zeker nu er geen plaats is. En zal voor ene plant ook wel ni het geval zijn.

                              Wat noemt ge dan pech? Zuipen achter het stuur, iemand omver rijden en er ni mee weg komen?
                              zuipen achter het stuur is geen pech he...
                              1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                Awel, das nu net mijn punt 90% zal daar wel terecht zitten

                                Comment

                                Bezig...
                                X