Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belgische cannabiswetgeving

    Ja, maar 3 lampen... Dat noem ik wel een beetje de grens tarten.

    Thanks for replying Jona, ben er veel met

    Comment


      Comment


        Re: Belgische cannabiswetgeving

        leerzame post

        Comment


          Re: Belgische cannabiswetgeving

          Hoe zit het nu eigenlijk allemaal op dit moment. Mag 3 gr. of 1 plantje, mag het niet. Of hangt het gewoon af van degene die u pakt?

          Comment


            Re: Belgische cannabiswetgeving

            3 gram mag maar kunnen ze in beslag (hang af van ) maar heeft geen gevolgen.

            en 1 plant mag ook, MAAR, je mag geen lampen gebruiken, iedereen in huis moet meerderjarig zijn,
            maar zullen ze normaal wel in beslag nemen.

            Comment


              Re: Belgische cannabiswetgeving

              Dus ik mag wettelijk dan 3 gram over de grens brengen?
              Of ik mag hier buiten op men balkon een plant zetten.

              Comment


                Re: Belgische cannabiswetgeving

                Invoeren van drugs mag nooit. Zowiezo niet.
                Al is dat een halve gram.

                Verder dan dat, gedoogd wil niet zeggen toegelaten.
                Het is niet meer strafbaar in de zin van dat je niet meer veroordeeld wordt.
                Wat niet wil zeggen dat ze het je niet meer mogen afnemen he.

                1 gedoogde wietplant outdoor
                3 gram maximum op zak
                1 geoogste plant maximum in huis
                (correct me if I'm wrong guys)

                Wat ik daarvan vind? (ook al is het mij niet gevraagd)
                Mag voor mijn parten best wat uitgebreider. We kunnen een mooie copy paste van Nederland nemen.
                Zij gaan werken met een pasjessysteem en gedogen al vijf buitenplanten.

                We hebben veel om vanaf te kijken nu, hoe Nederland om gaat met de "overlast" etc. Tijd om daar een voorbeeld aan te nemen denk ik dan.

                Eigen gebruik zou een recht moeten zijn.

                Comment


                  Re: Belgische cannabiswetgeving

                  Ik dacht altijd dat je wel een plant mocht hebben in belgie maar hem niet mocht oogsten
                  nou ja snappe wie snappe kan voor de rest wandel je in het weekend over alco-"lijken" van 14-jarigen in het stad maar dit is veel erger *right*

                  Comment


                    Re: Belgische cannabiswetgeving

                    Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
                    Invoeren van drugs mag nooit. Zowiezo niet.
                    Al is dat een halve gram.

                    Verder dan dat, gedoogd wil niet zeggen toegelaten.
                    Het is niet meer strafbaar in de zin van dat je niet meer veroordeeld wordt.
                    Wat niet wil zeggen dat ze het je niet meer mogen afnemen he.

                    1 gedoogde wietplant outdoor
                    3 gram maximum op zak
                    1 geoogste plant maximum in huis
                    (correct me if I'm wrong guys)

                    Wat ik daarvan vind? (ook al is het mij niet gevraagd)
                    Mag voor mijn parten best wat uitgebreider. We kunnen een mooie copy paste van Nederland nemen.
                    Zij gaan werken met een pasjessysteem en gedogen al vijf buitenplanten.

                    We hebben veel om vanaf te kijken nu, hoe Nederland om gaat met de "overlast" etc. Tijd om daar een voorbeeld aan te nemen denk ik dan.

                    Eigen gebruik zou een recht moeten zijn.

                    Comment


                      voor eigen gebruik niet gezocht en vervolgd worden, ben ik een tevreden man.

                      Comment


                        Re: Belgische cannabiswetgeving

                        Zeg gewoon dat je het gevonden hebt, niet zo geloofwaardig maar ze kunnen je niets maken. Anders gaan ze nog gaan vragen waar je het hebt gehaald enzo...

                        Comment


                          Re: Belgische cannabiswetgeving

                          In m'n jonge jaren allerlei foefjes uitgevonden maar na verloop ondervonden dat het gewoon best is om te zeggen dat je ze in shop in NL bent gaan halen.
                          Dit was in al m'n gevallen einde discussie en gedaan met vragen als het over een beperkte hoeveelheid voor eigen gebruik gaat natuurlijk.
                          De Belgische wetgeving rond canabis sucks.
                          Ze is nog NOOIT duidelijk geweest en ze verandert als het de regering invalt en dan weten we er niets van.
                          Grtz

                          Comment


                            Re: Belgische cannabiswetgeving

                            Tis al spijtig dat we iedere keer naar nederland moeten om 3 grammetjes weed, en nog het risico te hebben om opgepakt te worden. Dan willen ze nog alles kapot krijgen door alles te gaan verbieden. Hoe dom..

                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              niets is zo zalig als een avondje in tilburg met je vrienden een jointje te roken, spijtig dat je niets mee naar huis mag nemen...zonde

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tekkillaz View Post
                                niets is zo zalig als een avondje in tilburg met je vrienden een jointje te roken, spijtig dat je niets mee naar huis mag nemen...zonde
                                lol ik ga elke week met vrienden naar tilburg en hebben altyd meer dan 5g pp by

                                Comment

                                Bezig...
                                X