Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gimme liberty or gimme death

    Comment


      Re: Belgische cannabiswetgeving

      Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
      Als jij beweert dat ik een communist ben dan ken je me niet goed. Trekt uw Plant is zowat de enige organisatie die wel eens 'over de schreef' gaat (denken we maar aan hun plantage waar ieder lid 1 plantje had). Ook worden ze heel dikwijls voor de rechtbank gedaagd wat wel degelijk wil zeggen dat ze eens tegen en over het lijntje gaan. Het zijn mensen die hun nek durven uitsteken in een debat met een illegaal karakter en een vrij negatieve ondertoon. Het beste is dat je misschien zelf een organisatie opricht
      Als we al mails stuurden naar ministers om duiding te vragen omtrent de wet maar geen antwoord kregen moet je me eens uitleggen hoe je daarmee dialoog moet gaan voeren om de wet te gaan veranderen... Met de regering die zichzelf nog niet staande kan houden staan wij, de vriendelijke en hard-werkende Vlaming, helemaal buitenspel... Voorstellen altijd welkom
      ik kan mij voorstellen dat er ook nu weer een hoop medewerkers zijn vd social cannabis club die het goed menen en handelen vanuit een idealistische en oprechte drijfveer. Helaas worden deze mensen gebruikt voor iets waar ze eigenlijk zelf tegen zijn.

      en als jij echt geen communist bent dan zal je nog wel merken wat ik bedoel en ons weldra vervoegen in de cannabis libertair club

      ik wil gewoon mijn eigen wiet kunnen kweken - ik heb er niks tegen dat anderen dat in collectief verband willen doen - zolang zij geen monopolie bekomen en het individu vrij blijft om te kiezen voor individueel kweken of collectief.

      ps gans de communistische beweging in belgie wordt gestuurd en zelfs gesponsord door de belgische staatsveiligheid als zijnde plan b moest er ooit een revolutie uitbreken - en ook hierin vinden we een hoop oprechte idealisten in terug - die jammerlijk gebruikt worden voor een agenda waar ze eigenlijk zelf tegen zijn.

      ps ook rechts wordt door de staatsveiligheid gestuurd - laten we dat dan ff plan c noemen

      en zelfs groen bvb - laten we dat dan plan d noemen - kortom er is geen echte oppositie in dit land - evenveel oppositie als in china en als jullie even worden opgepakt en vervolgd en vervolgens vrijgesproken dan is dat niet meer dan toneel - om de indruk te wekken dat er dus echt debat en oppositie mogelijk is in dit land - op dat vlak zijn ze iets subtieler dan in china en dat is in wezen het enige verschil
      Last edited by fons; 6 May 2010, 01:09.
      gimme liberty or gimme death

      Comment


        Re: Belgische cannabiswetgeving

        er wordt beweerd dat de wiet biologisch gekweekt wordt door de cannabis social club

        en waarom zou ik dat zomaar blind moeten geloven en op welke manier kan ik dat controleren ? die wiet kan in princiepe net zo goed vergiftigd zijn

        de enige manier waarop het individu zeker kan zijn dat hij weet wat hij blowt en hier GARANTIES over heeft is het zelf kunnen kweken - en daarom zal de cannabis libertair club opkomen voor dit individuele recht en niet voor het collectieve waarbij alles nog steeds buiten handen blijft van het individu en de huidige dictatuur slechts vervangen wordt door een andere
        Last edited by fons; 6 May 2010, 00:40.
        gimme liberty or gimme death

        Comment


          Comment


            gimme liberty or gimme death

            Comment


              Re: Belgische cannabiswetgeving

              Nee, 'mijn' plantje ga ik niet afgeven. Zie m'n topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...956#post133956
              Ik doe m'n eigen ding zonder daar anderen kwaad mee te berokkenen. Als iedereen z'n verantwoordelijkheid neemt -ik neem de mijne- komt het goed denk ik

              Ik wordt trouwens nergens lid van, is altijd in je nadeel. Ook van politieke partijen en dergelijke, krijg je meer mensen tegen je dan voor je

              Comment


                Re: Belgische cannabiswetgeving

                die mentaliteit volg ik zeker - en ik zou zeggen doen - en naarmate je die mensen beter leert kennen vertrouw ik erin dat je wel zal merken wat ik bedoel.
                is ook zoiets waar ik op afketst wat trekt uw plant betreft - zij zeggen dat de wiet bij hun minder schadelijk is en gaan hierin dus mee met het stigma op ons geliefde plantje als zou het schadelijk zijn terwijl dit nooit bewezen werd en er in gans de geschiedenis geen enkel sterfgeval is terug te vinden ten gevolge van cannabis - trekt uw plant scheert onze cannabis dus maw over dezelfde kam als andere drugs - net zoals de esthablisment dat al die tijd gedaan heeft. en waar zit nu hun revolutie ?
                Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                Ik kijk alvast vooruit naar je initiatief! Laat maar horen die plannen

                Greetzzz
                en ik kijk uit naar reacties van mensen die dit mee willen uitbouwen en er de nek voor durven uitsteken - want alleen sta ik natuurlijk ook nergens

                webspace regelen voor een site en forum enzo voor de cannabis libertair club kan ik wel - op voorwaarde dat we een harde kern bij elkaar krijgen die daar ook iets op wil uitbouwen
                gimme liberty or gimme death

                Comment


                  Re: Belgische cannabiswetgeving

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                  Nee, 'mijn' plantje ga ik niet afgeven. Zie m'n topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...956#post133956
                  Ik doe m'n eigen ding zonder daar anderen kwaad mee te berokkenen. Als iedereen z'n verantwoordelijkheid neemt -ik neem de mijne- komt het goed denk ik

                  Ik wordt trouwens nergens lid van, is altijd in je nadeel. Ook van politieke partijen en dergelijke, krijg je meer mensen tegen je dan voor je
                  je slaat de nagel op de kop - en meer zal een cannabis libertair club ook niet van je vragen - zo n beweging moet een doel hebben maar mag geen doel op zichzelf worden en moet haar eigen overbodigheid nastreven - ttz nadat het doel bereikt is kan zij gerust ontbonden worden - uiteraard met de nodige festiviteiten
                  gimme liberty or gimme death

                  Comment


                    Comment


                      Last edited by fons; 6 May 2010, 01:58.
                      gimme liberty or gimme death

                      Comment


                        Comment


                          gimme liberty or gimme death

                          Comment


                            Re: Belgische cannabiswetgeving

                            Oorspronkelijk geplaatst door fons View Post
                            kan je aub ook nog even verduidelijken wat het verschil en of de overeenkomst en of de verhouding is tussen trekt uw plant en de cannabis social clubs en welk van de twee nu precies vzw is en hoe het zit met het bestuur van beiden.
                            Oorspronkelijk geplaatst door fons View Post
                            in de naam trekt uw plant zit inderdaad geen politieke kleur - in cannabis SOCIAL clubs daarentegen wel - beiden namen worden nogal door elkaar gegooid vindt ik en ik steek niet onder stoelen en banken dat deze onduidelijkheid oa net mijn argwaan wekt
                            Het beestje moest een naam krijgen, en in het Spaans is de term 'social club' niet zo politiek geladen. Ook in het Engels kent men het begrip 'social club' en daar betekent het iets zoals 'vzw'. Trekt Uw Plant wordt gezien als een vorm van een cannabis social club.

                            Dat gaat de goeie richting uit. Doen jullie volgend jaar de WWMM?

                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              Beste fons,

                              Met enige verbazing en veel plezier heb ik heel u discours hier gevolgd. Het beschermen van de rechten van het individu tov het verheerlijken van collectivistische initiatieven kan ik zeker begrijpen in sommige gevallen.
                              Nu heb ik 2 vraagjes/opmerkingen:

                              *Het zit precies nog vrij diep de aversie tegen over de roden? Overblijfsel van uit koude oorlog?
                              *Over de quote: Waar baseert u zich op want hier heb ik het gevoel dat u even de pedalen verliest en teruggrijpt naar al te makkelijke complottheorien waar in de rest van de discussie u argumentatie vrij rationeel en eerlijk was!

                              vriendelijke groeten,

                              Lien

                              Oorspronkelijk geplaatst door fons View Post
                              ps gans de communistische beweging in belgie wordt gestuurd en zelfs gesponsord door de belgische staatsveiligheid als zijnde plan b moest er ooit een revolutie uitbreken - en ook hierin vinden we een hoop oprechte idealisten in terug - die jammerlijk gebruikt worden voor een agenda waar ze eigenlijk zelf tegen zijn.

                              ps ook rechts wordt door de staatsveiligheid gestuurd - laten we dat dan ff plan c noemen

                              en zelfs groen bvb - laten we dat dan plan d noemen - kortom er is geen echte oppositie in dit land - evenveel oppositie als in china en als jullie even worden opgepakt en vervolgd en vervolgens vrijgesproken dan is dat niet meer dan toneel - om de indruk te wekken dat er dus echt debat en oppositie mogelijk is in dit land - op dat vlak zijn ze iets subtieler dan in china en dat is in wezen het enige verschil
                              Last edited by jantje; 8 May 2010, 04:27.

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                hey uiteraard nu op dit late (vroege) uur ff wel veel te stoned om nog te reageren zonder behoorlijk risico op pedalen verliezen - maar het ziet er in ieder geval naar uit hier nog plezant te worden

                                en zeker wat die aversie tegenover de roden betreft

                                ook vriendelijke groeten alvast
                                en tot op een nuchterder tijdstip
                                gimme liberty or gimme death

                                Comment

                                Bezig...
                                X