Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belgische cannabiswetgeving

    Oorspronkelijk geplaatst door olivier View Post
    lol ik ga elke week met vrienden naar tilburg en hebben altyd meer dan 5g pp by
    ja wij pakken ook mee hoor, maar het is zonde dat het niet mag =D

    Comment


      Re: Belgische cannabiswetgeving

      aahzo bedoel ja idd

      Comment


        Re: Belgische cannabiswetgeving

        Kan het zijn dat ik gehoord heb dat ze een wet willen maken dat geen buitenlanders meer in de coffeeshops mogen gaan kopen. De coffeeshops zelf zouden ertegen zijn.. zou wel erg zijn

        Comment


          Re: Belgische cannabiswetgeving

          Ze kunnen veel willen, maar volgens mij kan dit juridisch gezien niet..
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            Re: Belgische cannabiswetgeving

            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
            Ze kunnen veel willen, maar volgens mij kan dit juridisch gezien niet..
            Mja blijkt toch dat iedereen hierover bezig is..

            Comment


              Re: Belgische cannabiswetgeving

              Oorspronkelijk geplaatst door girl88 View Post
              Mja blijkt toch dat iedereen hierover bezig is..
              Is dat niet een vorm van discriminatie?

              Comment


                Re: Belgische cannabiswetgeving

                idd, bvb dat wij bier gaan brouwe maar dat buitenlanders er niet van moge drinke

                Comment


                  sigpic

                  Comment


                    Re: Belgische cannabiswetgeving

                    Geen antwoord op de mails, zoals verwacht.
                    En die 'geruchten' zouden -zonder dat je je lastig opstelt- juist zijn ja.

                    Comment


                      Re: Belgische cannabiswetgeving

                      daarnet in controle gehad in sluis, had bloeivoeding bij voor mijn 2 plantjes thuis (in belgie) , ze vroegen of ik een plantage had maar zei dat ik maar 1 plant had, ze vonden dat ik veel voeding meehad voor 1 plant maar ik zei dat het 1 plant is die lang bloeit en daarom wil ik er wat geld insteken, 1 plant wordt toch gedoogd?
                      ze zeiden idd dat 1 plant gedoogd wordt, en ook dat de producten legaal zijn in BE als NL. Ze schreven wel alle namen op van de producten en vroegen men adres ook en naam.
                      Voor de rest had ik niets bij en ze lieten me gaan zonder iets te zeggen.

                      Ik zal wel al heel veel pech moeten hebben als ze voor 4 flessen van 0.5l en 1L de belgische politie verwittigen en komen kijken ?

                      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...235/page4.html


                      greetz

                      Comment


                        Re: Belgische cannabiswetgeving

                        Ik trek de labels van de voeding er meteen af als ik de growshop uit ga. Ik draai de dop er eens af en schrijf er met een stift wat op (voeding cactus of zo...) en dan gooi ik het bij de rest van de rommel in de koffer!
                        Ik heb echt geen zin in gezeik bij de grens omdat er toevallig "canna" op de fles staat!

                        Comment


                          Re: Belgische cannabiswetgeving

                          Het is erg...
                          Je had met een tractor moeten gaan,een blauwe overal en een lelijke platte pet op je hoofd en een lidkaart van de boerenbond en hadden ze je mooi doorgelaten.
                          Maar nee,we zijn allemaal marginalen en drugsverslaafden in de ogen van Jhonny Law en daarom moeten we lastig gevallen worden.Inplaats van hun werk te doen en echte criminelen weg te steken.De flik die mij nog eens tegenhoud vraag ik vlak af,hebben jullie die 3 Albanezen,men portefuile en gsm al terug?Nee trap het dan af!Bende kut smurfen...

                          Comment


                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              het feit dat de buurman in jouw tuin staat te gluren wordt spijtig genoeg niet aanvaard als overlast , anders kon je hem ook ter plekke in stukken snijden , lol !!!

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                Oorspronkelijk geplaatst door Salmonello View Post
                                het feit dat de buurman in jouw tuin staat te gluren wordt spijtig genoeg niet aanvaard als overlast , anders kon je hem ook ter plekke in stukken snijden , lol !!!
                                sproei perongeluk ook eens aan de overkant van de haag .....

                                Comment

                                Bezig...
                                X