Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top-10 redenen gepakt te worden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Top-10 redenen gepakt te worden?

    Korting op 420shop

    #2
    Als ik het zo qua berichten kan peilen, dan ga je gepakt worden.
    1. Het moet interessant zijn voor de politie om uberhaupt actie te ondernemen; er moet wat te halen zijn en de krant moet ingelicht worden. Een enkel plantje, daar komen ze zelden voor opdagen. Zet je een tent van 3 meter, dan wel.
    2. Als er bij jou thuis geen wiet gerookt mag worden, dan weten je vrienden waarom.. Niet elke vriend blijft voor altijd een vriend.
    3. Anonieme tips van buren die je zien slepen met meer materiaal dan je normaliter nodig zou hebben.
    4. Er moet handel plaatsvinden; als je niks verkoopt en je kunt dat bewijzen, dan kun je veelal vrijuit gaan. Heb je 20 lege potten maar geen gram wiet in huis, dan ben je een handelaar en dan val je ook onder de pluk-ze wetgeving.
    5. Afgefikte huizen.
    6. Mensen die de CO2 fles te ver open zetten en sterven.
    7. Onnodig veel stroomverbruik en veel warmtelekkage uit een geisoleerd huis.
    8. Geur en verdacht gedrag.
    9. Er uit zien als een junkie/wietkweker. De gemiddelde volksbuurt zit er vol mee; gasten in trainingspakken die op hun slippers naar de super gaan. Moet men helemaal zelf weten, maar als je in een nette buurt woont en je loopt er zo bij, dan staan mensen vaak al met de telefoon in de hand zodra je met een kamerplant over straat gaat.

    Slechts zeer zelden wordt een hobbyist opgepakt door de politie. Er kan geen stoer verhaal bij namelijk, en de criminaliteitscijfers blijven vrijwel ongemoeid.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post

      Slechts zeer zelden wordt een hobbyist opgepakt door de politie. Er kan geen stoer verhaal bij namelijk, en de criminaliteitscijfers blijven vrijwel ongemoeid.
      Behalve als ze niks te doen hebben en een klantenbestand hebben van de growshop. Vraag maar aan de witte... Dat was ook makkelijk verdiend, elke keer een maximum gasboete.

      Comment


      • LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Dat is nog steeds een redelijk uitzonderlijk geval beo
        De witte zal ook niet in het klantenbestand hebben gestaan met enkel een T-neon setje vermoed ik. Ik weet niks van zijn zaak overigens, maar aangezien de meeste mensen hier een hele tent bouwen met alle toeters en bellen van dezelfde zaak.. Dan verbaast het me niets.
        Ik sta bij 5 growshops in het klantenbestand voor klein spul, twee van die shops zijn opgerold. Nog nooit politie gehad hier. Dan nog; ik gebruik mijn T-neon niet eens voor wiet. Dus al zouden ze hier binnenvallen, dan hebben ze mijn eigen buitenwiet te pakken. Ik ben er niet zo bang voor.

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        1 hps bulp had die er gekocht. Jij zit in Nederland, hij in het Antwerpse van Bart 'war on drugs' de Wever. Die kloppen zich op de borst bij elk tentje met 4 planten dat ze oprollen.

      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door Killerwale
      ...Stroomdiefstal kunnen ze niet opsporen tot bij je thuis...
      In nederland heb je nieuwe software in meterkasten Ze sporen je zo op tot in huis
      Oke, da's duidelijk dan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        Tegen woordig zitten er smartmeters in de grote stroom huisjes ,heel gevaarlijk voor de grote kwekers ,hobby kweek valt mee denk .maar idd kunnen bijna op afstand zeggen waar er de meeste stroom naar toe gaat nog niet overal geloof ik maar zijn wel bezig om alles aan tepassen rdam idergeval wel

        Comment


          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door mcmetald View Post
          Tegen woordig zitten er smartmeters in de grote stroom huisjes ,heel gevaarlijk voor de grote kwekers ,hobby kweek valt mee denk .maar idd kunnen bijna op afstand zeggen waar er de meeste stroom naar toe gaat nog niet overal geloof ik maar zijn wel bezig om alles aan tepassen rdam idergeval wel
          Als je mooi betaalt is er volgens mij geen probleem, die hebben geen meldingsplicht, we zijn gewoon goede klanten...

          Comment


            #7


            Heb de energiemaatschappij aan de deur gehad vanwege het hoge verbruik, toen bleek dat de meter in orde was zijn ze weer gegaan en heb ik nooit meer iets gehoord.

            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #8
              Wat had je hangen dan voor een hoog verbruik?

              Comment


                #9
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #10
                  Vreemd dat ze voor zoiets komen dan want zoveel is dat niet natuurlijk.

                  Comment


                    #11
                    Ze hadden in ieder geval gezien dat het verbruik flink meer was dan voorgaande jaren. Dachten dat de meter kapot was.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #12
                      In mijn vorige woning heb ik een paar jaar een grote accu verwarming gehad. Verbruik zowat x2!
                      Niemand gehoord of gezien.
                      Na de renovatie, plaatsing van zuinige verwarming en zonnepanelen vroegen ze zich ineens wel af waar die wijziging in verbruik vandaan kwam....

                      Zolang er geld in het laadje komt stellen de leveranciers hier zich dus niet al te veel vragen....
                      2018, Bubblegum, Kera Seeds
                      2019, Jack Herer, Kera Seeds

                      Comment


                        #13
                        Gewoon mondje toe en geen 5 lampen hangen en dan blijft alles in orde.
                        Ik ben ervan overtuigd dat het merendeel van de gepakte kwekers het aan zichzelf te danken heeft.

                        Een kennis van me was ook altijd bezig dat hij bij z'n vader 10 planten in de tuin staan. Enkele weken later stonden er 10 agenten in z'n tuin, rara...
                        Stap voor stap geraken we er wel.

                        Comment


                        • lightitup420
                          lightitup420 commented
                          Editing a comment
                          En dan nog vader de lul en hij niet zeker?

                        #14
                        ik ben al blij dat de sneeuw bleef liggen op mijn dak hehe ... zelfs op het raam langswaar ik naar buiten blaas

                        http://allesovermisdaad.nl/wp-conten...2a1857c01.jpeg

                        Comment


                          #15
                          Hehe

                          Deze week hier toch maar eens gecheckt.

                          Dak vol sneeuw
                          2018, Bubblegum, Kera Seeds
                          2019, Jack Herer, Kera Seeds

                          Comment

                          Bezig...
                          X