Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

    Ik begin te denken dat dit een bangmaak topic is van een anti-cannabis lobby
    nahgoed kzal wel weer para zijn
    pz

    Comment


      #17
      Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

      kweet niet wat je hiermee wilt bereiken, maar iedereen weet dat binnen onder 1 lamp geen gedoog kweek meer is,
      iedereen weet de gevolgen, wat belacelijk zijn deze maatregels omtreft 5plantjes. mocht er een gerechts zaak komen,
      toon dan gewoon eerlijk dat je liever jezelf voorziet, en het te duur voor je is, dat is ook de reden volgens mij waarom jij 3plantjes had.
      in mijn ogen doe je niks verkeerd, met 3, maar de wet is de wet.

      helaas.

      Comment


        #18
        Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

        Indien je verhaal waar is: ofwel ben je dom geweest door dat overpotten buiten te doen ofwel heb je gewoon teveel zitten rondpraten.
        Dat ze vroeg komen is DOODNORMAAL (statistisch gezien de meeste kans dat je thuis bent...). Hebben ze jou dan in de boeien geslagen of heb je gewoon staan toekijken en niets opgemerkt?
        Heel vreemd maar vind het hier toch niet zo passen :/

        Comment


          #19
          Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

          Dan had ik bij m'n laatste huiszoeking meer geluk, ik mocht uitslapen...ze zijn maar om 8u gekomen
          En ze waren maar met 2, zonder officier erbij

          Comment


            #20
            Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

            Mmmm... lel77 is retired, kreeg waarschijnlijk toch iets teveel vragen over het enigszins vreemde verhaal... zijn we te kritisch of te realistisch?

            Comment


              #21
              Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

              Ik het hele land houd de politie in samenwerking met de uitkerende instanties een regelmatig een rooidag. Op deze dagen gaat een team met politie, nuon, sociale recherche en een officier van justie op pad om ALLE tips van een maand of 3 tot 4 na te trekken. Men kan binnentreden omdat het een gemeente kwestie schijnt te zijn. Er zijn convinanten getekend tussen diverse partijen en gemeentenom dat te legimenteren
              No-nonsens kweker

              Comment


                #22
                Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

                Oorspronkelijk geplaatst door misty View Post
                Gedoogbeleid gaat niet op voor 3 planten op zolder,kweken onder een lamp mag namelijk NIET, ook niet volgens het gedoogbeleid,dus ik snap niet dat er geen proces verbaal is opgemaakt.
                Er wordt altijd een proces verbaal opgemaakt, ook al doe je niks mis. Hierin worden gewoon de feiten vermeld, niet alleen overtredingen. Dus ik snap het al helemaal niet. Als je trouwens weet dat je een ambetante buurvrouw hebt dan ga je toch niet doodleuk overdag in de tuin stekken overpotten?
                Mij lijkt het idd gewoon een bericht om kwekers wat schrik aan te jagen. Pas maar op, bij mij stond er 10 man voor de deur en ik had maar 3 plantjes.

                Comment


                  #23
                  Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

                  Ik heb meerdere malen gehoord van deze acties. Hennep- rooidagen. Ze gaan elke tip af en nemen elke plant mee waarover geklaagd is. Er wordt onder de 5 planten geen proces verbaal opgemaakt in de meeste gevallen. De schrik is voldoende meent men, en dat blijkt ook zo te zijn. Ik weet ook van een geval waarbij er van 7 planten 2 moesten worden gekapt. Hier was niet geklaagd maar hadden ze zelf een vermoeden. Ik weet van 4 gevallen waarbij men is weggegaan en de planten heeft laten staan nadat alles in orde bevonden was. Aan de andere kant hoor ik ook van 3 of 4 planten die mee moeten. Het ligt heel erg aan de persoon agent wat er gebeurd. Het maakt ook een hoop uit of je een keurige veilige opstelling hebt of een bij elkaar geductapet zooitje..... ik zeg, geef ze koffie en laat zien dat je het echt zelf oprookt.... . . Over het algemeen lijkt het kleine werk bijvangst, er wordt naar groter gespeurd. Op een gemiddelde rooidag bezoeken ze 4 tot 10 adressen. De echte grote hokken doen ze seperaat, niet op rooidag. Rooidagen tot 12 lampen. Rooidagen worden 3 tot 6 maandelijks herhaald, afhankelijk van de hoeveelheid tips en klachten. Dit gebeurd al gedurende een jaar of twee door het hele land. Teams bestaan uit politie, een hulpofficier van justitie, nuon, uitkerende instantie, woningbouw en een opruimteam met container. Een hele planning en optocht. Men is wettelijk verplicht om de tips en klachten na te gaan, vooral de tips. Als men dan 5 keurig nette plantjes vind kan dat goed aflopen. Klachten moeten worden verholpen. Als jou 1 plant stinkt dan is dat overlast. Dat kan zelfs buiten zijn.
                  Jammer als je het niet met je buuf kan vinden en de plaatselijke bromsnor anti is.... ik zeg, je had domme pech. Ow ja... klachten over plantages komen vaak van buren. Omdat men bang is voor brand. Reden nummer 1 voor de M-lijn. Kweken heeft een brand en fik imago.
                  Last edited by 123harry; 17 October 2010, 00:07. Reden: volledig maken / spelfout, me a blijft hange
                  No-nonsens kweker

                  Comment


                    #24
                    Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

                    Ik heb hetzelfde deze week gehad, maar het was niet voor mijn plantjes maar wat anders. Bij alle panden van mijn verhuurder werd dit gedaan. Dus kon niet meer dan toegeven, en verder geen problemen zolang ik alles opgeruimd had. Dus kom er goed mee weg. Hebben ook niks meegenomen

                    Comment


                      #25
                      Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

                      2 maanden geleden stond er politie aan mn deur omdat ze iemand zochten die ik kon, en ze dachten dat hij verstopt zat in mij huis.
                      de politie vroeg of ze binnen mochten kijken. zonder na te denken zei ik ja hoor.. komen ze op zolder staat daar mijn tent met 4 dikke planten erin (week 8 bloei).
                      een agent vrooeg of ik de tent open wilde doen. met een hartslag van 1000 deet ik de tent open.. hij vroeg ;hoeveel zijn het er; ik zei 4 hij telde ze en de politie vertrok weer en liet me tent op vollen toeren draaien. niks aan de hand.
                      NO PANIC... GO ORGANIC !

                      Comment


                        #26
                        Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

                        yyooow....chemdog jij komt goed weg....
                        maar het lijkt er op dat we al geinfiltreerd zijn, ook niet zo gek met meer dan 10.000 leden....Politici en lobbyisten....die dit mochten lezen...
                        verdiep u in de vele materie aanwezig....en doe er wat nuttigs mee....deze plant kan de wereld redden....
                        P'z

                        Comment


                          #27
                          Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

                          Oorspronkelijk geplaatst door Floeperd View Post
                          ....deze plant kan de wereld redden....
                          P'z
                          Zouden ze daar juist niet bang voor zijn... want dan zijn er ook geen dure redding- en veiligheidsmaatregelen meer nodig. Een voorbeeld? Natuurlijk, wat dacht je van dure kinderzitjes in de auto, VERPLICHT gesteld door diezelfde politici: http://www.ted.com/talks/lang/eng/st..._carseats.html. Nog een, wat dacht je van steeds meer verkeersregels en borden om de veiligheid te vergroten : http://www.wired.com/wired/archive/12.12/traffic.html. Misschien gaat het beter als we de hoeveelheid regeltjes eens ernstig terug dringen en mensen zelf laten nadenken. Of snap ik het nou niet...

                          Comment


                            #28
                            Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

                            het is een grote poppenkast!
                            NO PANIC... GO ORGANIC !

                            Comment


                              #29
                              Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

                              Misschien gaat het beter als we de hoeveelheid regeltjes eens ernstig terug dringen en mensen zelf laten nadenken. Of snap ik het nou niet...

                              Helemaal mee eens, maar schaf dan gelijk alle sociale en volksverzekeringen af: dus weg met de bijstand, de WAO, de WW en de Wajong. Alleen de AOW handhaven, maar met als ingangsdatum de 70 jarige leeftijd. Dan zul je meemaken dat 90 % van de mensen die nu ziek, zwak en misselijk zijn, ineens gezond worden en gaan werken voor hun geld. Degenen die echt niet kunnen werken geen uitkering geven maar "tegoed bonnen" voor de bakker, de slager en de kruidenier.

                              Comment


                                #30
                                Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

                                Xtreme, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen! Helemaal mee eens! Weg met die profiteurs!

                                Comment

                                Bezig...
                                X