Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drugsbeleid Overijssel en Gelderland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drugsbeleid Overijssel en Gelderland

    Korting op 420shop
    Hoi hoi,

    Ik ben in overweging om in de toekomst te gaan verhuizen. Ik ga hier natuurlijk geen adres plaatsen, dat zou een klein beetje dom zijn Bovendien staat er nog niets vast.
    Wat ik wel al kan verklappen is dat ik overweeg om richting het oosten te gaan verhuizen, Gelderland of Overijssel tegen de Duitse grens aan. Ik kom uit de Randstad en tot nu toe heb ik geen problemen gehad met justitie, tenminste niet met betrekking met mijn kweek hobby Dat wil niet zeggen dat alles hier ok is, want er worden genoeg kleine kweekjes verpest door

    Ik vroeg mij af of er mensen op het forum zijn die uit deze omgeving komen, of ervaring hebben van kennissen of dergelijken wat betreft het beleid op wiet kweken daar. Je zit daar tegen de Duitse grens aan en ik kan me zo voorstellen dat ze om die rede anders tegen het wiet kweken aan kijken, ook al is het duidelijk voor eigen gebruik.
    Nu kweek ik op mijn balkonnetje en kan het vrij makkelijk camoufleren. Daar denk ik een huis met tuin te nemen en zal ik naar alle waarschijnlijkheid enig overleg moeten plegen met buren voor ik een plant in de volle grond ga gooien. Een andere mogelijkheid is natuurlijk om het buiten kweken de rug toe te keren en de kweek hobby naar binnen te verplaatsen, dat is meestal veiliger neem ik aan. Toch zou ik de kweek hobby het liefst buiten blijven doen.

    Elke opmerking of ervaring is welkom, mits we het wel vriendelijk houden

    #2
    Kom je lekker in mijn wijkje wonen zie foto !!

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ja is goed hoor, lijkt me gezellig, maar ik zie helemaal geen foto???

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Links boven bij mijn naam...

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ohhh zooo, ja dat ziet er prima uit!!!

    #3
    Als je het, zoals je zegt, in goed overleg doet met de buren. En je zorgt ervoor dat het niet van buitenaf zichtbaar is, lijkt me niet dat het tot problemen leidt. Ondanks dat ik onbekend ben met het beleid daar.

    (Zo had ik m'n buurvrouw ook belooft de planten die op het balkon stonden om te hakken, mocht ze er last van hebben gehad. Gelukkig vond ze het alleen maar mooi )
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #4
      Overleg is leuk, maar ze kunnen ook zeggen dat ze het absoluut niet willen hebben he....
      En de eerstvolgende keer dat ze je met een bloempot zien lopen bellen ze de ME.
      Overleggen is ook een risico.

      Maarre...als je in een stad gaat wonen kun je ook in de randstad blijven eh
      In het Oosten kun je nog wat leuks buiten vinden.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Da's waar. Eerst even onopvallend peilen voor men de grote vraag stelt dus. Of gezellig samen een jointje roken met je nieuwe buren

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Precies Q, dat is waar ik ook bang voor ben. Als je het vraagt, dan heb je meteen jezelf aangegeven.

        Echt in het centrum van een stad wordt het zeker niet, dat heb ik nu wel genoeg gezien in mijn leven, maar ik ontkom er niet aan om dichtbij een stad te gaan wonen, aangezien ik nog kleine kinderen heb die straks het vervolg onderwijs in moeten/willen en wie weet wat nog meer. Ik denk dus dat het toch wel een huis met buren gaat worden, maar niets staat vast.

        Waar ik vooral benieuwd naar ben is of ze in het oosten anders aan kijken tegen wiet kweken en dan de vraag of het in de positieve of negatieve zin is. Ik ken bijvoorbeeld wel iemand die in Friesland is gaan wonen om zijn eigen CBD wiet te kweken, omdat ze er daar veel relaxter mee omgaan. Zelf heb ik geen zin om in Friesland te gaan wonen, dat trekt mij niet zo.

      #5
      Ik woon in het "verre oosten" in een rustig dorpje (dat vind ik genoeg info). We hebben hier 1 politieauto die mij wel eens een boete voor fietsen zonder licht heeft gegeven. Ik verwacht geen grootschalige zoekacties naar mijn 5 plantjes die ik om medische en ontspannende redenen kweek.

      Dit is dan ook mijn eerste kweek dus wellicht heb ik vannacht de ME aan de deur.

      Grote groebels!

      Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
      Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment

      • kweek0r
        kweek0r commented
        Editing a comment
        Hier zijn ze vrij anti tegenover wiet. Er zijn maar weinigen in mijn omgeving die weten dat ik wiet gebruik. Het is allemaal vrij bekrompen. Toch heb ik nog nooit daadwerkelijke klachten gehad van de buren.


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Tja zie je, dat is toch iets om rekening mee te houden. Bedankt voor je reply.

      #6

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Hoi JFall ,
        Ik geloof dat je het allemaal goed bedoeld, maar hoe ik ook mijn best doe ik heb telkens erg veel moeite om alles te begrijpen wat je neer typt. Ik heb ook je verhaal gelezen bij je introductie en daar kwam ik ook al niet helemaal uit.
        Hoe dan ook, bedankt voor je steun

      • JFall
        JFall commented
        Editing a comment
        Ai , sorry, dat krijg ik in gesprekken ook wel eens te horen.
        Ik bedoel het goed , ik bedoelde gewoon dat ik je geluk wens in het leven,.......

        En dat bijna niemand het gedoogbeleid ook meer een beetje kent......
    Bezig...
    X