Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gepakt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76

    Comment


      #77
      Re: Gepakt

      Oorspronkelijk geplaatst door RocoCoco View Post
      Ik vraag me af.. als ze helicopter-fotos maken, doen ze dat juist 's nachts of overdag?
      Bij mij bijvoorbeeld staan de lampen juist overdag aan en 's nachts uit, ook nog eens ik ben een hobbykweker op LED, heb geen goedkope stroom nodig want die lamp gebruikt nog minder stroom dan een laptop.
      Als ze mij zouden oprollen hebben ze niks om over op te scheppen want ik doe het niet commercieel, maar toch vraag ik me soms af of ik "te vinden ben" via die warmte-IR-cameras.

      Mijn LED aan 't oppervlak wordt 60 graden warm.. in mijn tent is normaal zo'n 24 graden, als het echt warm is buiten dan wilt het wel eens springen naar +27 maar dan moet het buiten echt heet/zomers zijn. Ik kweek wel op zolder ja.

      Iemand enig idee?
      9 van de 10 kwekers worden gepakt door klachten of tips. Fans die veel herrie makken, stank en warmte overlast.
      Kweek je gewoon op je gemakje en zorg je niet voor problemen zullen ze zomaar niet binnen vallen

      Comment


        #78
        Re: Gepakt

        Ja dat klopt, als je er goede zorg aan besteed om geen overlast te veroorzaken zal je niet snel gepakt worden.
        Helaas was ik 1 van de 10 kwekers die geen overlast veroorzaakte maar wel gepakt werdt.
        Puur door een tip van een buurtbewoner die mij waarschijnlijk met wat spullen naar binnen heeft zien gaan.
        Dan gaat de politie metingen verrichten, vervolgens moeten ze wel actie ondernemen als die metingen een kwekerij aantonen.
        vervolgens vinden ze natuurlijk een hobby kweker en omdat er kosten zijn gemaakt rollen ze die dan maar op.
        Vette pech voor mij dus.

        Greetzz....

        Comment


          #79
          Re: Gepakt

          En toen ging de telefoon………shit een anoniem nummer.
          Toch maar even opnemen, ja hij was het weer….de man met de pet.
          Hij was mij dus duidelijk niet vergeten, graag wilde hij dat ik volgende week tijd vrij zou maken om even langs te komen.
          Nou uhhh nee,dan ben ik op vakantie maar nu kan ik wel zei ik heel spontaan alsof hij mijn beste vriend was.
          Hij vond dat wel goed, dus ik ben de auto ingesprongen voor een gratis bakje koffie en een gezellige babbel over het telen van hennep.
          Mijn verklaring is afgenomen en dat maakt het proces verbaal dus compleet.
          Nu is het afwachten wat het openbaar ministerie er mee gaat doen, dat kan nog wel even opzich laten wachten natuurlijk.
          Ik hoop dat ze een beetje mild voor mij zijn en dat ze mij toch echt wel als een hobby kweker zullen zien.

          Greetzz...
          Last edited by cannabiscoen; 1 July 2011, 11:18.

          Comment


            #80
            Re: Gepakt

            veel succes ermee

            Comment


              #81
              Re: Gepakt

              wachten op de post dan maar

              succes
              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

              Comment


                #82
                Re: Gepakt

                ik hoop op een goede afloop voor je
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #83
                  Re: Gepakt

                  Ja vanaf nu is het simpelweg afwachten en wat centjes opzij zetten.
                  Bedankt voor het medeleven, natuurlijk hoop ook ik op een goede afloop en een milde straf.

                  Greetzz Coen..

                  Comment


                    #84
                    Re: Gepakt

                    en heb je al wat gehoord ??

                    Comment


                      #85
                      Re: Gepakt

                      Nee nog niets gehoord, kan nog wel even duren ook heb ik begrepen.
                      Ondertussen heb ik wel weer een tweede inval gehad en ik weet ook inmiddels waar de tippen vandaan zijn gekomen.
                      Tijdens de tweede inval zijn er geen planten gevonden en ook geen drugs van welke aard dan ook.
                      Wel hebben ze bij mij een kweektent met toebehoren gevonden, deze tent was wel volledig opgebouwd maar niet in gebruik.
                      De rede waarom deze tent niet in gebruik was was omdat ik nog eens heel goed aan het nadenken was wat ik nu eigenlijk wilde.
                      Om heel eerlijk te zijn wilde ik de tent op maktplaats te koop aanbieden, een opgebouwde tent die werkend te zien is is beter te verkopen dan een ingepakte tent.
                      De tent stond ook niet aangesloten aan het lichtnet, je zou kunnen zeggen dat er dus niets illegaals te vinden was in mijn huis.
                      Deze tent is echter wel meegenomen door heren met de petten.
                      Dus ik heb meteen contact opgenomen met mijn rechtsbijstand verzekering, na toetsing wilde ze de zaak in eerste instantie niet aannemen.
                      Daar heb ik het natuurlijk niet bij laten zitten en ik heb contact opgenomen met de persoon die de zaak beoordeeld had.
                      Vandaag heb ik een mail gekregen dat ze de zaak in behandeling gaan nemen. HOERA!!!!!!!!!

                      Greetzz Coen..

                      Comment


                        #86
                        Re: Gepakt

                        Klacht indienen tegen die agenten.. diefstal van je orchideejentent!!!
                        Laat het er gewoon ni bij joh!! die kweektent levert je nog een aardige 500 pleuris op, advocaat en gerechtskosten is hoop en al 200 € (in belgie toch)

                        Comment


                          #87
                          Re: Gepakt

                          Klacht heb ik al ingediend, doen ze niet echt veel mee omdat de agenten hebben gehandeld na overleg met de officier.
                          Deze beslissing van de officier moet dus aangepakt worden.
                          Advocaat en gerechtskosten heb ik niet, de rechtsbijstand verzekering dekt als het goed is alles.
                          De kweektent is al vernietigd dus die is weg.

                          Greetzz Coen..

                          Comment


                            #88
                            Re: Gepakt

                            Waar kwamen de tips nou vandaan?

                            Comment


                              #89
                              Re: Gepakt

                              De tips kwamen bij een stel vandaan die mij de eerste zaden had gegeven en mij in contact heeft gebracht met het kweken.
                              Deze personen hebben mij verlinkt om daarna gezellig te komen barbecuen op mijn kosten en dan zeer onschuldig zichzelf afvragen "hoe is dat nou toch mogelijk".
                              Met deze personen heb ik uitvoerig het kweken besproken en verteld wat ik allemaal aan het doen was en wat er stond.
                              Je begrijpt natuurlijk dat ik ze graag weer voor een barbecue wil uitnodigen, in dat geval zullen zij zelf het hoofdgerecht zijn.

                              Greetzz Coen..

                              Comment


                                #90
                                Re: Gepakt

                                Wat een ONGELOFELIJKE KLOOTZAKKEN! Psychopaten! Huichelachtig slijm! Ik ben geen gewelddadig mens; ik heb sinds de middelbare school niet gevochten - maar ik weet niet of ik me in zou kunnen houden in jouw situatie.

                                Comment

                                Bezig...
                                X