Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gepakt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Gepakt

    Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
    Beste cannabiscoen,

    Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd.

    Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.


    Als er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag, ik zal nu voor de laatste keer je berichten samenvoegen.


    Met vriendelijke groet,
    vale.
    Hoi Vale,

    Ik snap het even niet, ik heb gereageerd op een aantal berichten die ik in de loop van vandaag heb ontvangen.
    Volgens mij is dat toch gewoon toegestaan?
    Als ik ergens iets heb gedaan dat tegen de regels in is hoor ik het graag van je, maar geef dan a.u.b. een duidelijke uitleg want ik ben me echt van geen kwaad bewust.

    Greetzz Coen...alvast excuses voor het ongemak..

    Comment


      #62
      Re: Gepakt

      Comment


        #63
        Re: Gepakt

        Oke Vale,

        Ik denk dat ik het snap, is het helemaal niet toegestaan om meerdere berichten van jezelf achter elkaar te plaatsen of is het niet toegestaan om deze in een kort tijdbestek achter elkaar te plaatsen?
        Ik ga de regels nog een keertje goed door lezen.

        Gr. Coen..

        Comment


          #64
          Re: Gepakt

          Met name het korte tijdsbestek is niet toegestaan!
          En het quoten van een bovenstaand bericht in je antwoord daarop is ook niet toegestaan....
          Ik wens je succes met je verdere berichten op het forum zonder jeweetwel

          M.v.g.
          vale.

          Comment


            #65
            Re: Gepakt

            Zonder jeweetwel, Weedjewel

            Comment


              #66
              Re: Gepakt

              Maar dat wist jij wel, Weedjewel

              Comment


                #67
                Re: Gepakt

                Kriebelt het om extra zakgeld te verdienen of kriebelt het om je eigen planten te kweken? Want uw meterprobleem is opgelost met een 250 watter. Groeien kan je onder spaarlampen. Opbrengst is wat minder, maar alles is beter dan halverwege uw kweek weer alles kwijt te zijn.

                Comment


                  #68
                  Last edited by cannabiscoen; 26 May 2011, 20:15.

                  Comment


                    #69
                    Re: Gepakt

                    Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
                    Wat houd dat in dan? Dat ze aan je brievenbus komen ruiken en luisteren? Ik ben in het verleden zelf gepakt en veroordeeld, maar er is nog nooit iemand onaangekondigde controle komen houden. Onzin dus!
                    Er is geen officier van justitie die een machtiging tot binnentreding afgeeft zonder dat er feiten zijn geconstateerd die het heel aannemelijk maken dat je aan het kweken bent.

                    Dat een 600W meer lichtopbrengst per watt geeft is duidelijk, maar als je voor jezelf wat wiet wilt kweken, is een 400 watter beter dan niets lijkt me. Die 400 watt verbruikt minder stroom en geeft minder warmte af. Als je dus nog veroordeeld moet worden voor een vorige keer, is dat een prima keuze. Als je te gretig bent, krijg je eerder het deksel op je neus.
                    Oh oke, dat is raar, een andere die ook was opgepakt en veroordeeld zei namelijk dat die controle er wel was, maar het kan ook zijn dat hij net al voor een 2e keer is gepakt of al een strafblad had. Sorry voor de fout dan.

                    Comment


                      #70
                      Re: Gepakt

                      Dan heeft die ander de controle toch echt zelf binnen gelaten. Bij mij zou het antwoord nee zijn, ze hebben geen enkel recht op binnentreding.
                      Hoe willen ze dat doen wanneer je niet thuis bent met hun controle? Inbreken? Wat dan als er niets staat?

                      Comment


                        #71
                        Re: Gepakt

                        Ja met een controle moet je als bewoner toestemming geven tot binnen treding lijkt mij.
                        Als er een bevel tot huiszoeking is komen ze wel gewoon naar binnen, of je er nou wel of niet bent.
                        Als er bij mij controle komt zal ik ook zeker weigeren, daarna zal ik er ook voor zorgen dat er binnen een uur niets strafbaars meer te vinden is in mijn huis.

                        Greetzz..

                        Comment


                          #72
                          Re: Gepakt

                          Geef gewoon aan dat je reptielen hebt, leven ook op 18/6 en klaar ben je. Hier komen ze binnenkort ook een slimme meter hangen, maak me er niet druk om

                          Comment


                            #73
                            Re: Gepakt

                            Dat is een goeie Barts, die zal ik onthouden.
                            Bedankt ...

                            Greetzz...

                            Comment


                              #74
                              Re: Gepakt

                              Ik vraag me af.. als ze helicopter-fotos maken, doen ze dat juist 's nachts of overdag?
                              Bij mij bijvoorbeeld staan de lampen juist overdag aan en 's nachts uit, ook nog eens ik ben een hobbykweker op LED, heb geen goedkope stroom nodig want die lamp gebruikt nog minder stroom dan een laptop.
                              Als ze mij zouden oprollen hebben ze niks om over op te scheppen want ik doe het niet commercieel, maar toch vraag ik me soms af of ik "te vinden ben" via die warmte-IR-cameras.

                              Mijn LED aan 't oppervlak wordt 60 graden warm.. in mijn tent is normaal zo'n 24 graden, als het echt warm is buiten dan wilt het wel eens springen naar +27 maar dan moet het buiten echt heet/zomers zijn. Ik kweek wel op zolder ja.

                              Iemand enig idee?

                              Comment


                                #75
                                Re: Gepakt

                                Jij wordt niet gepakt.

                                Comment

                                Bezig...
                                X