Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gepakt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91

    Comment


      #92
      Re: Gepakt

      Tja luister als je gepak word dan ben je schuldig das een feit.
      Als ze dan en 2 de keer komen en jij heb een hele tent op staan klaar om te gaan draaien dan speel je al met vuur.
      Ook al stond er geen stroom op hij staat klaar voor gebruik.
      Wel vreemd dat ze 2 keer achter elkaar komen kijken.

      Beste doe je alles zo snel mogelijk weg en hou je je rustig suc6 verder
      Groetjes bella
      God was never on your side..

      Comment


        #93
        Re: Gepakt

        Ik vraag me toch af of er iemand hier op de site aanwezig is die een soortgelijke ervaring heeft zoals ik heb.
        Natuurlijk is de verdenking tegen mij omdat er in het voorjaar een paar plantjes bij mij zijn gevonden maar de tent die afgelopen maand is meegenomen was natuurlijk volkomen legaal.
        Vandaar ook mijn vraag zijn er hier mensen die een soortgelijke ervaringe hebben.
        En wat hebben die mensen dan gedaan?
        Als er een uitspraak van een rechter is gedaan hoe luide die dan?

        Greetzz Coen..

        Comment


          #94
          Re: Gepakt

          Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
          Klacht indienen tegen die agenten.. diefstal van je orchideejentent!!!
          Laat het er gewoon ni bij joh!! die kweektent levert je nog een aardige 500 pleuris op, advocaat en gerechtskosten is hoop en al 200 € (in belgie toch)
          Goedkope advocaat heb jij
          De keren dat ik voor het gerecht kwam waren m'n gerechtskosten toch iets hoger dan jouw gerechtskosten en advocaat samen
          Van mijn huiszoekingen naar planten (waar weinig planten, maar veel wiet gevonden werd) heb ik niets meer gehoord, en is wel al even geleden

          Grtz en succes cannabiscoen

          Comment


            #95
            Re: Gepakt

            @Coen: Wil je een zak bladafval cadeau hebben? Die kun je bij je "vrienden" in de schuur gooien, en dan de politie tippen dat er een commerciele knipfabriek zit.

            Comment


              #96
              Re: Gepakt

              Haha goed idee, maar voorlopig doe ik ff helemaal niets.
              Pas als er niets verwacht wordt sla ik toe als donderslag bij heldere hemel.
              Dat hebben ze bij mij ook gedaan dus zo ga ik ze ook behandelen.

              Greetzz Coen..

              ---------- Post added at 19:18 ---------- Previous post was at 19:06 ----------

              Ja spelen met vuur is het zeker als je gepakt bent en binnen een half jaar weer een tent neer zet.
              Dat is ook de rede waarom ik er niets had in gezet, ik was nog aan het nadenken wat ik nou eigenlijk wilde.
              Echter een tent is een legaal iets en dus derhalve niet strafbaar.
              Ik zal ook niet vervolgt worden voor de tent, hell ik hoef zelfs niet eens op het bureau te verschijnen om er afstand voor te tekenen.
              Daar tegenover vind ik het best een behoorlijke straf dat mijn dure aangeschafte tent is meegenomen.
              Ik heb aangevoerd bij mijn protest dat het te gek voor woorden zal zijn als ik een boete krijg voor te snel rijden nog voordat ik de motor van mijn auto heb gestart, ondanks dat het zeer aannemelijk is dat ik te hard ga rijden.
              Mijn auto kan namenlijk harder dan de toegestane 50 km per uur in de bebouwde kom.

              Greetzz Coen..

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
              Tja luister als je gepak word dan ben je schuldig das een feit.
              Als ze dan en 2 de keer komen en jij heb een hele tent op staan klaar om te gaan draaien dan speel je al met vuur.
              Ook al stond er geen stroom op hij staat klaar voor gebruik.
              Wel vreemd dat ze 2 keer achter elkaar komen kijken.

              Beste doe je alles zo snel mogelijk weg en hou je je rustig suc6 verder
              Groetjes bella

              Comment


                #97
                Re: Gepakt

                De politie zit echt heel erg fout door legaal materiaal in beslag te nemen. Iets voor een ombudsman misschien? Een wetswinkel? Een krant?

                Dit zou niet tot een rechtzaak moeten leiden, maar tot een vergoeding en verontschuldiging van de politie.

                Comment


                  #98
                  Re: Gepakt

                  Jammer van die tent,
                  en waarom zet je gewoon niet 5 planten neer?


                  grz

                  Comment


                    #99
                    Re: Gepakt

                    @ Miljow

                    Ja is zeker jammer van de tent.
                    Ik kan wel 5 planten neer zetten in mn tuim maar ik weet nu al zeker dat de buren gaan klagen.
                    En bij klachten worden ze gewoon even opgehaald natuurlijk.
                    Binnen planten hebben is vanaf 1 juli illegaal en dat is iets wat ik nu echt even niet wil.

                    Greetzz Coen..

                    ---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:20 ----------

                    Ja dit is zeker iets voor een ombudsman maar ook voor een advocaat als er een schadevergoeding gevraagt wordt.
                    Vandaar dat ik het daar ook heb neer gelegd.

                    Greetzz Coen..

                    QUOTE=Blani;220595]De politie zit echt heel erg fout door legaal materiaal in beslag te nemen. Iets voor een ombudsman misschien? Een wetswinkel? Een krant?

                    Dit zou niet tot een rechtzaak moeten leiden, maar tot een vergoeding en verontschuldiging van de politie.[/QUOTE]

                    Comment


                      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                      A friend with Weed is a friend Indeed

                      Comment


                        Comment

                        Bezig...
                        X