Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Teveeel planten?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Teveeel planten?!

    Korting op 420shop
    Wat zou de politie doen moesten ze 8 platen vinden in een bos?
    Zouden ze het in beslag nemen direct of
    de personen op heterdaad betrappen?
    marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

    #2
    Re: Teveeel planten?!

    ik denk niet dat ze zich in de bosjes gaan verschuilen wachten dat er iemand komt, ze zullen die gewoon vernietigen
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Teveeel planten?!

      ze zullen die laten staan in de hoop u voor te zijn waneer t oogst tijd is

      Comment


        #4
        Re: Teveeel planten?!

        Of eerst wat rondjes draaien in de buurt ipv er recht naartoe te stappen...
        Je naam staat toch niet op de planten he?

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Teveeel planten?!

          marihuana heeft geen topprioriteit dus zal men zeker niet je op heterdaad proberen te betrappen
          bij ontdekking worden die gekapt en vernietigd .
          en er wordt een pv tegen onbekenden opgesteld.
          zorg dat je niet gelinkt kunt worden met je plek

          succes met de grow
          ph

          PS : nog steeds worden mensen betrapt bij toeval
          gevaarlijkste moment is wanneer je de buit van je veldje naar huis brengt
          Last edited by member10463; 8 June 2011, 17:06.

          Comment


            #6
            Re: Teveeel planten?!

            die agenten gaan zeker in een hinderlaag liggen,ze hebben toch tyd zat

            Comment


              #7
              Re: Teveeel planten?!

              Ik zou het echt niet weten
              maarja tog stof om over na te denken!
              marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

              Comment


                #8
                Re: Teveeel planten?!

                Ben je soms geschift of zo? Denk je nu echt dat agenten gedurende vele dagen 24 uur achtereen gaan "posten" voor een paar armzalige wietplanten? Een gemiddelde agent heeft niet vooraan gestaan toen de hersens werden uitgedeeld, anders zouden ze immers geen agent behoeven te worden. Het zelfde geldt overigens ook voor postbodes en treinconducteurs. Maar dat kleine beetje verstand dat ze hebben voorziet echt wel in een adequate oplossing: ze trekken de plantjes uit de grond en laten ze gewoon verdorren. Ik begin te geloven dat je nog dommer bent dan een politieagent.

                Comment


                  #9
                  Re: Teveeel planten?!

                  Heb je effe een vod en een emmertje water voor me Extreme, de arrogantie van uw post druipt nl van mijn scherm af. Gij moet u toch geweldig superieur voelen zo tussen al die dommeriken hier.

                  Blijkbaar stond jij ver vanachter toen takt werd uitgedeeld. Ik mis wel nog een aantal woorden in vetjes. Geschift, hersens en dommer bv.

                  Comment


                    #10
                    Re: Teveeel planten?!

                    heb zelf gehoord dat ze in belgie met lokplanten werken.als je die dan water wil geven of oogsten,springen ze je met ze 4e in je nek.

                    Comment


                      #11
                      Re: Teveeel planten?!

                      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                      Heb je effe een vod en een emmertje water voor me Extreme, de arrogantie van uw post druipt nl van mijn scherm af. Gij moet u toch geweldig superieur voelen zo tussen al die dommeriken hier.

                      Blijkbaar stond jij ver vanachter toen takt werd uitgedeeld. Ik mis wel nog een aantal woorden in vetjes. Geschift, hersens en dommer bv.
                      Ik heb alleen respect voor ambachtslieden, ongeacht of dit nu academici of handwerkslieden zijn. Een timmerman, metselaar of stratenmaker schat ik nu eenmaal hoger in dan personen die "bonnetjes" uitschrijven, brieven door een "gleuf" duwen of een gaatje in een kaartje ponsen. Dat soort "zoomwerkzaamheden" kan ik nu eenmaal niet beschouwen als het vervaardigen van een ambachtelijk product. Overigens geef ik de voorkeur aan gerechtvaardigde arrogantie dan aan valse bescheidenheid.

                      Comment


                        #12
                        Re: Teveeel planten?!

                        Ik vind het niet zo'n domme vraag. Karreweed is gewoon voorzichtig, zoals het hoort.

                        Ik denk niet dat ze zich gaan verschuilen in de bosjes, dit om enkele redenen:
                        - Cannabis is geen prioriteit
                        - Agenten zelf kunnen niet, of moeilijk, de oogstrijpheid van de plant inschatten
                        - Ze weten niet wie er wanneer komt, met hoeveel mensen
                        Bijgevolg is de kans groot dat er minstens een week aan een stuk, 24 uur gesurveilleerd moet worden. Dat mag niet alleen, dus met een paar man, aan 8 werkuren per dag. Bovendien is in pure natuur, voor die agenten, absolute verveling vaak gepaard met muggenirritatie, teken, vlakke zon en netels. Men kan dan nog zoveel oplossingen vinden als men wil, daar hebben ze gewoon geen zin in.

                        Ik zou zeggen: blijf voorzichtig, kijk goed rond voor je ernaar toe gaat (zijn er andere wandelpaden? Hoor je iets?), ook voor mochten er andere mensen op je spot zijn. Als is het geen agent, je verklikken kunnen ze nog altijd. Een onbewuste vogelspotter kan nog steeds vragen stellen waarom er een rastafari in de bush zit. ( Wat extreem gezegd, maar je snapt men punt wel).

                        Grtz,
                        Dissi
                        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Teveeel planten?!

                              Danku voor de opmerkingen, en Xtreme ik snap je punt maar je verwoording is zeer fout.
                              Ik kan hier beginnen typen waarom en hoe maar omdat ik je punt begrijp ga ik er niet verder op in.

                              En ja ok ik dacht ook wel niet dat ze uit de bossen gingen springen maar misschien iemand in een auto aan het wachten ofzo?
                              Of een onderzoek startten?
                              Volgens mij is onze spot heeeeel safe maar je weet maar nooit???
                              Ik stelde deze vraag ook maar gewoon omdat ik bijna niets van kweekwetgeving afwist.
                              Ivm jointjes roken weet ik al veel maar over kweken niet.

                              Danku voor de antwoorden!
                              marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

                              Comment

                              Bezig...
                              X