Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe moet het nu verder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Hoe moet het nu verder?

    die 5e man of degene met de peugeot kevin
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #62
      Re: Hoe moet het nu verder?

      ik was die kerel die erachter holde met de tekst 'hey en me weed dan stelletje afzetters'

      laat onze stoere meneer deze kereltjes maar wat overlast gaan geven... als ie een keer remt voor hun auto zien we hem nooit meer terug lol
      das zoals zeggen dat dronken mensen irritant zijn en dan maar de slijterij gaan slopen...

      Comment


        #63
        Re: Hoe moet het nu verder?

        Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
        De lieden die overlast veroorzaken komen zowel uit Nederland als uit het buitenland. Overigens zou ik ook geen coffeeshop als buurman willen. Het liefst heb ik totaal geen buren overigens.
        Lol, er zijn er hier nog die van buren afwillen, hiernaast een psycho geval die 365/365 en 24 op 24 thuis is, en ernaast zo'n pinkstergemeenschapfamilie met kapsones. Gelukkig is de buur aan de andere kant een garagebox

        Comment


          #64
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #65
            Re: Hoe moet het nu verder?

            Mooi verwoord.
            Last edited by ceBep; 18 January 2012, 20:43. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd

            Comment


              #66
              Re: Hoe moet het nu verder?

              Zijn hier veel leden van TUP?(TrektUwPlant) Ik denk er over na voor lidmaatschap.Want vanaf mei niet meer naar Paradijs in Breda
              Ja drugsbeleid zal ook wel geen vette zijn want Brussel Halle Vilvoorde is nog niet gesplitst.

              Comment

              Bezig...
              X