Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TP70
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 144

    #316
    Re: Het einde van de growshops.

    Even een schopje want gisteren zijn er overal invallen geweest, dat hebben jullie ook meegekregen neem ik aan en ik vind zo snel geen topic hierover.

    Ik was dus net bij Plantanarium in Nijmegen, aardig leeg daar
    Ze zijn gister geript door de politie.
    Zaden, filters, grinders en gieters zijn in beslag genomen.
    Die zaden snap ik nog, maar gieters en grinders?!?
    Filters zijn een beetje twijfel geval, want 10 tomatenplanten stinken ook enorm...


    Ik heb nog aarde gekocht, dat kan ik echt niet online bestellen, maar die winkel was dusdanig leeg dat ik denk dat ze binnenkort moeten sluiten.
    Ik wil best de winkel ondersteunen door daar te kopen ipv online maar dan moeten ze wel wat hebben!

    Wat een onduidelijk en rommelig beleid is het toch. Zelfs de politie weet niet precies wat ze mee moeten nemen, dus nemen ze maar wat twijfelgevallen mee.
    Verslag Zelfbouwkast & Kweekverslag 2

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #317
      Re: Het einde van de growshops.

      Heb wat linkjes gezocht om inzicht te krijgen van de bovengenoemde actiedag



      De politie heeft bij een inval in een loods aan het Utrechtse Jaagpad in Leiden twee aanhoudingen verricht in verband met de handel in drugs. Gisteren rolde de politie in heel Nederland growshops op. Het is sinds enkele maanden verboden om artikelen te verkopen waarmee...




      Studio040 is het actualiteiten platform voor gemeente Eindhoven met een constante, hoge kwaliteit. Niet alleen op het gebied van nieuws en actualiteiten maar ook op andere gebieden zoals cultuur en sport.






      http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...oetsen___.html
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #318
        Re: Het einde van de growshops.

        Mijn tentje is aan vervanging toe en ik dacht een nieuwe te halen bij het "tuincentrum" hier in de buurt, maar die verkopen geen tenten meer en die gast deed ook heel nerveus alsof ie bang was dat ik een undercover politieagent was ofzo.

        Zijn de kweektenten overal uit het assortiment?

        Al kan ik natuurlijk altijd nog bij bol.com terecht ...

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • TERPman
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Aug 2015
          • 11

          #319
          Re: Het einde van de growshops.

          Ik zat zelf ook al een tijd te zoeken naar mijn materialen voor kleinschalig medi-kweek. Kon het nergens krijgen! Zelfs bij de boerenbond geweest voor mijn voedingen, lampen online besteld etc. Zat wel even met mijn handen in het haar. Ik wil namelijk niet online gaan bestellen, toch iets te spannend. Kweek voornamleijk voor mijn eigen medicatie. Totdat ik van een vriend hoorde over een winkel in Nijmegen, plantarium. Daar langs geweest en verbazingwekkend goed geholpen. Stond echt even te kijken van de kennis van de gast die me geholpen heeft! Van terpenen tot kweektips tot droogtechnieken etc. Blijkt dus dat zij ook problemen hebben met de politie, maar doordat zij zich alleen op het kleinschalige richten, vallen ze niet onder de wet! HIj wist me te vertellen dat ze veel dingen ook gewoon kunnen leveren, maar strict alleen voor de kleinschaligheid. Verder iemand ervaringen met deze winkel? Ik weet dat ik er vaker ga komen, al is het maar voor een praatje!

          Comment

          • witpen
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 1354

            #320
            Re: Het einde van de growshops.

            Yep zeer bekend met de winkel ga daar regelmatig langs om met ze te praten en natuurlijk spulletjes te kopen, erg leuke winkeltje.

            Het trieste is dat tijdens de inval ook de grinders werden meegenomen omdat de dienders der wet vinden dat het werd gebruikt om wiet te knippen.

            Comment

            • Gps
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 1988

              #321
              Re: Het einde van de growshops.

              http://www.at5.nl/artikelen/146655/g...mweg_vol_wapens

              Growshop Tt. Vasumweg vol wapens


              In een zogeheten growshop aan de Tt. Vasumweg heeft de politie woensdagochtend een grote hoeveelheid wapens en een kogelwerende jas en vest gevonden. Vier personen zijn aangehouden.
              De politie controleerde de growshop aan de Tt. Vasumweg omdat uit onderzoek bleek dat hier vermoedelijk artikelen werden verkocht voor de kweek van hennepplanten. De informatie bleek juist: er werden onder andere lampen, afzuiginstallaties, verwarmingselementen in beslag genomen. Daarnaast werden er een kogelwerende jas, een kogelwerend vest, tasers, pepperspray, messen, een honkbalknuppel en drie auto’s gevonden.

              Drie mannen van 33, 34 en 48 jaar uit Amsterdam en Westknollendam en een vrouw van 20 jaar uit Landsmeer zijn aangehouden. Sinds begin maart zijn in Nederland zaken die illegale hennepteelt voorbereiden en bevorderen strafbaar.


              lekker genuanceerd artikel weer.

              Ik schrok even, maar dit is niet growshop noord, al blijft het kloten.
              artikelen verkocht voor de kweek van hennep.
              Had er niet al een rechter gezegd, dat er bewijs moest zijn voor grootschalige kweek?


              Lets not criticize but legalize

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #322
                Re: Het einde van de growshops.

                Als je dat soort zaken als wapens e.d in je winkel hebt liggen dan is het maar beter dat de boel gesloten word, dat soort gajes verpest het voor de nette ondernemer.

                Comment

                • Gps
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 1988

                  #323
                  Re: Het einde van de growshops.

                  Dat ben ik met je eens.

                  Er was misschien wel meer aan de hand, want de politie is tot nu toe, nog nooit erg fanatiek geweest met growshops in Amsterdam.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment

                  • Urban
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 4104

                    #324
                    Re: Het einde van de growshops.

                    Het fanatiek wezen ligt meer aan het taskteam in de regio, zoals we weten en gezien hebben zijn ze in de regio brabant en zeeland wat enthousiaster in het invallen van winkels dan in de rest van het land, of dat nu meer aan het nadenken van de verschillende teams of aan de winkels op zich ligt dat durf ik niet te zeggen maar dat ze de rotte appels uit de mand halen vind ik nogmaals geen probleem.

                    Comment

                    • PotHead Sativa
                      Banned
                      • Jul 2015
                      • 649

                      #325
                      Re: Het einde van de growshops.

                      Te zien van waar je bent natuurlijk ,maar ik kan jou wel een super GS aanbevelen !!!
                      Als Terneuzen voor jou te doen is ,de naam is Urban Garden Shop ,hebben ze alles wat je zoekt ,zijn ze niet duur en vooral eerlijk met je.
                      Als je iets zou nemen wat niet nodig is of overbodig zegt die kerel dat gewoon ,ook al verkoopt hij dan net iets minder ...
                      Das de reden waarom dat m'n vaste GS geworden is. De uitbater zit trouwens ook op dit forum : Urban Alien ,je kan hem altijd vrijblijvend eerst
                      een prive berichtje sturen met je vragen. Of je kan hem mailen op : http://www.urbangardenshop.nl/contact/ ,dit is z'n website http://www.urbangardenshop.nl/

                      Een echte aanrader !!!

                      Comment

                      • Eclecticon
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2014
                        • 2073

                        #326
                        Re: Het einde van de growshops.

                        Hahaha
                        Baas in eigen brein.

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #327
                          Re: Het einde van de growshops.

                          het klinkt misschien wel om te lachen, maar het is echt waar hoor

                          Comment

                          • Sole mio
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2012
                            • 808

                            #328
                            Re: Het einde van de growshops.

                            Dat eerlijk kan ik 200% beamen,service,gewoon alles zoals het hoort,de max.
                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                            Comment

                            • soulrebel
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2014
                              • 1606

                              #329
                              Re: Het einde van de growshops.

                              Ik vind dit ook eig super raar

                              Comment

                              • Urban
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2008
                                • 4104

                                #330
                                Re: Het einde van de growshops.

                                Comment

                                Bezig...