Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eclecticon
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 2073

    #301
    Re: Het einde van de growshops.

    Die zaden lijkt me nog niet zo'n ramp.
    Dan bestel je bij diverse shops maar toch van dezelfde bank.. of bestel met een paar man, of in 2x.
    Voor binnenkwekers lijkt het apparatuur verhaal me veel lastiger.
    Baas in eigen brein.

    Comment

    • Faraon
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 241

      #302
      Re: Het einde van de growshops.

      Van waar komt dat inneens.....

      Comment

      • theprodigy80
        Senior Stoner
        Member
        • Feb 2011
        • 48

        #303
        Re: Het einde van de growshops.

        Ach dan maar back to basic.Vroeger hadden ze ook geen growshop.

        Comment

        • AudioSystemRolla
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1709

          #304
          Re: Het einde van de growshops.

          Nou ik kan nog gewoon alles krijgen via m'n growshops hoor
          Duurt soms wel langer ivm levertijden
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment

          • soulrebel
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2014
            • 1606

            #305
            Re: Het einde van de growshops.

            5 zaden hebbie toch genoeg mee eentje hier eentje daar en je kan kweken voor een gans jaar

            Comment

            • Ballin
              Chronic Stoner
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2012
              • 189

              #306
              Re: Het einde van de growshops.

              Moeten we binnenkort op verschillende seedshops tegelijk gaan bestellen om een paar zaden vast te krijgen. Is toch best sneu ..
              Natuurlijk heb ik dit nog maar enkel gezien op DHS, misschien dat de andere hier niet in volgen.
              5x Jack Herer & een AMS'je!

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #307
                Re: Het einde van de growshops.

                Nog beter,bestel je bij breeders,die zijn uitgeweken naar het 'buitenland' heb je die limieten niet
                alhoewel ik erbij blijf,dat je per jaar toch geen honderden zaden nodig hebt,of je moet een broodkweker zijn daarvoor zijn er andere oplossingen

                Comment

                • Ballin
                  Chronic Stoner
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 189

                  #308
                  Re: Het einde van de growshops.

                  Honderden zaden heb je inderdaad niet nodig maar wanneer ik een binnenkweekje doe en een buitenkweekje (die tijd komt er weer aan). Bestel ik toch altijd wel een zaadje of 15.
                  Aangezien die niet allemaal uitkomen is dat zeker geen overbodige luxe. Dus dan zou je eigenlijk al bij 3 verschillende seedshops moeten bestellen .
                  5x Jack Herer & een AMS'je!

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #309
                    Re: Het einde van de growshops.

                    Bij 'breeders' zijn er volgens mij geen limieten hoor,enkel bij growshops die panikeren met die 'growsjopwet'vol gaten

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #310
                      Re: Het einde van de growshops.

                      Bij 420shop kan je ook volop bestellen, niets aan de hand.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #311
                        Re: Het einde van de growshops.

                        Wietzaden worden al jaren als souvernir verkocht in plaats van als zaaigoed. Een likje verf erover, en het is geen kweekproduct meer.
                        Dan mag het soms ook de grens over.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • k1
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2011
                          • 3660

                          #312
                          Re: Het einde van de growshops.

                          precies wat Lr2 zegt !!

                          en ivm noizzee zegt : vermoed dat broodkwekers ook ni al te veel met zaden zullen werken !!
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment

                          • Mister Green
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2014
                            • 216

                            #313
                            Re: Het einde van de growshops.

                            Op 1 maart 2015 is de Wet Strafbaarstelling van handelingen ter voorbereiding of vergemakkelijking van illegale hennepteelt in werking getreden. Justitie hoopt met deze nieuwe wettelijke bepaling in één klap alle "toeleveranciers” van de wietteelt weg te kunnen vagen. Dit is een exclusief artikel. Registreer met een geldig e-mailadres om het te kunnen lezen. Dat […]

                            Comment

                            • rickyyy
                              Stekje
                              Nieuw Lid
                              • Aug 2014
                              • 5

                              #314
                              Re: Het einde van de growshops.

                              Bij ons in de buurt (rotterdam) zijn alle shops gesloten!!!!
                              Heb wel een goeie online gevonden. streetsupply.nl weet niet of ik nu reclame doe maar ik heb er alles gevonden wat ik nodig heb. Is wel handig om te delen.
                              Last edited by Jointjedraaien; 1 April 2015, 16:39.

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #315
                                Re: Het einde van de growshops.

                                Maak je niet druk, het is eerder een voorbeeld van hoe het niet moet.

                                @Roy : No mercy forum offline zag ik. Is dat met een speciale reden ?
                                Last edited by QnQ; 13 March 2015, 09:37. Reden: +vraagje
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...