Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het einde van de growshops.

    @roy geld dit ook voor lampen enz dan?
    In principe kunnen die lampen overal voor gebruikt worden. Dus ook als jij een tentje heb met tomaten e.d.
    Ik denk persoonlijk dat het in de volume zit. Een klant die bv 8 lampen besteld moet en zal ik gaan weigeren te leveren.
    Dat soort klanten heb ik nooit gehad dus maak ik me in dat opzichte niet zo druk.
    No Mercy Supply - No Mercy Shop

    Comment


      Re: Het einde van de growshops.

      Ik weet ook dat met mijn belastinggeld illegale dingen gebeuren door de overheid, mag ik ook weigeren belasting te betalen omdat ik weet dat het (deels) gespendeerd wordt aan illegale praktijken? (van valse declaraties tot vele malen erger)

      Comment


        Re: Het einde van de growshops.

        MWay in te huren voor al u aankopen fellow tomatenkwekers

        Comment


          Re: Het einde van de growshops.

          http://www.derenlighting.com/en/prod...kits&fid=63788
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            Re: Het einde van de growshops.

            roy , wa noem je grote filter ?? alles boven 1500 filter of noem je 1500 filter ook al groot ??

            tis maar dak van iets weet he

            grtz
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              Re: Het einde van de growshops.

              roy , wa noem je grote filter ?? alles boven 1500 filter of noem je 1500 filter ook al groot ??
              No Mercy Supply - No Mercy Shop

              Comment


                Re: Het einde van de growshops.

                Enkel jammer van de hoge prijzen bv davin relais vraag je 104euro,standaard bij degene die ik gewoon ben,40euro minder
                duo fluor 80watt 110 euro standaard prijs die ik gewoon ben,40 euro minder,das op 2 producten al 80euro uitgespaard

                Comment


                  Re: Het einde van de growshops.

                  Hi Soulrebel,

                  Ik kan me niet voorstellen dat ik zoveel duurder ben. Stuur me maar een pm met linkjes zodat ik het e.e.a. kan zien.
                  No Mercy Supply - No Mercy Shop

                  Comment


                    Re: Het einde van de growshops.

                    Hi roy

                    ik had in het verleden al eens met jouw sjop vergeleken,toch opvallend duurder hoor
                    maar mij niet gelaten,het was gewoon 'een opmerking'

                    Comment


                      Re: Het einde van de growshops.

                      Wees gvd blij dat je nog iets kan halen,die prijzen gaan enkel omhoog en Roy is niet duurder dan de rest misschien wel wat dan bij die flikker met zijn garageverkoop praktijk maar ja die doet het niet lang meer,mensen die bij mij korting vragen ?daar pleur ik 10 % bovenop ga maar naar die winkel dan die het voor 50% minder doet.

                      ohja en stop eens met die achterlijke kut telefoontjes met die achterlijke vragen we hebben allemaal internet toch?

                      Comment


                        Re: Het einde van de growshops.



                        voor 5 cent kaartje 1ste rang alles willen maakt alleen de complete markt kapot.

                        ik ben bij de ene hoefsmid ook 10 euro goedkoper uit per paard maar dan lopen m'n paarden in no-time kreupel en moet ik de volgende keer evengoed opnieuw betalen of mijn paard nu kreupel is of niet.
                        dan betaal ik liever bij 'n goede hoefsmid die 10 euro meer met de garantie dat als hij slecht werk geleverd heeft hij het gratis netjes komt verbeteren.

                        zo betaal ik liever wat meer voor goede service en de garantie dat ik mijn spullen terug kan sturen als er iets aan scheelt als dat mij gezegd word: ja maar hij was goedkoop dus er is geen garantie op.
                        de grote jongens zijn straks weg dus de grote prijsverschillen zullen dan ook verdwijnen.
                        de kwartjes kwekers verdwijnen en de serieuze hobby kwekers en de criminele broodkwekers blijven over
                        de broodkweker zal wat duurder uit zijn voor zijn materialen net als de hobbykwekers.
                        maar de kwartjes kwekers die alles voor zo goed als gratis willen zullen helaas op de diverse marktplaatsen hun gerei bij elkaar moeten sprokkelen willen ze het nog voor de prijs kunnen krijgen die ze gewend zijn.

                        correct me if i'm wrong
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          Re: Het einde van de growshops.

                          Oeps wat een 'gewone opmerking' teweeg brengt

                          Comment


                            Re: Het einde van de growshops.

                            Wie voert er hier zijn gremlin na 12 uur???

                            Comment


                              Re: Het einde van de growshops.

                              ehh?? Prijzen overdreven hoog?? ik vind persoonlijk niet dat die prijzen zo hoog zijn

                              Comment


                                Re: Het einde van de growshops.

                                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                                Wie voert er hier zijn gremlin na 12 uur???


                                Comment

                                Bezig...
                                X