Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Faach Viechuur
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2015
    • 882

    #331
    Re: Het einde van de growshops.



    lol, zag hem nu pas
    Last edited by Faach Viechuur; 21 October 2015, 12:12.

    Comment

    • PotHead Sativa
      Banned
      • Jul 2015
      • 649

      #332
      Het einde van de growshops.



      Net zien staan ...


      Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

      Comment

      • roy
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 433

        #333
        Re: Het einde van de growshops.

        Zodra iemand een sterk vermoeden kan hebben dat de koper spullen gaat gebruiken voor professionele, bedrijfsmatige of grootschalige teelt, is hij strafbaar als de koop doorgaat.
        Ik lees hieruit dat de hobbyist niets te vrezen heeft.
        No Mercy Supply - No Mercy Shop

        Comment

        • PotHead Sativa
          Banned
          • Jul 2015
          • 649

          #334
          Re: Het einde van de growshops.

          Als het erdoor komt ...


          Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #335
            Re: Het einde van de growshops.

            Ik denk dat er staat dat de tuinwinkel niets te vrezen heeft als hij spullen verkoopt waarvan uit te sluiten is dat ze voor professionele, bedrijfsmatige of grootschalige teelt gebruikt gaan worden.
            Dus een zak hondebrokken is geen probleem, maar bij twee zakken grond valt het niet uit te sluiten (in theorie)

            * Nou heb ik eigenlijk nog nooit een plantje in hondebrokken gezet, maar mocht dat mogelijk zijn dan zijn hondebrokken ook verdacht.

            Ik heb het wetsartikel er niet bijgepakt, maar als er letterlijk staat "...zodra iemand een sterk vermoeden kan hebben dat de koper spullen gaat gebruiken voor professionele, bedrijfsmatige of grootschalige teelt, is hij strafbaar..." dan zit het nog een beetje anders, want hiermee vraagt men de koper te beoordelen en niet de spullen.

            Ik snap dat dat makkelijk is, als ik een dag in de plaatselijke growshop ga zitten pik ik de meeste broodkwekers er ook zo uit, op uiterlijk, maar ik weet niet of volgens de wet het uiterlijk van iemand een primaire
            reden mag zijn om de verkoop te weigeren ?

            Het zegt in ieder geval niets over de 'vervolgbaarheid' van de hobbyist volgens mij.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #336
              Re: Het einde van de growshops.

              Ik ontkiem wel s in doosje O.B. Zitten 32 stuks in, kunnen ze dan de appie ook sluiten?
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment

              • kanon
                Expert Grower
                420 MemberLucky Member
                • Sep 2015
                • 1387

                #337
                Re: Het einde van de growshops.

                word tijd dat we eens normaal gaan doen in Nederland en mensen als Rutte en Opstelten een dikke middelvinger gaan geven.
                sigpic
                LED there be light

                Comment

                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #338
                  Re: Het einde van de growshops.

                  Wie is Opstelten? leeft die nog?

                  Comment

                  • stiekel
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2011
                    • 224

                    #339
                    Re: Het einde van de growshops.

                    Gerard Adriaan (Ard) van der Steur. is nu de nieuwe opstelten kanon

                    Comment

                    • joremkrank
                      Cronic Grower
                      Lucky Member
                      • Oct 2015
                      • 3260

                      #340
                      Re: Het einde van de growshops.

                      Van de steur die ken ik goed,een gezaamelijke kennis van ons is aan blowen overleden.
                      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                      Comment

                      • Urban
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2008
                        • 4104

                        #341
                        Re: Het einde van de growshops.

                        Kolere nu ik dit lees ben ik ook bijna aan het overlijden.

                        Comment

                        • PotHead Sativa
                          Banned
                          • Jul 2015
                          • 649

                          #342
                          Re: Het einde van de growshops.

                          Steur en Adriaan ipv Bassie en Adriaan dan
                          Zal vast een zware OD geweest zijn dat ie had.


                          Cannabis Strain Testing 420 CST#420

                          Comment

                          • SpeesCees
                            Banned
                            • Mar 2012
                            • 56

                            #343
                            Re: Het einde van de growshops.

                            Mag ik hier bij opmerken dat zaad intussen ( 14-09-2016 ) nog steeds niet illegaal is.
                            Het kweken van zaad in Nederland is WEL illegaal.

                            SpeesCees

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #344
                              Re: Het einde van de growshops.

                              Het kweken van 4 of 5 zaadjes zolang het voor eigen gebruik of medicinaal is is toch niet illegaal?

                              Comment

                              • Stemma
                                Exquisite Grower
                                420 Member
                                • Mar 2014
                                • 7415

                                #345
                                Re: Het einde van de growshops.

                                Niet kweken uit zaad, maar kweken van zaad.... denk ik.....
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...