Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

    @Matthijs: Goede link. Bedankt.

    En ja: Het loopt hier vol met moraalridders. Tegen ze ingaan heeft geen enkele zin - zoals altijd met moraalridders. Misschien zou een bananen-pas daar iets aan kunnen veranderen.

    Comment


      #17
      Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

      Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
      Ik wacht nog steeds op het antwoord op de volgende vraag: "verklaar toch eens het pleonasme disrespectloos". Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? Trouwens, het woord "rede" had "reden" moeten luiden. Je zet je toch aardig te kakken als een onbenul, volgens mij. Ik neem je dat overigens niet kwalijk hoor, het verhoogt slechts de amusementwaarde van je reacties.
      Net zoals in andere reacties: Dat je een ongezonde fixatie betreffende taal hebt is nu wel duidelijk. Verder verval je enkel in persoonlijke aanvallen, wat natuurlijk meer zegt over jou dan over mij. Maar dat doe je maar via PM's, het draagt totaal niet bij aan het onderwerp.

      Comment


        #18
        Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

        Als je gewoon achteloos in het openbaar gaat zitten roken zonder een beetje op te letten op je omgeving dan ben je dom bezig en is het niet verwonderlijk dat plots de politie achter je staat.

        eigen schuld, alweer bijgeleerd hopelijk.

        grtn

        Comment


          #19
          Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

          @Stillborn: Xtreme is allergisch voor nieuwe leden op het forum. Zogauw je boven de 100 posts zit wordt 'ie poeslief, let maar op.

          Comment


            #20
            Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

            Ik rij geen meter snelweg zonder blow.
            Fileblowen is al helemaal verplicht anders trek ik de eerste beste voorkruipert uit de auto met alle gevolgen van dien. Blowen tijdens rocks gewoon, lekker chill en aan de snelheid uit eigen zin, geweldig!
            Muziekje dr bij en naar zeeland rijden is 3 dubbel feest!

            10 jaar rijden met zo'n 30.000 per jaar zonder ongelukken zegt mij genoeg..

            Het valt me overigens op dat je veel beter op je achteruitkijk spiegels let met een dikke tjaap in je klauwen..

            Smookse en vooral tijdens spitsuren graag!

            Comment


              #21
              Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

              Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
              Ik wacht nog steeds op het antwoord op de volgende vraag: "verklaar toch eens het pleonasme disrespectloos". Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? Trouwens, het woord "rede" had "reden" moeten luiden. Je zet je toch aardig te kakken als een onbenul, volgens mij. Ik neem je dat overigens niet kwalijk hoor, het verhoogt slechts de amusementwaarde van je reacties.
              Ik zal de amusementswaarde (oei, de s vergeten) nog wat verhogen Extreme. Doe maar een pamper aan, je gaat ook eens te kakken gezet worden. Want als iemand die zelf de kleinste fouten corrigeert "gemotiveerd" met een t schrijft dan wordt het pas echt geestig. Oh en een pleonasme is dat zeker niet. Dubbele negatie, contaminatie, stukje litotes mss? Niet gemakkelijk hoor, stijlfiguren correct herkennen.

              Comment


                #22
                Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                Jammer, stonen/drinken/pillen/snuiven/spuiten en autorijden horen niet samen wat mij betreft had je je roze papiertje in mogen leveren.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                  @Stillborn: Xtreme is allergisch voor nieuwe leden op het forum. Zogauw je boven de 100 posts zit wordt 'ie poeslief, let maar op.
                  Oh is dat het :/

                  Comment


                    #24
                    Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                    whoehahahaha wat een verhaal,

                    zeg maar vanaf de post hierboven tot helemaal naar het begin.

                    kut voor je rij ontzegging trouwens, en volgende keer niet meer zomaar geloven wat agentje zegt he.

                    lijkt mij geen indianenverhaal, meer iemand die eieren voor zijn geld kiest en de rijontzegging.

                    "met of zonder wettelijk vastgestelde waarden. hangend aan de verplichting van grondbeginsel. tevens
                    moet agent zijn beedigd met strafbaar feit. en is het proportionaliteits beginsel hierbij ook nog eens van toepassing"

                    ik hoef geen discussie maar heb zelf ooit gespeurd naar (onder andere) plantages (grootschalig bij leegstand en grote industrie + opslag )

                    dus agent was pokerface, wolffs16 eigenlijk "schaapps16" toch spijtig die machten der arm, arm der wet ???

                    @all who's angry

                    gasten echt even terug naar dat we elkaar nog lief vonden. ik heb net als veel blowers mijn blow nodig om
                    agressie problematiek (met name naar die mensen die bumperkleven, je vriendin hoer noemen, de buurvrouw schoferen, enz)
                    te overkomen. een blow werkt als narcoticum maar ook als psychidelum. geen directe irritaties. en meer focus om eigen keuze's
                    te maken zonder beinvloed te worden door wat dan ook.

                    o btw ik was diegene die iemand uit zijn auto trok. 3,5 km op mijn bumper, geschat zo'n 1,5 meter met 70 a 80 km/u.
                    1e rotonde auto stil, bestuurders kant had ie al dicht, personenkant toen ook, maar ik was sneller bij zijn achterklep.

                    ik zit nu in therapie en ben niet trots op mijn acties , maar de maatschappij werkt dit aardig in de hand en straffeloos.
                    ik zit nu met mijn ethiek te worstelen.

                    probeer elkaar te begrijpen. indianen verhalen zijn niet verhalen die niet per definitie zijn gebeurd, maar vaak iets aangedikt.
                    zal ook een reden voor zijn.

                    peace out.

                    Comment


                      #25
                      Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                      Je zal maar aan gereden worden door 1 of andere debiel die zo nodig een joint achter het stuur zit te roken
                      Feit is van een joint reageer je echt niet beter
                      Blowen en autorijden is voor sukkels neem je verantwoording als je blow of drink

                      Of blijf er met je klauwen van af als je er niet mee kan om gaan
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #26
                        Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                        http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...BTCpWCp1AzB9Yg

                        http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...MlZcWQig8Mp1nw

                        http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...1XWgf6zf-osJfQ

                        En de rest mag je zelf googlen, durf elke test met een niet blowert aan als het om autorijden gaat.

                        Vrouwen en make up tijdens ochtendspits, das pas een gevaar.

                        Comment


                          #27
                          Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                          Wat een links voel je je aan gevallen ofzo.
                          Ik blijf er bij je ben en sukkel als je zo nodig moet blowen achter het stuur .
                          Ik dacht dat iedereen volwassen was die een joint rook altans hier dan weet je zelf ook wel dat blowen en verkeer niet slim is .

                          Vrouwen en makup ... Pff kon je niks anders verzinnen.
                          Mannen die in hun neus pulken achter het stuur en geloof me dat zijn er veel
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #28
                            Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                            Doe het niet uit zelfbescherming.

                            Comment


                              #29
                              Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                              Nee Bella, jij vind iemand die blowt achter het stuur misschien een sukkel, dat is wat anders.
                              Mensen die geblowd hebben, rijden over het algemeen beter. Ik heb daar dus absoluut geen probleem mee. Ik vind het zelfs kortzichtig dat ondanks dat dit al meerdere keren onderzocht is en aangetoond, iemand nog steeds hetzelfde wordt behandeld als iemand die met alcohol op achter het stuur kruipt.

                              Comment


                                #30
                                Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                                BAM!

                                Comment

                                Bezig...
                                X