Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

    die is er toch al lang ? Laat een mogelijk stoned persoon een willekeurig verkiezingsprogramma lezen > als die niet binnen 3 minuten blauw ziet van het lachen is er geen drugs in het spel.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #47
      Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
      Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

      Comment


        #48
        Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

        Als er een verkeersongeval is geweest of iets ernstigs , en er is een vermoeden van blowen dan doen ze gewoon bloedtest hier in NL . Gebeurde 4 of 5 jaar geleden al , ze zijn wel bezig met speekseltesten geloof ik

        Comment


          #49
          Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

          dat geeft ons dan mooi een reden om de betreffende stadswachter in de bakkes te spugen bij aanhouding : "oh sorry ik dacht dat je even een speekseltestje wou uitvoeren"
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #50
            Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

            lol.....''moreweed'

            maar ik neem aan dat er weer uitvindingen gedaan worden zoals het manipuleren van je speeksel.

            iets eten waar thc in oplost.

            of iets drinken waar thc uit je mond verdwijnt?

            thc lost op in vet . iemand een leuk drankje

            Comment


              #51
              Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

              zodra iemand iets weet, posten ^^ bij de apotheker kan je drugstesten verkrijgen, deze zijn echter wel wat anders dan die van de politie.
              maar zo kan je zien of het werkt of niet,
              Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
              Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

              Comment


                #52
                Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                Blijf lekker thuis als je geblowed hebt, voor oom agent zou ik het niet doen er zijn meer mensen op het wegdek dan agenten.

                Comment


                  #53
                  Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                  Jongens jongens, wat een discussie.... De helft van jullie moraalridders zijn volgens mij een hoop leugenaars... Alsof jij je auto laat staan als je na een joint plots aan iets denkt dat je nog moest doen en niet binnen wandelafstand is.... Ik ken een hele hoop stoners... Ken een hele hoop telers, en tot de dag van vandaag moet ik de eerste blower die steevast nuchter rijd nog tegenkomen.

                  Zelfs als je net voor je gaat slapen een joint rookt en in slaap valt zal je s'morgens nog zo stoned als een garnaal zijn. Simpelweg omdat je bloedcirculatie omlaag gaat en het tijdens je slaap veeeeeeeeeel langer in je lichaam blijft zitten.

                  Over de speekseltest kan ik intussen een boek schrijven.

                  Ben ik op de baan met men vrouw en zij rijd. Ik ben lekker een blow aan het doen en ja hoor, zwaailichtjes. Netjes peukje in de bergplaats en met men voet 2 tufjes op de airspray. Stoppen, vrouwtje moet blazen, en aan de lolly lekken. POSITIEF, en ze had toen nog nooit geblowd, hoogstens al eens men rookkamertje binnen gekomen om iets te vragen of een babbeltje te doen. De agent vroeg of ik wat gedaan had want zij mocht niet verder rijden, ik zeg nee en wil achter het stuur plaats nemen, OW MENEER wat doe de nu, u maakt aanstalten tot sturen dus ik moet u ook laten blazen en likken... Beide negatief, en zeggen dat ik 30 minuten eerder nog zat te blowen. Ze gebruiken ze nog amper omdat de test NIET BETROUWBAAR is voor cannabis. 60% van de positief getesten met de lolly is bij bloedcontrole negatief. Tegenwoordig laten ze je er enkel aan likken bij vermoeden van hard drugs, want daar reageren ze wel positief op...

                  En voor zij die zeker willen zijn, voor je vertrekt 10 minuutjes mond spoelen met listerine, mogen ze je laten likken zoveel ze willen. Cannabis zal niet meer positief testen En dat weten ze zelf ondertussen ook
                  Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                  Comment


                    #54
                    Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                    zowiezo ben ik er al niet zo van dat iemand anders voor mij moet bepalen wanneer ik iets wel of niet kan doen... in dit geval autorijden, maar dat ter zijde..
                    Ik rij zelf al 12 jaar stoned, en heb er eigenlijk niet eens echt bij stil gestaan. ik heb nog nooit een ongeval, of botsing gehad. Ik ben juist relax in het verkeer.. geen stress, geen ruzie.. gewoon karren.
                    Wel ben ik ooit es 1x aangehouden op een parkeerplaats.. jointje draaiend.. toen maar gezegd dat ik m thuis op ging roken

                    straks mag je niet eens meer fietsen als je te veel kleurstoffen op heb... het wordt al lijper...
                    Last edited by shivaman; 28 August 2012, 00:11.
                    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                    (running)

                    Comment


                      #55
                      Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                      mm, ik rij dus gewoon mordicus NIET met wat voor dope dan ook achter de kiezen. Dat is inderdaad wel anders geweest, daar niet van. Maar inmiddels al heel wat jaartjes gewoon niet. Nu is dat ook erg makkelijk, want ik heb zelf geen auto. Als ik er een leen of huur ga ik er toch wat anders mee overweg dan ik met mn eigen zou doen. Maar dope & drive is voor mij gewoon een gepasseerd hoofdstuk
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #56
                        Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                        Drivers are rude,
                        Such attitudes,
                        But when I show my PIECE,
                        Complaints cease, Something's odd,
                        I feel like I'm God,
                        You stupid dumb-shit god-damn motherfucker!

                        Comment


                          #57
                          Ken t verhaal alleen mocht ik in een celletje op de ggd arts wachte met in me achterhoofd me rijbewijs net 2 maanden te hebben eindstand ingenomen emg cursus en 950 pleuro lappen jammer weer ..

                          P's

                          Bengel u 3ttertainment
                          'oempaloempa lientje haze' in tha makin

                          Comment


                            #58
                            Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                            Dit moet je niet als "jammer" zien, maar als een leermoment ervaren. Je krijgt je rijbewijs echt wel terug. Overigens weet ik niet of je net als bij een alcoholdelict, tijdens je proefperiode, tests moet ondergaan op het gebruik van cannabis. Bij alcohol-recidive moet dat namelijk wel: dan kunnen ze namelijk toetsen aan de hand van leverpuncties of haaranalyses of je in je proefperiode alcohol hebt genuttigd.

                            Comment


                              #59

                              Comment


                                #60
                                Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                                In Belgie mag je toch 3 gram bij je hebben? Hoe mogen ze dan je crusher enzo in beslag nemen!? Dieventuig, dat is het.

                                Comment

                                Bezig...
                                X