Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

    Het gaat er niet eens om of het wel of niet kan, het gaat er om of je er op aangekeken wordt als er wel iets gebeurd
    en dan hoeft het niet eens je eigen fout te zijn.
    Gewoon geen risico nemen, het is het niet waard.
    Zo heb je ook medicijnen die "gevaarlijk" zijn achter het stuur maar sommige gebruikers wil je niet in de auto zitten zonder dat ze die "gevaarlijke" dingen hebben ingenomen.

    Comment


      #32
      Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

      de manier en het gedrag tijdens rijden worden misschien beinvloed door drugs/medicijnen,
      maar de bestuurder regeerd.

      dat wil zeggen dat er mensen zijn die beter rijden met, naast mensen die rijden zonder.

      ik denk dat gedrag het meest bepalend is

      http://www.hebikietsgemist.nl/progra...nederland.html

      deze mensen waren allen nuchter toch??? of zouden ze iets in hun drankje doen voor de camera's gaan draaien???

      hier draait dan ook een welles nietes spelletje uit den top. sommige functioneren beter met medicatie.
      door de wettelijke bepalingen binnen ons gerechterlijk kader baseren velen een mening. toch nemen zij
      een stelling aan die vanuit moraal aangeboden word. niet door het visioneren van anders problemen en oplossingen.
      stress is nog steeds de grootste aanleiding van hufterig, onvolwassen, spelletjesgedrag op de weg.
      niet zo kortzichtig dus, begrijp elkaar dring niet je eigen gedachte op.

      aan een ieder die dus niet kan begrijpen waarom mensen sommige vormen van mediciatie hebben (dus ook wiet)
      als je een dag mijn gedachten mocht overnemen weet ik niet of je jezelf nog kunt geloven in je stelling.
      soms moet je een invloed hebben om niet erger te veroorzaken.
      Last edited by bramonius; 9 May 2012, 09:34.

      Comment


        #33
        Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

        Kan iemand mij vertellen hoe het is om nuchter in een auto te zitten?
        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

          Geen idee, iemand anders?

          Grtz.

          Comment


            #35
            Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

            Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton S View Post
            Zo heb je ook medicijnen die "gevaarlijk" zijn achter het stuur maar sommige gebruikers wil je niet in de auto zitten zonder dat ze die "gevaarlijke" dingen hebben ingenomen.
            ​fuck you, you fucking fuck

            Comment


              #36
              Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

              Ik ken meldingen op medicijnverpakkingen die dingen zeggen als: Dit geneesmiddel kan de rijvaardigheid ernstig beinvloeden. Pas op met bedienen van machines. Er staat zelfs op: pas op met spelen op straat.
              Dit gaat mijns inziens ook op voor wiet. Het kan de rijvaardigheid [al dan niet ernstig] beinvloeden.
              Wacht gewoon lekker tot je thuis bent.

              Dat je het nodig denkt te hebben om agressie in het verkeer tegen te gaan: blijf aub in z'n geheel weg van de weg.

              Comment


                #37
                Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                Het is goed dat er regels zijn, maar mensen gaan altijd heel verschillend op drank/drugs/medicijnen.
                Je kan nooit zwart wit zeggen dat voor mens groot of klein, oud of jong precies dezelfde promillages etc gelden.
                Toch moet er ergens een regel zijn om te kunnen handhaven.
                Er was eens onderzocht dat vermoeidheid een groter probleem was als alcohol achter het stuur.
                Zo ook kan een energiedrankje nog gevaarlijk zijn http://www.autoblog.nl/archive/2009/...hter-het-stuur

                Comment


                  #38
                  Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                  Uiteindelijk is het systeem van detectie in Belgie nog niet zo slecht. Als je er normaal uitziet en normaal doet is er weinig kans op een speekseltest...

                  Comment


                    #39
                    Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                    dan heb je behoorlijk mazzel gehad,

                    Comment


                      #40
                      Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                      ze pakken de (rij)bewijzen

                      Comment


                        #41
                        Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                        tja lastig hoor .
                        ligt meer aan de persoon hoe die er tegen kan .
                        ik heb stoned me rijbewijs gehaald mag ik het dan wel

                        Comment


                          #42
                          Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                          Echt he , ik heb ook zo,n 7 jaar in het beroepsgoederenvervoer gezeten op een grote truck altijd schadevrij gereden met me dagelijkse portie Ben veel meer gefocust en heb [bijna] geen last van medeweg gebruikers Ben een veel liever ventje als ik er 1 op heb . Weet ook dat dit geen combi is die vol te houden is dus ben inmiddels maar wat anders gaan doen .

                          Comment


                            #43
                            Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                            Ik blow al weet ik veel hoelang en ik ga echt geen rekening houden met of ik gerookt heb of niet.....gebeurd zelfs vaak genoeg dat ik
                            niks te doen hebt en een lekker stukkie ga cruisen met een dikke spliff of 2!
                            Leuk hoor dat ze al die regels bedenken wat wel en niet mag maar of je het er mee eens bent en je er aan houdt is een 2e:-p
                            Ik zeg geniet zolang het kan als iemand het niet bevalt hoor je dat dan wel!
                            Greetz en keep smokin
                            Ps: toch bedankt voor de waarschuwing maar ik heb zoooooooo'n vreselijke schijt aan de smeris dat ik er alleen maar om lach :-p

                            "je leeft maar 1 keer, just do it"
                            Last edited by Thurgood Jenkins; 24 August 2012, 10:01. Reden: typfoutjeeeeee
                            "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                            Comment


                              #44
                              Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                              ik maakte eens mee dat ik met wat vrienden had gesmoked en ik op een gegeven moment terug reed samen met 1 kameraad

                              het miste als een gek rond 1 uur snachts

                              op een gegeven moment kwam er een politie auto tegemoet rijden
                              oke dat kan.

                              iik rijd verder en bleek dat die cops zijn omgedraaid.

                              ik zag daar niks van want ik was al inmiddels bij een kruising met stop lichten

                              dit was al een 1km verder ongeveer

                              middels was ik ook de rotonde voorbij gereden niks in de gaten


                              tot ik op een punt kwam waar het iets minder miste en ik politie zwaailichten achter mij zag ( we waren net aan het blowen )
                              geen reden voor paniek . want ik dacht dan zitten ze dus al een tijd achter mij aan

                              bleek dat ik een kilometer met woute achter mij aan reed en ik kon dat niet zien en dus ben ik ook niet gestopt tot ik het wel zag
                              dus ik dacht ook nou als ze al zo lang achter me aan zitten kunnen we nu ook even snel die joint verstoppen en wat frisse lucht de auto in laten komen.

                              hun stopte stapten uit en kwamen met zn 2en met maglites naar ons toe, achterin had ik nog mijn laptop open en bloot leggen.


                              goedendag meneer waarom stopt u niet meteen voor zwaailichten ik zeg wat denk je zelf .. ( het was winter en het miste)
                              ik heb niks gezien

                              waarop hij meteen allerlei vragen stelde

                              volgens mij zijn jullie zo stoned als een garnaal.

                              ik zei ik ben helemaal NIET stoned hoe kom je daar nou bij.

                              en hun met maglites op de laptop schijnen ik zeg en wa is er allemaal achterin te zoeken je doet nou net of ik iets te verbergen heb.

                              ja die laptop van wie is die . ik zeg van mij

                              en er ligt wel heel erg veel shag op de grond.

                              ik zeg ja nou en. ik rook .

                              toen moest ik uit alchol controle doen (positief)

                              ja ik kan je nu niet verdenken van cannabis gebruik omdat dat hier niet kan testen..


                              hahaha nou ik lachte me eigen van binnen rot.. sukkels

                              Comment


                                #45
                                Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                                Ik hoop dat ze snel een simpele wiettest uitvinden.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X