Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

    volgens mij weten mag je in belgie ook geen wiet meer op zak hebben

    Comment


      #62
      speekseltest dingen en de bestuurder moest zijn mond open doen en zijn tong aan hem laten zien,steken

      En wat bleek dat een halve joint na 2 uur en na eten niets meer was te merken.Uiteindelijk heeft de motoragent mij toch luistert en weet voortaan dat mij broertje onze BoB is
      Dat speekseltest dingen heeft hij aan ons gegeven.


      Binnen 10 jaar regelmatig in het verkeerd gezeten geen schade geen ongeluk geen agressie gehad.
      ik heb zelfs 3 keer naar Turkije gereden met een joint in mijn asbak.
      Ik merk nu dat ik niet zonder cruisecontrol kan rijden.ook al heb ik cruisecontrol kan ik ook niet langer dan 1 uur 90km,p/U rijden.
      ik ben laatste tijd veel bang dat ik mijn rijbewijs kwijt kan geraken.
      ik probeer mijn zaken overdag te doen en als het donker is roken smoren noem maar op.
      en als ik overdag niet veel te doen hebt,dan smoor ik hele dag door en het is bijna onmogelijk dat ik mijn gsm opneemt of ergens naar toe gaat.eerlijk gezegd geen zien jullie weten het
      En als ik toch nog moet rijden dan smoor ik ff niet ik laat de ramen open en drink ik cola .
      Wat ik wel af en toe doe is onder weg naar mijn huis rijden met vol muziek aan 110 per uur.\

      ik geef advies,raad wat je ook maar noemt.
      Het is niet meer als vroeger lekker met mijn joint in mijn linker hand linker been naast je linker spiegel (automaat)
      Auto rijden zonder bang te zijn.

      Je mag proberen als je vandaag niet gepakt bent kant het wel morgen zijn.
      en als je stoned of high bent,is beter dat je geen auto rijt.

      Als je veel geld hebt en je hebt een baan/bedrijf naast je huis doe wat je ook maar wilt.
      Niet denken dat je slim bent of dat veel gelukt heb.
      je weet nooit wanneer die aankomt.

      1 persoon heeft zijn rijbewijs in belgie nog altijd niet terug gekregen,3 keer gepakt 2 keer onder invloed van drugs (cannabis)1 keer 1 kilo in bezit.

      1 (NL)vracht wagen chauffeur die bijna helemaal niet blowt wel af en toe een rizla blauw na gebruikt is hij aangehouden na zo een 2x trekje die persoon rook misschien een stukje wiet van (0.3 per week.
      Hij moest naar politie kantoor omdat zijn ogen rood was.
      Wat bleek dat het wel nog in zijn bloed zit en dat hij 800 euro boete moest betalen.
      Hij belde mij en vroeg wat hij kan doen is simpel rustig en kalm blijven koffie drinken en niet voor de snel weg jointje roken.
      Ze voerden ook controle in de cabine en hij rook niet veel het was ook de laatste joint of peuk van hem.

      Echt raar als ik hem was zouden ze mij op sluiten zonder pardon.

      Binnen 3 maanden moest hij nog iets verwachten of de boete groter wordt.
      Ik heb tot nu toe niets gehoord.800 euro was voldoende voor Duitsland denk ik.

      Comment


        #63
        Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

        In Belgie mag je toch 3 gram bij je hebben? Hoe mogen ze dan je crusher enzo in beslag nemen!? Dieventuig, dat is het.
        die 3 gram mogen bijhebben.. weet ik niet ( denk het niet hoor)
        maar van die crusher, ik zei ook dat je die bij iedere nachtwinkel kunt kopen, maar als antwoord kreeg ik : Er zitten resten van wiet in, dus is strafbaar...
        Zelfs de oogdruppels (Minhavez) werd ik vriendelijk "verplicht" om er "vrijwillig" afstand van te doen... hoe tegestrijdig is dat...

        Comment

        Bezig...
        X