Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kerkpas is zo gek nog niet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Kerkpas is zo gek nog niet!

    Korting op 420shop
    op de zondag nog wel!
    - Hangvolk (Zowel ouderen als jongeren)
    - Vervuiling van het straatbeeld (Veelal zwarte kleren, net gekleed, de huidige cultuur wordt niet uitgedragen)
    - Onnodig veel aanbellen ter verkondiging van het woord (in sommige gevallen vergelijkbaar met portiekplassen qua vervelende aanwezigheid)
    - Opmerkingen ter intimidatie ( Je bent een satanskind, duivelsgebroed, onchristelijk etc.)
    - Gigantische export, op het moment vooral naar Afrika. Ze pakken de zwakken het hardst. Rebellenleiders claimen door christenlijke god verkozen te zijn. Slavenarbeid is dus ook geen vies woord.
    - Kerktoeristen die ontzettend veel vragen, sandalen en witte sokken, fotocamera's dwz. het big brother effect, drukke aziaten.
    - Het levert alleenNu aan jou de vraag: Overlast moet overal even zwaar bestraft worden en verdient een gelijke aanpak. Daarom is de kerkpas een goed idee. Mee eens of niet? En waarom?

    Disclaimer:
    Dit verhaal heeft niets te maken met mijn geloofsvoorkeuren. Het gaat er niet om dat ik persoonlijk een hekel heb aan de meeste godsdiensten, maar om het principe 'overlastbestrijding moet op alle fronten gelijk gaan'dat is oud nieuws. Als je daar je gal over wilt spuien, doe dat dan aub ergens anders. Geenstijl, nu.nl, dumpert, facebook en twitter zijn daar betere platforms voor.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

    en als je dorp geen kerk heeft wat dan?schande dit voorstel

    Comment


      #3
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

        Weg met die vieze priestertjes!

        Comment


          #5
          Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

          Belachelijk imo...
          "- Onnodig veel aanbellen ter verkondiging van het woord" = dat is Jehova
          "- Seksuele overtredingen van de wet" => komt overal voor, niet enkel in de kerkgemeenschap.

          De bierpas was een ludieke actie, die nog enigszins duidelijk de idioterie van de wietpas wou aankaarten. Maar dit slaat nergens op, zoals de bibliotheekpas onlangs en die zever.. appels met peren vergelijken
          maar ik ben het wel eens met boris

          Comment


            #6
            Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

            Ik ben voor kerkpas. Heb je gelijk 80% van de pedofielen in een database.

            Comment


              #7
              Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

              Kerkpas vind ik een SLECHT idee.

              Als je een kerkpas invoert, dan zul je zien dat gelovigen massaal wegblijven uit de gedoogde kerken en illegale kerken gaan opzetten. Dan verdwijnt de grens tussen soft-religie en hard-religie, en verlies je iedere controle op religieuze discriminatie/mishandeling/hersenspoeling. Je kunt dan rekenen op Amerikaanse toestanden zoals met de Westboro Baptist Church.

              Ik kies voor voorlichting in plaats van criminalisering. Geef les op scholen over de gevaren van religie. Sluit kerken voor kinderen onder de 18. Pak de overlast keihard aan (parkeerproblemen, kerkklokken, deurbellers, kinderverkrachters) maar duw niet het hele verschijnsel ondergronds.

              Overigens is wiet en religie vergelijken inderdaad appels en peren vergelijken, want wiet is niet gevaarlijk en religie wel.

              Comment


                #8
                Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

                Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                Overigens is wiet en religie vergelijken inderdaad appels en peren vergelijken, want wiet is niet gevaarlijk en religie wel.
                ^^ Jalalalalalalalala, Allah uakbaaaaaaar..........kaboom
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                Comment


                  #9
                  Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

                  Nog even een aanvulling...

                  Ik vind de kerkpas op zich geen goed idee, maar de discussie erover wel. Misschien wordt het idee overgenomen door de gereformeerden met een katholieken-pas of door de katholieken met een gereformeerden-pas. Zinloos verbieden is hun pakkie-an, niet het mijne.

                  (Leuk weetje: De SGP was oorspronkelijk tegen het verbod op godslastering, omdat ze dan de Katholieke afgoden niet meer mochten beledigen. Erg leuke lezing van Boris van der Ham daarover:
                  http://www.youtube.com/watch?v=vC1t7gkQuWE)

                  Ik hoop op een lekkere ronde moddergooien tussen de religies onderling. Ikzelf zit lekker langs de zijlijn met popcorn en een jointje.

                  Comment


                    #10
                    Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

                    lol Blani, voor je weet krijg je dan van de illegale straatdealert naast een zakje wiet de vraag "heej, bijbeltje kopen?"
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

                      "- Onnodig veel aanbellen ter verkondiging van het woord" = dat is Jehova
                      Oh nee hoor! Dat is ook de hartstichting, het astmafonds - die verkondigen dan andere woorden natuurlijk - en ieder jaar een keer of vijf bellen er christenen aan (geen jehova's!) die even komen vertellen hoe fijn god is, en of ik op hun bijeenkomsten wil komen. Als ik ze vriendelijk de deur in het gezicht gooi, stoppen ze altijd even een flyertje door de brievenbus met daarop de titel 'Christelijke vereniging'.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

                        Beetje off-topic... Ik kwam net het volgende stukje tegen op
                        http://richarddawkins.net/articles/6...t-stereotyping
                        Premarital sex is dangerous and dirty—a gateway to decadence, depression, broken lives, and an early grave, especially for women.
                        Aangezien sex blijkbaar net zo gevaarlijk is als wiet (in de ogen van homo ignoramus) zou een sexpas goed zijn voor ons land. Ik zat wat verder te denken over zo'n sexpas, met geboortebewijzen, inschrijven bij maximaal 1 shop voor minimaal een jaar... maar zo'n sexpas hebben we allang. Het heet "huwelijk" en wordt op grote schaal genegeerd, net als we gaan doen met de wietpas.

                        Comment


                          #13
                          Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

                          Kost alleen factor 8 keer zo veel. Duur grapje!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

                            Zo'n kerkpas zou ook een mooie preventie zijn tegen priesters die kleine kindjes misbruiken.
                            Want ook hier geldt; alleen personen van 18 jaar en ouder komen in aanmerking voor de kerkpas, en jonger niet
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                            Comment


                              #15
                              Re: Kerkpas is zo gek nog niet!

                              Kerken ... zijn dat niet die gebouwen waar tegenwoordig dancings in huizen?

                              Comment

                              Bezig...
                              X