Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet mee op vakantie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenland: Wiet mee op vakantie?

    Korting op 420shop
    Beste leden,

    Ik ben druk bezig met mijn vakantie plannen, ik ga naar de westkust in Frankrijk van de zomer en ik wou graag een blowtje mee nemen. Ik heb namelijk gehoord dat daar alle hash gemixt is met rotzooi ofzo? Klopt dit?

    Nu vroeg ik me dus af als ik gepakt word.. Wat dan?

    Ik neem toch wel wat meer mee dan 5gram ik denk zeker 40 gram ofzo

    Hebben jullie nog tips?
    Ik had gelezen dat als je bijvoorbeeld geen lange vloei mee neemt en grinder enzo dat ze dan geen bewijs hebben dat je het gebruikt maar dat lijkt me juist niet slim want dat betekent dat je het zou gaan verkopen

    Mvg,

    Fatty

    #2
    Re: Wiet mee op vakantie?

    Met de wagen of vliegtuig?

    mobile message

    Comment


      #3
      Re: Wiet mee op vakantie?

      40 Gram mee nemen en dan wil je van ons tips

      NIET DOEN
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Wiet mee op vakantie?

        tja, als je t echt wil dan zijn er altijd trucjes voor. Als je het niet meeneemt ben je altijd save en kun je het ook niet verliezen.

        Als je het wel meeneemt kun je de wiet in een beker doen en daar kaarsvet overheen druppelen. zorg dat die weer in de originele verpakking komt alsof die niet geopend is.

        Zelf nooit gebruikt deze manier maar het lijkt me vrij veilig.

        Comment


          #5
          Re: Wiet mee op vakantie?

          Da's lache, als je daar met 40 gram gepakt wordt, mag je een jaartje de cel in.
          't Is niet alleen even over de grens rijden, je loopt er elke dag risico mee.
          Gewoon daar kopen, of niet blowen, dan heb je minder stress, 't is tenslotte vakantie eh ..

          Hier is ook zo'n topic.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Wiet mee op vakantie?

            hoelang ga je?
            als je maar 10 dagjes gaat heb je toch geen 40gr nodig?
            en anders kan je het in geurdichte zakken stoppen en verstoppen bij je reservewiel ofzo
            #puffpuffpasstuesday

            Cannatuin '13

            Comment


              #7
              Re: Wiet mee op vakantie?

              Je kunt het altijd proberen heb zelf altijd zonder problemen wiet meegenomen naar italie

              word je gepakt moet je ook niet klagen als je op de blaren moet zitten.

              wat je ook doet denk er goed overna

              groeten

              Comment


                #8
                Re: Wiet mee op vakantie?

                En die blaren ga je krijgen in buitenland in gevangenis voor 40 gram wiet
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet mee op vakantie?

                  Oorspronkelijk geplaatst door wittewiet View Post
                  Je kunt het altijd proberen heb zelf altijd zonder problemen wiet meegenomen naar italie
                  Nah, ik ben een keer tot op het bot gestript door de Italiaanse douane. Ik had niks bij me behalve m'n tent een paar onderbroeken en een Nederlands paspoort.
                  Tegenover me in de trein zat een Italiaan wel zo ontiegelijk hard te gaan maar eh, die lieten ze met rust.

                  Het is dus ook een beetje geluk hebben.

                  Maar wat er hier al gezegd wordt, als je het doet doe het goed en niet janken als je pakken.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet mee op vakantie?

                    Vooral die hoeveelheid zeg....neem dan 5 gr mee ofzo

                    mobile message

                    Comment


                      #11
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet mee op vakantie?

                        Bedankt voor de tips, ik ga met 3 vrienden van mij 3 weken daar naar toe en daarna gaan we misschien nog verder reizen.
                        Ik moet er even over na denken hoe ik het ga doen..

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet mee op vakantie?

                          Blijf 3 maanden en neem wat af zaadjes mee..

                          mobile message

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet mee op vakantie?

                            Haha Ja kan ook, maar nee ik ga niet kweken daar joh, daar is het volgends mij veel te droog

                            Ik wil alleen maar wat te roken mee nemen, maar ik was benieuwd naar de straffen

                            Comment


                              #15
                              Re: Wiet mee op vakantie?

                              Genoeg om je toekomst om zeep te helpen, ga daar maar vanuit. Buitenland is geen Nederland, hier is een tijdje cel gewoon vakantie. Maar buiten nederland ga je nat, zit je lang, en zijn er een hele rits uitdagingen om elke dag en nacht het hoofd te bieden voor een jong gastje. If you can't do the time, don't do the crime.

                              Als je al weet waar je naartoe gaat, stuur dan wat met de post ofzo. Als vriendenclubje loop je namelijk al in het oog, men verwacht al meer dan bv bij een stelletje op romantische reis voor 2.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X