Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

      kijk jij bent een stuk stront als je zo denkt, je wilt dan ook bedoelen dat wij belgen niet het recht hebben om in nederland, frankrijk of zelfs marokko te gaan wonen als wij daar zin in zouden hebben?
      als een bende marokkanen op straat lastig wilt doen denk ik ook soms van klote makakke, maar als ik dan denk hoeveel slimme marokkanen ik ken die universiteit studeren, nooit iets misgedaan hebben en veel braver als mijzelf zijn vind ik dat enorm droevig voor die groep goeie mannen
      of moeten die er dan maar mee slachtoffer van worden?
      meeste mensen die op vb stemmen hebben schrik van buitenlanders, ik ben het ook beu dat zoveel van die mannen meelopers zijn en stoer wille doen op straat, wel ik zeg u laat zien waar het op staat en ze valle u ni lastig

      meeste mense die op vb stemmen denken ook blindelings jaja al dat kutvolk weg!!! zonder nog maar iets over hun standpunten af te weten.
      vb heeft alleen zieke ideeen zoals bv een avondklok opzetten enz., denk aan u kinderen!

      een bende skinheads is veel gevaarlijker als een bende migranten
      vb is een bende skinheads om het zo te zeggen

      en als filipje aan de macht komt verhuis ik wel naar tilburg ofzo:p

      ...Belg

      Comment


        Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

        Een schreeuwerd op het net, hou het AUB wat deftig!!!

        [ATTENTIE]Wees lief voor elkaar.[/ATTENTIE]

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

          zet de graens maar eens toe ze tis genoeg, dus geef mij maar VLAAMS BELANG

          Comment


            Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

            Ik weet echt niet op wat te stemmen, groen, ja belangrijk voor de toekomst groene energie enzovoort maar ik dacht dat die zo niets doen tegen migranten enzo. vlaams belang doet daar dan wel weer iets tegen maar die zijn dan zo extreem. voor de rest weet ik niet waarvoor de andere partijen staan. is er soms iemand die op het internet een kort overzicht weet staan wat de doelstellingen zijn van alle partijen? bij voorbaat dank.

            gtzz

            Comment


              Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

              Ik weet niet of er een site is met alle belangen van alle partijen, tenzij je elke partijsite afgaat. Wat ik je wel kan aanraden als je volledig geen idee hebt op wie te stemmen is de stemtest te doen op www.destandaard.be

              Comment


                Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

                Oorspronkelijk geplaatst door gizmoo View Post
                zet de graens maar eens toe ze tis genoeg, dus geef mij maar VLAAMS BELANG
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment


                  Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

                  ongeldig stemmen , teken een afbeeldingske op u stemformulier en het is ongeldig en ga na niemand.

                  Comment


                    Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

                    Nee, dan word het gewoon als een blanco stem aanzien, maar ja, het was electronisch, toch maar op De Decker gestemd.
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment


                      Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

                      euh nee dazed blanco stemmen en ongeldig stemmen word niets mee gedaan.

                      ik heb een artikel gevonden waar ik uit kan opmaken dat er met de blanco als de ongeldige stemmen niets gedaan word:

                      Blanco stemmen zelfde als ongeldig

                      Wie ook op 7 juni nog geen geliefkoosde partij heeft, kan natuurlijk nog altijd blanco stemmen. Dat doet u door uw stemformulier oningevuld in de urne te steken.
                      Wie elektronisch stemt, kan een speciaal daartoe voorbestemd vakje 'blanco' aanstippen. Ongeldig stemmen, door bijvoorbeeld een tekeningetje te maken op uw stemformulier, kan alleen wie nog met papier en potlood stemt. Elektronische kiezers moeten tevreden zijn met de blanco-toets. Of ze moeten hun elektronische stemkaart bewust beschadigen, een iets drastischer ingreep. Blanco en ongeldige stemmen worden niet meegeteld bij de verdeling van de parlementszetels. Doorgaans bedraagt het aantal blanco-stemmers tussen 5 en 8 procent. (


                      bron:
                      http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GDE2APE05


                      gtzz
                      Last edited by janleuri; 7 June 2009, 16:52.

                      Comment


                        Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

                        WTF, en mij hebben ze wijsgemaakt dat de stem gewoon bij de meerderheid word gevoegd, goe da'k het weet, merci, anders had ik misschien toch beter blanco gestemd, want ik weet het echt nie meer op wie je tegenwoordig nog moet gaan stemmen.
                        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                        Comment


                          Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

                          De resultaten al bekeken jongens??

                          Ziet er weer leuk uit...

                          Wat gaan ze daar nu weer voor regering uit samenmetselen?? Ze zijn er weer maar eens nog niet uit hoor.

                          Comment


                            Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

                            Wie er in zetelt doet er mij feitelijk niet toe, dat ze gewoon voor 1 keer uitvoeren wat in het belang is van het Belgische/Vlaamse volk, dan kunnen we enkel nog maar vooruit gaan (of dat nu in 1ste versnelling of 6de versnelling is doet er niet toe). Kwestie van niet weer in dat geleuter van de afgelopen jaren verzeild te geraken...

                            Comment


                              Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

                              oranje-geel

                              vind ik nog mooie kleurtjes hoor ...
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X