Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Vdb View Post
    ff een anekdote,
    enkele jaren terug liep ik met men hond(jack russel) in de duinen, mooi weer, jointje, geen mensen of toch niet veel. Opeens begint men hond te blaffen naar een persoon die dichterbij komt,begint die vent daar van zen kloten te maken dat ik men hond moet vast leggen en dat hij klacht zal indienen en maar brullen en blazen. Riep men hond(je) bij me en aaide hem over het hoofdje met de woorden "brave jongen", gaf de persoon men middelvinger en wandelde de andere richting uit.
    Rara wie was deze brulaap? idd JM Dedecker
    Leuke anekdote, maar zo zal het wel worden als die zijn zin krijgt. Dan komen we in een soort politiestaat terecht waar niks door de vingers gezien wordt. Krijgt ge voor het kleinste misdrijf een strafblad (lees, ook wiet kweken dus) En op zo'n beleid krijgt ge de gekende reacties.
    En dan was ek het openblijven van de kerncentrales nog vergeten.

    Comment


      #62
      Weer wat dagen geleden dat ik deze poll nog eens bekijk en ik zie dat VB het heel goed doet . Misschien niet echt te verwachten maar ik denk dat het meer een stem is voor die partij als een soort 'anti-wat-er-nu-allemaal-aan-het-gebeuren-is-stem'. Tijd voor wat minder bullshit zou ik zo zeggen en dat er nu maar eens iemand opstaat die geen politieker speelt voor zijne eigen zak maar voor z'n volk...

      Comment


        #63
        indeed jona. als het nu verkiezingen waren; ging de politiek op zijn kop staan;

        maar de regering dat nu aan de macht is zijn bang het zijn lafaards.
        daarom weer een nieuwe flut regering en geen verkiezingen.
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew View Post
          maar de regering dat nu aan de macht is zijn bang het zijn lafaards.
          Ik daag u uit, staaf uw antwoord eens gestructureerd met feiten.

          Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
          Tijd voor wat minder bullshit zou ik zo zeggen en dat er nu maar eens iemand opstaat die geen politieker speelt voor zijne eigen zak maar voor z'n volk...
          Type Tatcher, da hebben wij hier ni. En die is uiteindelijk ook ten onder gegaan.
          Last edited by beowulf; 4 January 2009, 19:03.

          Comment


            #65

            Comment


              #66
              Ik denk da van rompuy zowiezo al een pak beter zal zijn dan leterme (hoewel ik die wel een stuk stijver vind dan leterme)

              grtz

              ps: iemand die weet wat de programmapunten zijn van de vlaamse progressieven? Kben wel geinteresseerd in die partij

              Comment


                #67
                Kwe ni, Van Rompuy moest overtuigd worden door de koning. Hij had op voorhand gezegd geen premier te willen worden. We zullen wel zien he, em krijgt al tot juni de kans.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
                  Ik denk da van rompuy zowiezo al een pak beter zal zijn dan leterme (hoewel ik die wel een stuk stijver vind dan leterme)

                  grtz

                  ps: iemand die weet wat de programmapunten zijn van de vlaamse progressieven? Kben wel geinteresseerd in die partij
                  http://www.vlaamsprogressieven.be/programma/

                  Comment


                    #69
                    Zoveel Vlaams Belang stemmers?
                    Denk toch 2 keer na mannen voor je op zo'n partij gaat stemmen!!
                    Die zijn trouwens radicaal tegen elke vorm van drugs, ik dacht dat de meesten hier toch wel wat meer open-minded waren dan dat....

                    Politiek is geen spelletje, als je ergens je stem voor geeft kan dat grote gevolgen hebben, zoek eerst eens GOED uit waar een partij allemaal voor staat, weeg de voor en nadelen af, en stem dan pas!

                    Als je vrijheid je lief is, stem dan toch niet op een bende facisten


                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    Leuke anekdote, maar zo zal het wel worden als die zijn zin krijgt. Dan komen we in een soort politiestaat terecht waar niks door de vingers gezien wordt. Krijgt ge voor het kleinste misdrijf een strafblad (lees, ook wiet kweken dus) En op zo'n beleid krijgt ge de gekende reacties.
                    En dan was ek het openblijven van de kerncentrales nog vergeten.
                    Last edited by DaZeD; 5 January 2009, 11:00.
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment


                      #70
                      Misschien niet echt te verwachten maar ik denk dat het meer een stem is voor die partij als een soort 'anti-wat-er-nu-allemaal-aan-het-gebeuren-is-stem'.
                      Denk dat het wel duidelijk is?

                      Comment


                        #71

                        moeten we dan op de linksen stemmen, en ons kloten gaan afdraaien en ons geld afgeven aan al die gasten die geen goeste hebben om te gaan werken,

                        of mijn zuurverdiend loon afgeven aan de buitenlanders die eens denken dat het hier wel wat beter is? Ik weiger daarvoor mijn zak af te draaien en dat wel tot mijn 65e.
                        sigpic

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door AlwaysStoned View Post
                          moeten we dan op de linksen stemmen, en ons kloten gaan afdraaien en ons geld afgeven aan al die gasten die geen goeste hebben om te gaan werken,

                          of mijn zuurverdiend loon afgeven aan de buitenlanders die eens denken dat het hier wel wat beter is? Ik weiger daarvoor mijn zak af te draaien en dat wel tot mijn 65e.
                          Zucht. Het vb graaft ne kuil, legt er wa takjes over en gij trapt er met uw ogen open in...

                          Ge zou da topic hier idd gewoon beter sluiten want da blijft ni goe gaan. Onder studenten kunt ge over politiek klappen en 'den hoop die hun kloten afdraaien voor hun zuurverdiende loon' die kan da onder hun ook. Maar zet die 2 bij elkaar en ge krijgt sowieso ambras. Getuige het feit da'k al 20 keer dit bericht heb moeten editen en het zo beschaafd hoop te houden. No offence.

                          Comment


                            #73
                            Nee natuurlijk nie, ik weet wel dat het VB er hier en daar wel een paar "degelijke" punten op nahoudt.

                            Maar er moet toch iets van een "gulden middenweg" zijn?
                            Vanden eerste keer op't Blok gaan stemmen is ook nie goed e, die zijn dan radicaal rechts, ook radicaal tegen drugs, daar ga ik dan nie op gaan stemmen e.

                            Ik zie ook wel de problematiek, en ik heb ook wel al ambras gehad met alochtonen, en ik kan er ook niet tegen hoe ze sommige buurten gewoon laten verloederen, en hoe scheef sommigen hun mentaliteit is, maar da gaat Blok echt nie kunnen oplossen hoor!
                            Ik ken trouwens redelijk wat allochtonen die niet aan het "stereotype" voldoen, moet ik dan op een zwaar racistische partij gaan stemmen en ze allemaal over dezelfde kam scheren?

                            Hun negatieve kanten wegen te veel op tegen de positieve.

                            Ti's gelijk Beowolf net zei, t'zijn simpelweg trucken om stemmen te ronselen.
                            Last edited by DaZeD; 5 January 2009, 15:31.
                            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                              Zucht. Het vb graaft ne kuil, legt er wa takjes over en gij trapt er met uw ogen open in...

                              Ge zou da topic hier idd gewoon beter sluiten want da blijft ni goe gaan. Onder studenten kunt ge over politiek klappen en 'den hoop die hun kloten afdraaien voor hun zuurverdiende loon' die kan da onder hun ook. Maar zet die 2 bij elkaar en ge krijgt sowieso ambras. Getuige het feit da'k al 20 keer dit bericht heb moeten editen en het zo beschaafd hoop te houden. No offence.
                              Last edited by AlwaysStoned; 5 January 2009, 15:49.
                              sigpic

                              Comment


                                #75
                                Allemaal waar wat je zegt!
                                Maar vooral da laatste regeltje is eigenlijk toch een reden om al niet voor't Blok te stemmen?

                                Allez ja, politiek is zowiezo een gevoelig onderwerp, maar een gezonde discusie zou moet kunnen.

                                Ik dacht dat De Decker toch redelijk interessante ideeen had omterent de genoemde problemen, in ieder geval toch over wat er met ons belastingsgeld zou moeten gebeuren, want daar moet inderdaad iets mee gebeuren.
                                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                                Comment

                                Bezig...
                                X