Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
    Allemaal waar wat je zegt!
    Verre van, maar kga geen moeite meer doen om da te weerleggen want da helpt toch ni. Kvraag ni van een mening te veranderen maar bronnen checken zou al veel zijn...

    Comment


      #77
      U bedoeld?
      Bronnen checken, mening veranderen?

      Waarom?
      Ik stem van mijn leven nie op't Vlaams Belang...
      En aan AlwaysStoned zijn laatste bericht te zien hij ook niet?

      Persoonlijk vind ik dat De Decker de beste standpunten heeft.

      En voorwa geen moeite meer doen?
      Als je A zegt moet je B zeggen ook toch?
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Verre van, maar kga geen moeite meer doen om da te weerleggen want da helpt toch ni. Kvraag ni van een mening te veranderen maar bronnen checken zou al veel zijn...
        sigpic

        Comment


          #79

          Comment


            #80
            Dus erges in de turkse/russische/marrokaanse wetgeving staat dat ge wordt opgesloten als ge er nog maar aan denkt van keet te schoppen. Lijkt mij heel onwaarschijnlijk.
            Hetzelfde met dat wiet kweken/ iemand doodrijden onder invloed. Kzou wel ne keer de 2 vonnissen willen inkijken. Wiet kweken voor persoonlijk gebruik wordt zelfs gedoogd op dit moment. Laat staan da je een hogere boete en celstraf gaat krijgen dan wanneer je iemand onder invloed doodrijdt.
            En dan dat maar 200 euro meer verdienen dan iemand die voor de tv ligt, de minimum werkloosheidsuitkering bedraagt 552 euro. Wilt ge het maximum van 1025 krijgen dan hebt ge da ni verdiend door gans uw leven voor den tv te liggen.

            @ jona: als ge werk wilt vinden dan vindt ge wsl wel werk ja. Maar ge kunt op oude leeftijd ontslaan worden, niemand die u op die moment nog in dienst gaat nemen. Pa van ne maat had de keuze, ofwel mee verhuizen naar het buitenland ofwel ontslaan worden. Hij koos voor zen gezin en kan nu idd voor den tv liggen. Die mens zijn goed recht en een geluk dat ie kan rekenen op dat sociaal vangnet.
            En stel, ik studeer af aan de kul in eendert wa richting en vind ni direct werk, kan gebeuren. Wie gaat er mij dan verplichten om werk tegen men zin te doen waar ik niet voor opgeleid ben? Daar gaan dan wel minstens 4 jaar keihard studeren aan vooraf, awel dan vind ik da ge wel efkes recht hebt om te profiteren van het systeem.

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Dus erges in de turkse/russische/marrokaanse wetgeving staat dat ge wordt opgesloten als ge er nog maar aan denkt van keet te schoppen. Lijkt mij heel onwaarschijnlijk.
              Hetzelfde met dat wiet kweken/ iemand doodrijden onder invloed. Kzou wel ne keer de 2 vonnissen willen inkijken. Wiet kweken voor persoonlijk gebruik wordt zelfs gedoogd op dit moment. Laat staan da je een hogere boete en celstraf gaat krijgen dan wanneer je iemand onder invloed doodrijdt.
              En dan dat maar 200 euro meer verdienen dan iemand die voor de tv ligt, de minimum werkloosheidsuitkering bedraagt 552 euro. Wilt ge het maximum van 1025 krijgen dan hebt ge da ni verdiend door gans uw leven voor den tv te liggen.

              @ jona: als ge werk wilt vinden dan vindt ge wsl wel werk ja. Maar ge kunt op oude leeftijd ontslaan worden, niemand die u op die moment nog in dienst gaat nemen. Pa van ne maat had de keuze, ofwel mee verhuizen naar het buitenland ofwel ontslaan worden. Hij koos voor zen gezin en kan nu idd voor den tv liggen. Die mens zijn goed recht en een geluk dat ie kan rekenen op dat sociaal vangnet.
              En stel, ik studeer af aan de kul in eendert wa richting en vind ni direct werk, kan gebeuren. Wie gaat er mij dan verplichten om werk tegen men zin te doen waar ik niet voor opgeleid ben? Daar gaan dan wel minstens 4 jaar keihard studeren aan vooraf, awel dan vind ik da ge wel efkes recht hebt om te profiteren van het systeem.
              LOL, bij het eerste getal dat ik check krijg ik een werkloosheidsuitkering van 1144,00
              Last edited by AlwaysStoned; 6 January 2009, 10:01.
              sigpic

              Comment


                #82
                Ik haal mijn cijfers van de site van de vdab.
                En voor vissen met 3 hengels ipv 2 kunt ge ook veroordeeld worden tot 3 jaar voorwaardelijk en een boete die oploopt tot in de duizenden euro's. Das het punt nie, want in de praktijk gebeurt da nooit. Zo vergelijkt ge appelen me peren en das al wat ek er nog over zeg/lees.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                  Pa van ne maat had de keuze, ofwel mee verhuizen naar het buitenland ofwel ontslaan worden. Hij koos voor zen gezin en kan nu idd voor den tv liggen. Die mens zijn goed recht en een geluk dat ie kan rekenen op dat sociaal vangnet.
                  Hij heeft al zijn bijdrage geleverd qua belastingen, hij heeft het verdiend van er te kunnen van genieten. Ik geef absoluut geen commentaar op mensen die al gewerkt hebben. Heb het eigenlijk meer op de mensen die hier 'arriveren' en rechtstreeks aan de dop gaan...
                  En stel, ik studeer af aan de kul in eendert wa richting en vind ni direct werk, kan gebeuren. Wie gaat er mij dan verplichten om werk tegen men zin te doen waar ik niet voor opgeleid ben? Daar gaan dan wel minstens 4 jaar keihard studeren aan vooraf, awel dan vind ik da ge wel efkes recht hebt om te profiteren van het systeem.
                  Bij mijn vader werkte er een leerkracht van opleiding
                  Dus er is zeker nog hoop voor de vader van uw maat, als ie nog wil tenminste.
                  Het mankeert hem misschien aan dat laatste deel na de komma...
                  Last edited by Jona; 6 January 2009, 21:25.

                  Comment


                    #84
                    De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                    Belgium and The Netherlands stood as one...

                    Mother Europe born from your womb
                    Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                    Comment


                      #85

                      Comment


                        #86
                        Ik merk dat er veel mensen stemmen op groen.Dit zal ongetwijfeld samenhangen met het feit dat ze hopen op een legalisering.Maar kijk eens verder...Denk je nu echt dat ze het kweken gaan legaliseren???Het blijft in de ogen van de staat een winstgevende bezigheid waar zijzelf niets op zullen kunnen verdienen (lees:op kunnen belasten) nog andere punten van groen zijn dat ze bv vaste motorcrosscircuits en dergelijke willen verminderen voor de natuur (er zijn nu al amper circuits in Belgie)daardoor gaan de motorcrossers genoodzaakt zijn hun hobby in het buitenland te gaan beoefenen of overgaan tot wildcrossen (wat de natuur wel schade toebrengt) waar is de logica??In mijn ogen is groen een dromerige hippie beweging gericht op studenten die de legalisering,dewelke zo nooit zullen kunnen realiseren,gebruikt voor jonge al dan niet naieve extra stemmen(met alle respect voor hun aanhangers)We leven nu eenmaal niet in Utophia.Belgie is en blijft een apenland...Over het Vlaams Belang ga ik al helemaal zwijgen,aan zulke mensen wil ik nog geen letter verspillen.
                        VIVA LA REVOLUTION!!!!
                        Peace Out
                        One Love

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door StevOOOhh View Post
                          aan zulke mensen wil ik nog geen letter verspillen.
                          Vooroordelen noemen ze dat... Heeft 'racisme' z'n wortels in

                          Comment


                            #88
                            Respect voor iedereen

                            Noem het hoe je wil.Ik kan met iedereen om.Mensen met vooroordelen oordelen nog voor ze zichzelf willen/kunnen openstellen voor de normen,waarden,etc van andersgezindenden.Maar in dit geval kan je hun punten klaar en duidelijk op een rijtje zien waardoor je al geen vooroordelen meer kan hebben.Je weet wie ze zijn en waar ze achter staan dus kan je enkel nog je eigen mening geven/hebben.Ik sta niet achter hun punten.Het is een vrij recht om voor jezelf uit te maken als je met hun wil om gaan of niet dat heeft niets te maken met vooroordelen.Als je bv ergens een knap vrouwtje/ventje ziet maar je denkt dat ze niet goed kan kussen (wil het beleefd houden )ook al ken je ze nog niet,is dat een vooroordeel.Ben je dan automatisch een "racist"?Ik analyseer een partij op meerdere punten en niet op 1 algemeen geweten punt.Dus waarom hoor ik enkel het argument "racisme"?
                            Peace Out
                            De wereld is van iedereen.

                            Comment


                              #89
                              Haha, daar heb je me effe verkeerd verstaan. Zat hem in het feit dat je 'vooroordelig' overkwam, waar toevallig racisme wel z'n grondvesten in heeft. Dat gelinkt aan het feit dat je openlijk je afkeer voor de partij 'Vlaams Belang' uitdrukt vond ik op zich wel grappig .

                              En jazeker, iedereen moet zijn mening hebben over alles, volledig mee eens.
                              Waarom hoor je 'enkel' het argument racisme? Omdat deze jongen effe te lui is om bladzijden vol te typen en het gewoon raak wilde houden .
                              Maar tot slot: Je denkt dat Vb'ers dus nooit wiet zouden kweken? (ik denk dat het een verkeerde opvatting zou zijn want ik ken wel wat VB'ers in hart en nieren die zouden sterven voor hun plantje hoor ).

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                                Maar tot slot: Je denkt dat Vb'ers dus nooit wiet zouden kweken? (ik denk dat het een verkeerde opvatting zou zijn want ik ken wel wat VB'ers in hart en nieren die zouden sterven voor hun plantje hoor ).
                                Vinde da zelf dan ni wa hypocriet? Want das toch een schoolvoorbeeld in mijn ogen. 't zijn geen klein letters uit hun programma.

                                Comment

                                Bezig...
                                X