Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fake drugshond nog iemand ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: fake drugshond nog iemand ?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: fake drugshond nog iemand ?

    Strijkzakken ftw!
    Mooi avontuur, geluk dat je er zo makkelijk vanaf kwam.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: fake drugshond nog iemand ?

      Ja lol das geen geld vr zo een zakje, heb een vacuum machine opt werk . Wiet in cassette doos en vacuumtrekken die handel

      Comment


        #4
        Re: fake drugshond nog iemand ?

        Peper voortaan erin doen apart

        Comment


          #5
          Re: fake drugshond nog iemand ?

          of een ui in stukjes snijden; in grotere zak en dan zakje weed er bij
          grtzz..

          Comment


            #6
            Re: fake drugshond nog iemand ?

            Die strijkzakken zijn daar voor gemaakt, die knip je op maat, en de randen strijk je dicht met een strijkijzer. Komt geen geur doorheen.
            Wel zorgen dat je de zak niet met wiethanden beetpakt tijdens het vullen eh..

            btw. Als die hond als een malle gaat staan niezen trekken ze je kofferbak ook leeg.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: fake drugshond nog iemand ?

              Alle truukjes zijnde peper, dode vos, ui enz... werken niet.
              Strijkzakken zijn het enige middel dat doeltreffend werkt.

              Hou er wel rekening mee dat deze voorzichtig moeten gevuld worden.
              Een residu die bv. door aanraking aan de buitenkant blijft kleven zal die behaarde keffer ook doen verwateren.

              Ontopic:
              Precies veel geluk gehad daar in Frankrijk.
              Mochtten ze de resterende 70 gram gevonden hebben ging je reisje waarschijnlijk wel in het water gevallen zijn.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                #8
                Re: fake drugshond nog iemand ?

                Doet me denken aan een van de beroemdste paarden ter wereld. In bepaalde kringen dan. Stiekem blijkt dit bij drugshonden ook vaak zo te werken!
                http://nl.wikipedia.org/wiki/Kluger_Hans
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: fake drugshond nog iemand ?

                  Wat ik weet vanuit het oogpunt van feesten en festivals is het inderdaad vaak intimidatie.
                  Mensen die wat te verbergen hebben worden sneller angstiger.. iets waarop de hond reageert buiten dat kijken ze ook naar je lichaamstaal. *altijd leuk als mensen met angst voor honden eruit worden gehaald voor controle ghehe*

                  zover ik weet schijnen echte drugshonden best duur te zijn en lopen er niet zo gek veel rond. (meeste op luchthavens)
                  Dacht ergens gelezen te hebben dat Nederland in 2011 maar +/- 10 echte drugshonden had
                  betreft Belgie weet ik het niet maar als ik dit nieuws artikel uit 2008 lees dan betwijfel ik dat ze er veel hebben
                  over Frankrijk durf ik helaas niks te zeggen.
                  If life keeps putting you down, You better stay high

                  Comment


                    #10
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: fake drugshond nog iemand ?

                      Yep, dat verhaaltje van valse drugshonden heb ik al zoveel gehoord. En het klopt. Ik had om en bij de 50gr bij op een festival waar drugshonden zouden zitten. Daarna controle van de rugzakken aan de inkom door het personeel, het personeel zag het wel maar liet mij passeren Flikkers met hun "drugshonden" stonden 5m van mij en er ontstnapte een walm uit m'n rugzak. De hond gaf geen krimp.

                      Ik heb ook ergens in de wandelgangen gehoord dat je een echte drugshond kunt misleiden door een andere, liefst loopse, hond mee te nemen. De "drugshond" gaat hier fel op reageren, mede omdat hij getraind is om heel diep te ruiken, en zou dus onbruikbaar worden.
                      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                      Comment


                        #12
                        Re: fake drugshond nog iemand ?

                        Haha ja almost same info, Alleen jou bericht is netter opgezet.
                        die van mij is haastiger getypt, wou je gewoon voor zijn :p

                        Overigens als toevoeging wou ik nog wel melden dat het mogelijk is voor landen om drugshonden te huren.
                        Maar zoals hierboven vermeld zijn ze wereld wijd ook schaars. *en duuuuuuuuur*
                        en gezien we in de EU een grensverdrag hebben lijkt me dat ze daar geen dure hondjes neer gaan zetten.

                        Bij feesten is de enigste vermelding van echte drugshond die ik me kan herinneren bij Sensation White. was er ook maar 1 te samen met x aantal neppers.

                        Edit:

                        @bomb Maar een hond in je rugzak is ook weer zo zwaar :p
                        If life keeps putting you down, You better stay high

                        Comment


                          #13
                          Re: fake drugshond nog iemand ?

                          Voor wie 'em nog niet kent... "Never Get Busted Again" door Barry Cooper:


                          Barry Cooper is ex-politie en ex-hondentrainer, en doet in zijn video een boekje open over wat drugshonden nou precies wel en niet kunnen.
                          Dit is een MUST-SEE voor iedereen die wel een drugs vervoerd. Een paar highlights:
                          - De hond kan aangeven dat 'ie drugs vind - maar de trainer kan ook de hond commanderen om precies hetzelfde gedrag te vertonen. De hond heeft dan niets geroken, maar de agent heeft wel "reden" om je binnenstebuiten te keren.
                          - De hond denkt dat 'ie aan het spelen is; dat 'ie op zoek is naar zijn bal in plaats van wiet. Bij een hond heeft spelen geen hoge prioriteit: Lekker eten, loopse teven, iets om op te jagen, en de hond is niet meer te houden, en tijdelijk onbruikbaar als drugshond.
                          - De hond zoekt naar zijn bal - maar een lekkere salami is altijd meegenomen. De trainer ziet niet altijd het verschil: Heeft mijn hond nou een stuk wiet of een worst gevonden? Dus stop je wiet in een worst, en de agent is de draad kwijt.
                          - Geur heeft tijd nodig om door plastic (of ander materiaal) heen te diffunderen. Pak je wiet dus altijd in vlak voor je de deur uit gaat, dan zit je de eerste paar uur goed.
                          - Doe geen peper bij je wiet. De hond schrikt, en de begeleider weet meteen wat er aan de hand is.

                          Het valt me trouwens mee dat je bij de Franse grens zo'n lage boete krijgt voor 10 gram wiet. Heb ik daarvoor altijd mijn stukje stuff zo ingewikkeld verpakt!?

                          Dat er zoveel nep-honden rondlopen, dat is nieuw voor me. Erg handig om te weten: Bedankt voor de info, mensen!

                          Mijn eigen hond is wel een echte hasjhond. In het park gaat ze alle blowers af - om een trekje te bietsen.
                          Last edited by Blani; 3 October 2013, 17:48.

                          Comment


                            #14
                            Re: fake drugshond nog iemand ?

                            Een echte hond ruikt het aan je lichaamsgeur dat je gisteren laat maar zeggen wat gerookt hebt dus zoals meerdere mensen hier al hebben gezegd de begeleider kijkt naar je reactie en van daaruit word actie ondernomen,wel jammer dat het zo moet en dat ze geen aandacht schenken aan die 3 kratten bier die waarschijnlijk ook in je busje stonden wat mijns inzien toch een ietwat grotere drugs is,maar waar je ook mee om kunt gaan net als de wiet.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X