Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop openen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Coffeeshop openen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal
    denken jullie dat het mogelijk is om als belg een coffeeshop te openen in nederland?
    Heeft er iemand een idee hoe dit allemaal in zen werk zou gaan?

    #2
    Re: Coffeeshop openen

    Er worden geen nieuwe vergunningen afgegeven, en een bestaande coffeeshop kan alleen worden overgenomen door familie (zelfde naam).

    Grtz
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment


      #3

      Comment


        #4

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop openen

            zie hier :

            de coffeeshop koopt natuurlijk alleen bij de erkende dealer, die het dan weer betrekt van de selecte groep kwekers-met-keurmerk,
            nauwlettend in de gaten gehouden door de inspectie(de WINST-groep is dat om precies te zijn, staat voor Wietcontrole In Nederlandse Stiekeme Teelt)

            je zou eens kunnen checken of die mensen aannemen...
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop openen

              Zelf de simpelste dingen niet weten en toch er een zaak in willen opstarten, das echt een formule voor succes.

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop openen

                Als je al eens met planten gepakt bent denk ik dat het verspilde energie is.
                Valt onder bibob denk ik ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop openen

                  Dus je bent al ontdekt met een plantage...

                  Je beweert hier verder ergens dat 150 watt aan spaarlampen even "straf" zijn als een 400 watt HPS.
                  Moet nogal een plantage geweest zijn, zeker al wanneer je daarenboven zelfs niet eens weet wanneer een plant in de bloei is.
                  (Ik refereer naar je andere berichten)

                  Verder stel je hier, zonder blijkbaar even kort na te denken, de vraag om een coffeeshop te openen en waar ze hun wiet halen.

                  Doe eens serieus jongen, je lult overal maar wat uit je nek... zucht.
                  Last edited by Gamm; 24 December 2013, 10:38.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop openen

                    Succes. Als je al gepakt ben met een plantage.. Wees ff sirrieus en denk je dan echt dat je in aan merkring zou komen voor een coffeeshop?

                    Doubt that..
                    sigpic

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshop openen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                        Dus je bent al ontdekt met een plantage...

                        Je beweert hier verder ergens dat 150 watt aan spaarlampen even "straf" zijn als een 400 watt HPS.
                        Moet nogal een plantage geweest zijn, zeker al wanneer je daarenboven zelfs niet eens weet wanneer een plant in de bloei is.
                        (Ik refereer naar je andere berichten)

                        Verder stel je hier, zonder blijkbaar even kort na te denken, de vraag om een coffeeshop te openen en waar ze hun wiet halen.

                        Doe eens serieus jongen, je lult overal maar wat uit je nek... zucht.
                        Ik ben me een kleine plantage gepakt maar dat waren allemaal plantjes die buiten stonden op het dak van een appartement. Ik beweer ook niet dat ze even straf zijn als HPS lampen maar wel als gewone gloeilampen of hallogeenlampen van 400 watt.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Coffeeshop is een groot verschil met een cafe of restaurant he ... zo weet ik bijvoorbeeld dat coffeeshops eigenlijk geen alcohol mogen verkopen waardoor het aanbod van drank al serieus daalt en ik heb verspreid over 4 jaar in 3 verschillende horecazaken gewerkt dus ik weet wel hoe ik mensen moet bedienen

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                        Zelf de simpelste dingen niet weten en toch er een zaak in willen opstarten, das echt een formule voor succes.
                        ik weet inderdaad de simpelste dingen zelfs niet da heb jij heel goe opgemerkt *have a cookie* maar dat is juist de reden waarom ik deze vraag hier stel.
                        Excuseer mij dat ik nog maar 20 jaar ben, nog steeds student ben en daarom dus nog niet alles weet (ookal zijn sommige dingen 'zo simpel')

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshop openen

                          Ik heb ooit rond de tafel gezeten met de gemeenteraad. Als er voldoende steun komt vanuit de bevolking dan zijn ze nest bereid om je te steunen. Maar je zult het dan op de 'overlast voorkomen en verhelpen' moeten gooien. Daarvoor moet er eerst overlast of straathandel zijn. Ofwel: je moet zo hard liegen als de staat.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshop openen

                            Als je 't niet probeert weet je het ook niet he, da's wel weer zo.
                            Ik hoorde juist op Radio M dat de partijen in Utrecht zich weer druk maken om wat nieuwe coffeeshop plannen.

                            Ik denk dat bijna ieder soort etablissement makkelijker is te openen dan een coffeeshop in Nederland.
                            Of je moet al ergens op een industrieterrein gaan zitten ofzo.
                            Heb je je horeca papieren al ? Dunno of die ook bij een coffeeshop verplicht zijn, maar ik denk haast van wel.
                            Dan een locatie zoeken die geschikt is, aanvraag doen, en dan begint de draaimolen van persoons- & locatieonderzoeken en bezwaarprocedure.
                            Ik denk dat je met 2 jaar wel zekerheid hebt.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshop openen

                              Oorspronkelijk geplaatst door 420dude View Post
                              Ik ben me een kleine plantage gepakt maar dat waren allemaal plantjes die buiten stonden op het dak van een appartement.
                              Dan denk ik niet dat ze je klasseren als een van die 1111 "plantages".
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment

                              Bezig...
                              X